روایت شکست پی‌درپی فراخوان‌های دشمن با هوشیاری مردم/‌ بازار تهران زنده و پویا است

در ادامه فراخوان‌های تکراری و بی‌اثر دشمن برای تعطیلی بازار، پیگیری‌ها حاکی از آن است که همه بازاریان بی‌اعتنا به چنین فراخوان‌ها، از صبح امروز به کسب و کار روزانه و عادی خود پردخته اند.

به گزارش مشرق، دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران در ادامه فراخوان‌های تکراری خود که به تدریج بی‌اثر و منزجر کننده برای مردم شده است، به تازگی هم برای تعطیلی و اعتصاب سه روزه اصناف در روزهای ۱۴، ۱۵ و ۱۶ آذر فراخوانی صادر کرده‌اند و از صنوف مختلف خواسته‌اند تا طی روزهای یاد شده‌ فعالیت اقتصادی خود را متوقف کنند.

براساس پیگیری‌ها و بررسی‌ها، ‌اصناف با بی‌توجهی کامل به فراخوان ضدانقلاب، امروز به فعالیت روزانه خود مشغول هستند و هیچ مانعی برای فعالیت واحدهای صنفی در نقاط مختلف تهران وجود ندارد.

* صنف سراجان امروز در حال کسب و کار در بازار بزرگ تهران‌

در این‌باره، سید محمد موسوی، رئیس اتحادیه سراجان، می‌گوید: شنیده شده بود ضدانقلاب برای تعطیلی واحدهای صنفی، فراخوانی داده است، اما ‌بازاریان که به این فراخوان‌ها اعتنایی نمی‌کنند.

وی ادامه داد: ‌صنف سراجان در بازار بزرگ تهران، چهارراه سیروس، منوچهری و سایر نقاط تهران، امروز کاملا فعال هستند و همه واحدهای صنفی به فعالیت روزانه خود ادامه می‌دهند.

رئیس اتحادیه سراجان بیان داشت: با توجه به بازدیدهایی که امروز از نقاط مختلف بازار داشتیم و اطلاعاتی که کسب کرده‌ایم، بقیه صنوف نیز در بازار مانند روزهای قبل فعال هستند و هیچ مشکلی وجود ندارد.

* واحدهای صنفی لوازم خانگی همه باز و فعال هستند

اکبر پازوکی، رئیس اتحادیه فروشندگان و عرضه‌کنندگان لوازم خانگی نیز با تأکید بر اینکه اصناف امروز فعالیت روزانه خود را دارند، گفت: ‌فعالیت واحدهای صنفی لوازم خانگی از اولین ساعات صبح امروز آغاز شده است و اگر به آنها اجازه داده شود تا ۲ نیمه شب هم حاضر به فعالیت هستند.

رئیس اتحادیه فروشندگان و عرضه‌کنندگان لوازم خانگی اظهار داشت: براساس بازدیدهایی که شخصا از خیابان امین حضور و اطراف خیابان جمهوری و همچنین خیابان ولیعصر(عج) داشته‌ام، واحدهای صنفی لوازم خانگی به صورت ۱۰۰ درصد باز هستند و هیچ واحد صنفی امروز تعطیل نکرده است.

به گفته پازوکی، باز بودن واحدهای صنفی، درواقع دهن‌کجی به نقشه شوم غربی‌ها و معاندان نظام و فراخوان‌های بی‌مورد آنها است.

وی تصریح کرد: معاندان نظام بدانند، مردم مملکتی که با خون شهدا حفظ شده است را دوست دارند و به هیچ عنوان به خواسته‌های دشمن پاسخ نمی‌دهند.

* فعالیت کامل واحدهای عرضه‌کننده لوازم ورزشی در روز جاری

در ادامه به سراغ ابوالقاسم توسلی نوروزی، رئیس اتحادیه لوازم ورزشی نیز رفتیم و با وی درباره فعالیت این صنف در این روزهای پایتخت گفت‌وگو کردیم.

وی با بیان اینکه امروز صنف لوازم ورزشی مانند هر روز فعالیت روزانه خود را دارد، گفت: براساس گزارشی که بازرسان اتحادیه از فعالیت صنف لوازم ورزشی ارائه کرده‌اند، در روز جاری این صنف ۱۰۰ درصد فعال بوده است و هیچ مشکلی نیز در رابطه با فعالیت آنها وجود نداشته است.

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم ورزشی بیان داشت: ۶۰۰ واحد صنفی عرضه‌کننده لوازم ورزشی در خیابان ولیعصر(عج) حدفاصل خیابان فرهنگ تا چهارراه امام خمینی(ره) قرار دارد که همه این واحدهای صنفی امروز فعال بوده‌اند.

وی اظهار داشت: عمده فروشندگان لوازم ورزشی در خیابان ولیعصر(عج) فعالیت دارند، اما براساس گزارش‌ها سایر واحدهای صنفی‌ عرضه‌کننده لوازم ورزشی در سایر نقاط تهران نیز فعال هستند و توجهی به فراخوان تعطیلی نداشته‌اند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مجید IR ۱۶:۰۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    1 3
    بابا ما حوصله این سوسول بازیا رو نداریم ولی گرونی هم بد کمرمونو شکسته. ما انتظار بهبود معیشت از دولت داریم
  • ایرانی IR ۱۶:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    3 3
    یه مهسا امینی به دروغ علم کردین و پشت سرش به دستور ارباباتون خون ریختین، مسجد و قرآن و پرچم و آمبولانس آتیش زدین، آرمان علی وردی شکنجه کردین، شهید پور نوروز و سید روح الله عجمیان رو مظلومانه به شهادت رسوندین، کسب و کار و اقتصاد و دانشگاهها رو به گند کشیدین، کومله و دموکرات وطن فروش و داعشیهای خونخوار رو هار کردین انداختین به جون ملت فکر هم کردین تموم شد؟ به خدا قسم تمام بانیان و مشوقان و برنامه ریزان این جنایتها و خیانتها و وحشی گریها و صدمه به آرامش و نظم و امنیت ایران و ایرانی رو از هر سوراخی باشن بیرون میکشیم و به دست عدالت میسپریم تا دیگه جرأت کشیدن چادر و روسری از سر ناموس مسلمون و زدن شاهرگ نیروی حافظ امنیت و متلاشی کردن سر بسیجی کارگر بی سلاح با پنجه بکس و پاره آجر(شهید تقی پور) رو نکنن و به غلط کردن بیفتند. دست آخر هم به سوی عذاب اخرتی رهسپارشون میکنیم به حول و قوه الهی!
  • DE ۱۷:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    3 2
    این فراخوان های اهریمنی شیطانی نوکران امریکا و صهیونیسم جنایتکار غلط های زیادی کردن که بخوان فرامین صهیونیسم رو درایران قارقار میکنن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس