کد خبر 1443333
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۸
کمک آنچلوتی به برزیل برای قهرمانی در جام‌جهانی

سرمربی رئال مادرید به تیم‌ملی برزیل کمک کرده تا وینیسیوس جونیور بتواند عملکردش در مادرید را در تیم‌ملی تکرار کند.

به گزارش مشرق و به نقل از مارکا، بیشتر داستان‌های مربوط به فوتبالیست‌ها مخفی می‌ماند با این حال، در برخی موارد نادر، داستان‌هایی آشکار می‌شود. در آخرین مورد، تیته سرمربی برزیل از کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید خواسته تا به او کمک کند تا بهترین بازی وینیسیوس جونیور را از این بازیکن بگیرد.

تیته در مصاحبه با مارکا توضیح داده که چگونه با مربی ایتالیایی رئال مادرید تماس گرفته تا درک بهتری از نحوه تعیین برنامه‌های هجومی‌ایش داشته باشد تا از نقاط قوت وینی جونیور استفاده کند.

تیته در این مصاحبه می‌گوید: "از آنچلوتی درباره این که چه کاری می‌توانیم انجام دهیم، او چه ویژگی‌های تاکتیکی‌ای در رئال مادرید استفاده می‌کند که وینیسیوس در تیم‌ملی عملکردی مشابه عملکردش در مادرید داشته باشد، راهنمایی خواستم."

سرمربی برزیل ادامه می‌دهد: "ما در مورد موقعیت‌های تهاجمی‌ای صحبت کردیم که به وینیسیوس خلاقیت می‌دهد. این یک اتفاق زیبا و شفاف از دو تکنسین بود که بهترین‌ها را از وینسیوس می‌خواهند."

وینیسیوس در جام جهانی ۲۰۲۲ عملکرد خوبی در ترکیب برزیل داشت و در بازی با کره جنوبی در مرحله یک هشتم نهایی توانست گل نخست تیمش را به ثمر برساند و به پاکتا پاس گل بدهد تا او زننده گل چهارم تیمش باشد. در حال حاضر، صرف نظر از این که نیمار بازی می‌کند یا نه، تیم‌ملی برزیل گزینه‌های هجومی زیادی دارد، به ویژه وینیسیوس جونیور که با حساس شدن جام جهانی به فرم بهتری می‌رسد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس