شمس الواعظین

ماشاالله شمس الواعظین روزنامه‌نگار اصلاح طلب می گوید: اگر رسانه به جای تولید محتوای ژورنالیستی، تولید نفرت کند یعنی با مأموریتی مشخص پا به عرصه گذاشته است.

به گزارش مشرق، ماشاالله شمس الواعظین روزنامه‌نگار و سردبیر پیشین می‌گوید: تلویزیون ایران اینترنشنال توپخانه‌ای است که به جای توپ، پیام شلیک می‌کند. پیامش هم خصمانه و با منافع ملی ایران در تعارض است.

او همچنین گفته است:اگر رسانه به جای تولید محتوای ژورنالیستی، تولید نفرت کند یعنی با مأموریتی مشخص پا به عرصه گذاشته است. تبلیغ خشونت، مشروع جلوه دادن واکنش به نیروی به اصطلاح مهارکننده‌ ناآرامی‌ها تحت عنوان حق دفاع از خویش که دارد بازتر هم می‌شود، نشانه‌های یک جنگ داخلی را به همراه دارد بسیار مخاطره‌آمیز است.

این روزنامه‌نگار معتقد است: بی‌بی‌سی فارسی از ترس عقب افتادن از ایران اینترنشنال به نوعی مسابقه مزایده‌خواهی تن داده و این خطرناک است که برای عقب نماندن از یک رسانه به مثلاً تولید خبرهای فیک و تأمین نکردن منابع خبری و توجه به شایعات به جای تأمین منابع خبری مطمئن یا مصاحبه کردن با عناصر غیراستاندارد مثل رهبران کومله که در دسته‌بندی‌های امروز جهانی تروریست محسوب می‌شوند،رو آورد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۱۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    2 1
    آقای شمس الواعظین ا ینهایی که گفتی همگی گلابی های باغ خودت هستند. همگی شاگردان خودت هستند.
  • IR ۱۸:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    3 1
    نه عزیزم تولید نفرت توسط مسئولین انجام شده حالا اینا دارن باهاش موج سواری می کنن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس