کد خبر 1443146
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۳۴

به گزارش مشرق، محمد ایمانی تحلیل‌گر مسائل سیاسی در کانال تلگرامی خود نوشت:

یکی گفته بود در فلان فیلم بازی کرده بودم. پرسیده بودند "کجای فیلم؟ ما که هیچ اثری از تو در این فیلم ندیدیم". گفته بود: آن دیوار را که حوادث فیلم در مقابلش اتفاق می افتاد، یادتان هست؟ من پشت دیوار بودم (!)

حالا حکایت این اعتصاب های زورکی و قزن قورتکی است که هزاران کیلومتر آن طرف تر از ایران طراحی می شود و سپس در روز موعود، شروع می کنند به توییت و ریتوییت و ترندینگ و انواع شعبده بازی های مجازی؛ که چه نشسته اید شهرها و خیابان های ایران شلوغ پلوغ است و انقلاب شده؛ و اِل بِل و جیمبِل!

اما دریغ از چند تصویر و ویدئو، ولو با کادر بسته و در فضای تاریک و مبهم! پس، اعتصاب و اعتراض کجاست؟ لابد پشت دیوار، داخل دفتر بی بی سی و اینترنشال و صدای آمریکا و منوتو و رادیو فردا.

طبیعی هم هست که کسی محل شان نگذارد. نمی شود مُشتی شارلاتان بی وطن، در لندن و پاریس و لس آنجلس سرگرم یلّلی تلّلی باشند، و این طرف، کسی توهم بزند کند که باید به زندگی و معیشت و کسب و کار خود آسیب بزند، تا آن طرف، پول کاباره گردی و بدمستی شارلاتان ها جور شود.

حساب دو دو تا چهارتاست. اگر مدعیان لیدری، مطالبه مبارزه و هزینه دادن (بلکه ارتکاب خشونت و جنایت) دارند، چرا خودشان داخل کشور آفتابی نمی شوند تا معلوم شود چند مرده حلّاجند؟

و اگر آنها حاضر نیستند کمترین هزینه ای بدهند، چرا دیگران باید هزینه اش را بپردازند تا آنها برای کارفرمایان انگلیسی و اسرائیلی و آمریکایی فاکتور کنند؟! مردم چرا باید زندگی خود را نابود کنند تا پول الواطی آنها تامین شود؟!

عجالتا، هر چه جلوتر می رود و دست عروسک های خیمه شب بازی سیا و موساد و ام آی سیکس در فضای رسانه ای رو می شود، جنبش قلّابی، بیشتر سویه کُمدی و هجو می گیرد. بس که در این سه ماه دروغ گفتند، خالی بستند، دغلکاری کردند و مخاطب را شُل مغز پنداشتند.

حالا هم با بی محلی و تحقیری که از مردم پس از هر فراخوان می بینند، باید فکر دیگری برای کاسبی شان (تیغ زدن سرویس های غربی) بکنند. ظاهرا دیگر این مدل کلّاشی جواب نمی دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 6
  • غیر قابل انتشار: 2
  • عبدالله مومن IR ۰۹:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    15 1
    اگر هر مزدوری را که وارد این میدان می شود نقره داغ درست و حسابی کنند . اوباشگری سفارشی یادشان خواهدرفت . البته برای روسای فتنه که بیشتر از افساداتی ها هستند جریمه نقدی هزاران میلیاردی و برای پاچه لیسان دم دستی شان . جریمه های میلیاردی در نظر بگیرند . باور کنید که مشکل به سرعت برق و باد . حل خواهدشد !!!
  • IR ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    20 1
    جالبه كه هنوز عده اي حرف اون ور آبي ها رو باور ميكنند ، ما در كار رسانه اي ضعيف عمل ميكنيم
  • IR ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    12 1
    دروغ مانند نهالی است که ممکن است رشد بکند اما ثمر و میوه ندارد
  • IR ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    9 1
    نیروهای امنیتی مناسب تر و محکم تر عمل کنند - بافکر و تعقل عمل کنند- مردم سریع خودشان را از آشوبگران جدا خواهند کرد
  • IR ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    27 1
    به امید آرامش و پیشرفت برای مردم ایران عزیز
  • IR ۰۹:۳۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    6 2
    آقایان مسئولین محترم قضایی و نظامی و انتظامی و بسیجی ، مردم و کسبه و رانندگان و کلا تمام مردم امنیت میخواهند- خواهشا اغتشاشات را جمع کنین و منسجم تر عمل کنین
    • ح IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      0 0
      بسیجی ها کین؟ همین مردمن دیگه!! بدون چشم داشت بدون حقوق تازه هزینه ثبت نام و خرید لباس و تجهیزات یا خودته!!! بسیج همین مردمن مه تو سیل و زلزله و کرونا و... کمک تون میکنن حتی کسانی که ضدانقلاب هستند بسیج به گردنشان خیلی حق دارد!!
  • IR ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    3 2
    خداوند خودش به مردم ایران کمک کنه - در میانه آشوب های خرد و کلان اطراف
  • ایرانی IR ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    7 1
    هزار احسنت به آقای ایمانی عزیز که همیشه لذت میبریم از نوشته های جالبشون!
  • IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    1 3
    خیلی زودتر از اینها می شد جلوی این شلوغ کاری ها را گرفت اگر نیروهای امنیتی محک عمل میکردند
  • علی افصحی IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    4 0
    بالاخره تا خریدار نباشد الدنگ بازی برخی عجیب الخلقه در پوست «اپوزیسیون»یا بهتر بگوییم وطن فروشی و کسب درآمد برای الواطی!ادامه خواهد یافت. آخر وقتی کاخ الیزه پذیرای چند زنی که اصلا هیچ شأن علمی، سیاسی و اجتماعی نداشته و فقط بی حیا و بی عفتند می شود ،برای الواط ها طمع انگیز نیست! و یا کسانی که عرضه نامین زندگی شخصی خود را ندارند و پس از فرار از کشور فقط کارشان وطن فروشی و خالی بندی «سرنگونی»و دیدار با مقامات احمق درجه یک امریکا و غرب وحشی ، است نشان از راه ساده کلاهبرداری ندارد!کلاهبردارانی که هم از رویای شیاطین حرف می زنند که حداقل چند صباحی آن ها را در خلسه ببرند و هم زندگی روزمره خود را به گونه ای تأمین کنند!این بده بستان احمق ها با الدنگ ها تاریخی بوده و محدود به بعد از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عزیز هم نیست.
  • معرفت IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    7 0
    برای کمک مالی الواتها میتوانند روی علی دایی حساب کنند
    • IR ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
      0 0
      احسنت که مطمئنم یا میرسه بهش یا این میرسونه بهشون...
  • IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    6 0
    اگر تمام هزینه خرابکاری های این مدت را از همین آشوبگران بگیرن نقره داغ میشن دیگه از این غلط‌ها نمی‌کنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس