آمریکا از ترس روسیه راکت انداز دستکاری شده به اوکراین داد

بنا به گفته مقامات آمریکایی، این کشور با دستکاری راکت اندازهای هیمارس، امکان پرتاب موشک به سوی روسیه را از بین برده است.

به گزارش مشرق به نقل از شبکه الجزیره، یک رسانه آمریکایی می گوید دولت این کشور راکت اندازهایی را در اختیار اوکراین قرار داده است که قادر به پرتاب موشک به سمت روسیه نیستند.

نشریه وال استریت ژورنال امروز دوشنبه در مطلبی به استناد گفته برخی مقامات آمریکایی نوشت که واشنگتن مخفیانه پرتابگرهای موشک هیمارس خود، را که در اختیار اوکراین قرار داده بود، دستکاری کرده است.

وال استریت ژورنال به نقل از مقامات آمریکایی اعلام کرد که هدف دولت آمریکا از این دستکاری، غیرممکن کردن استفاده از آنها برای پرتاب موشک های دوربرد به سوی روسیه است.

این رسانه آمریکایی به استناد گفته مقامات این کشورنوشت که واشنگتن دستکاری راکت اندازهای هیمارس و تنظیم برد آنها را به عنوان اقدامی پیشگیرانه برای جلوگیری از گسترش جنگ با مسکو تلقی می کند.

پیش از این وزیر خارجه روسیه امروز دوشنبه اعلام کرد که سیاست واشنگتن و ناتو با هدف رویارویی نظامی با روسیه یک تهدید جدی است. آمریکا به همراهی دیگر کشورهای غربی، سیل تسلیحات نظامی را به بهانه جنگ در اوکراین راهی این کشور کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    1 3
    خب اصلا واسه چی سلاح دادن وقتی از کار انداختنش!خاک تو سرتون حقتونه پوتین کل امریکا و اروپارو با خاک یکسان کنه
  • IR ۲۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    4 0
    یعنی روسیه از راکت انداز های دستکاری شده است این همه ضربه خورده اگه دست کاری نمی کردن فکر کنم ارتشی برای پوتین باقی نمی موند
  • IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    1 2
    خوب ارتباط شرق اوکراین با غرب اوکراین توسط 11 پل است چرا روسها با زدن این پلها توسط موشک ها و پهبادها جنگ را پایان نمی دهند من با 30 نفر نیرو می توانم تمامی این پلها را نابود کنم
  • IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۴
    1 2
    پوتین باید از میان مردم دونباس و شرق اوکراین برای مبارزه با شیطان بزرگ و صهیونیزم بی الملل بسیج تشکیل دهد و باید سپاه کمک کند بمانند ونزوئلا و سوریه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس