پرتغال 6 سوئیس

تیم ملی فوتبال پرتغال در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر بدون کاپیتان خود برابر سوئیس به پیروزی رسید.

به گزارش مشرق، آخرین دیدار از مرحله یک هشتم نهایی بیست و دومین دوره رقابتهای فوتبال جام جهانی شامگاه سه شنبه بین تیم‌های پرتغال و سوئیس در ورزشگاه لوسیل برگزار شد که طی آن قرمز و سبزپوشان برابر حریف سفیدپوش خود به برتری ۶ بر یک رسیدند و راهی مرحله یک چهارم نهایی شدند.

گونزالو راموس در دقایق ۷، ۵۱ و ۶۷ و پپه در دقیقه ۳۳، رافائل گوئررو در دقیقه ۵۵ و رافائل لیائو در دقیقه ۹۰ برای تیم ملی پرتغال گل زدند. مانوئل آکانجی در دقیقه ۵۸ یکی از گل‌های خورده تیم ملی سوئیس را جبران کرد.

فیلم/ خلاصه بازی پرتغال ۶ - سوئیس ۱

شوک اصلی به تیم ملی پرتغال قبل از شروع بازی وارد شد و با تصمیم سرمربی این تیم کریستیانو رونالدو پس از ۱۴ سال دوباره طعم نیمکت نشینی را تجربه کرد تا تاثیرش در عملکرد این تیم مشخص شود.

پرتغالی‌ها که برای رسیدن به یک چهارم نهایی انگیزه بالایی داشتند در همان نیمه اول کار سوئیس را تمام کردند و با زدن سه گل با خیالی راحت به نیمه دوم رفتند و در این نیمه هم حریف را زمینگیر کردند تا به یک پیروزی قدرتمندانه دست پیدا کنند و راهی مرحله بعد شوند.

کریستیانو رونالدو که پس از سال‌ها از ابتدا روی نیمکت قرار گرفته بود در دقیقه ۷۳ این دیدار در شرایطی وارد زمین شد که از سوی تماشاگران به شدت مورد تشویق قرار گرفت. او زمانی به زمین آمد که پرتغال پنج گل به ثمر رسانده بود و راموس با زدن سه گل جای خالی اش را به خوبی پر کرده بود. رونالدو در دقیقه ۸۴ یک گل به ثمر رساند که در موقعیت آفساید به دست آمد.

تیم ملی پرتغال در مرحله یک چهارم نهایی باید به مصاف تیم ملی مراکش برود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    0 0
    خوب شد صعود نکردیم وگرنه بیست تا گل میخوردیم ازشون با وجود کیروش
  • IR ۰۶:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    1 0
    رکورد ما رو زد
  • IR ۰۷:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    0 0
    شیش تاییا!! خخخخخختتت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس