ساعات حساس برای تیم ملی کشتی آزاد/ آمریکا باز هم ناجوانمردانه با ایران تا کرد

تیم ملی کشتی آزاد کشورمان همچنان در انتظار صدور ویزا برای حضور در رقابت‌های جام جهانی آمریکا است.

به گزارش مشرق، تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در روزهای اخیر با مشکل صدور ویزا مواجه شده است و تا به امروز هم هنوز سفارت آمریکا در امارات به نماینده فدراسیون کشتی ایران در این کشور جوابی نداده است. تیم ملی در این ساعات، شرایط حساس خود را می گذراند، چرا که ملی پوشان در تب و تاب رفتن یا نرفتن به مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ هستند. این استرس قطعا در روحیه بازیکنان تأثیر خواهد گذاشت و از همه مهم تر این است که اگر ویزای تیم ملی کشتی کشورمان هم صادر شود، دیر به محل برگزاری مسابقات می رسند و برای مسابقات شرایط ایده آلی نخواهند داشت.

آمریکا سال گذشته هم با توجه به دعوت رسمی خود ویزای چند کشتی‌گیر را صادر نکرد تا فدراسیون هم سفر به آمریکا را لغو کند. موضوعی که باید به آن توجه کنیم این است که سال گذشته آمریکا ایران را برای دیدار های دوستانه و اردوی مشترک به آمریکا دعوت کرده بود، اما امروز ایران باید در یک تورنمنت بین المللی رسمی شرکت کند.

طبق قوانین اتحادیه جهانی کشتی میزبان موظف است تا ویزای تیم‌های حاضر در این رقابت ها را صادر کند که تا به امروز این اتفاق نیافتاده است.

آمریکایی ها با این کار چالش ناجوانمردانه‌ای را برای تیم ملی کشتی آزاد ایران ایجاد کردند و در واقع برای نتیجه گرفتن در این رقابت‌ها مبارزه نابرابر را انتخاب کردند تا بتوانند پیروز میدان شوند. ساعات آینده تکلیف تیم ملی کشتی آزاد کشورمان برای اعزام به مسابقات مشخص می‌شود و اگر ویزای تیم ملی کشتی آزاد ایران صادر نشود کوتاهی متوجه کشور آمریکا و فدراسیون کشتی این کشور است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 0
  • اﻳﺮاﻥ IR ۱۶:۰۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    3 1
    ﺗﺎ ﻳﺎﺩم ﻫﺴﺖ ﻫﻤﻴﺸﻪ ﻫﻤﻴﻦ ﻣﺸﻜﻞ ﻭﻳﺰا ﺑﻮﺩﻩ اﺻﻼ ﭼﺮا اﻧﻘﺪﺭ ﺷﻮﻕ رﻓﺘﻦ ﺩاﺭﻳﺪ ﺩﻳﮕﻪ ﺑﻬﺎﻧﻪ ﻧﻴﺎﺭﻳﺪ ﻭﻗﺘﻲ اﺯ ﻗﺒﻞ ﻫﻤﻪ ﭼﻴﺰ ﺭا ﻣﻴﺪاﻧﺴﺘﻴﺪ
  • امید IR ۱۶:۱۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    1 3
    خدا کنه ویزا نده چیه هر روز روز با صرف چند ده میلیارد تومن میرم این ور اون ور من بعنوان یک مالیات دهنده راضی نیستم یه رفراندوم بذارن بگن مردم دوست دارن تیم فوتبال یا کشتی یا هر چی اول دنیا بشه یا وضعیت اقتصادی و فرهنگی درست بشه
  • IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    1 1
    تقصیر خودتونه ، دفعه بعد به همه ویزا بدین ولی گاوچرونها رو تا روز آخر نگهدارین و فقط به مثلا مربی بدنسازی و دکتر تیم ویزا بدین!! خخخخخخخخ
  • مجتبی IR ۱۷:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    1 1
    خودتونم انگار خیلی دوس دارید برید آمریکا!!!
  • US ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۵
    1 1
    شکایت رو به اين روزها گذاشتند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس