کد خبر 1443525
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۷
روسیه: هر گونه گسترش بیشتر ناتو با پاسخ قاطع مسکو روبرو می‌شود

معاون وزیر خارجه روسیه تأکید کرد گسترش ناتو در سال‌های اخیر در مرزهای روسیه اوضاع امنتیی این کشور را بدتر کرده و هر گونه گسترش بیشتر ناتو با پاسخ مسکو روبرو می‌شود.

به گزارش مشرق، «سرگئی ریابکوف»، معاون وزیر خارجه روسیه تأکید کرد هر گونه گسترش بیشتر ناتو با پاسخ قاطع مسکو روبرو خواهد شد.

ریابکوف در جمع خبرنگاران دراین‌باره افزود: هر کنشی، واکنشی دارد. بر این اساس دیگر ممکن نیست که وضعیت و شرایط امنیتی به‌شدت بدتر شود و با هیچ گونه اقدام و پاسخی از طرف ما روبرو نشود؛ وضعیت بدی که در سال‌های اخیر تشدید شده است.

وی در ادامه افزود: گسترش بیشتر ناتو، با پاسخ مناسب و متناسب مسکو روبرو خواهد شد.

این مقام ارشد وزارت خارجه دولت روسیه با اشاره به پیوستن فنلاند و سوئد به سازمان ناتو گفت: آیا کشورهایی که تلاش می‌کنند به ناتو بپیوندند، واقعا نیاز به پیوستن دارند. در نهایت همه چیز بستگی به خود آنها دارد، اما ما نتیجه‌گیری خودمان را داریم، همچنان که تا حالا این کار را انجام داده‌ایم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    3 0
    پاسخ قاطع روسیه رو تو اوکراین دیدیم
  • IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    3 0
    کدوم پاسخ با قدرت و ارتش پوشالی روسیه.. ناتو فقط از دور جنگ اوکراین رو هدايت می کند روسیه نابود شد حالا اگه بخواد ناتو وارد عمل بشه روسیه و ارتش روسیه باید از همین الان فرار کنند
    • IR ۱۶:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
      0 0
      درسته که ناتو غیر مستقیم با روسیه میجنگد ولی با تمام قوا میجنگد نه تنها ناتو که آمریکا هم در حال جنگ با روسیه کبیر هست و لی روسیه کشور کوچکی نیست که حریف آنها نشود.ضمن اینکه هنوز چین و ایران کمک چندانی به روسیه نمیکنند .آمریکا و ناتو وقتش که برسد قدرت واقعی روسیه را بیشتر درک خواهند کرد بستگی دارد چه قدر حماقت کنند.
    • IR ۱۷:۳۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
      0 0
      شما اخبار رو از کدوم شبکه ها دنبال میکنید که میگید روسیه نابود شد؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس