کد خبر 1443629
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۳
توضیح اتوئو درباره دعوایش با هوادار الجزایری

اسطوره فوتبال کامرون درباره درگیری‌ با یک مرد فیلم‌بردار پس از بازی برزیل - کره جنوبی توضیح داد.

به گزارش مشرق، ساموئل اتوئو، اسطوره فوتبال کامرون و رییس فدراسیون فوتبال این کشور پس از پایان بازی برزیل - کره‌جنوبی هنگامی که قصد خروج از ورزشگاه ۹۷۴ را داشت، با یک مرد فیلم‌بردار درگیری لفظی و فیزیکی پیدا کرد.

اتوئو پس از این اتفاق، بابت وقوع چنین اتفاقی عذرخواهی کرد. او با صدور بیانیه‌ای نوشت: "در تاریخ ۵ دسامبر، بعد از دیدار برزیل - کره‌جنوبی، من با فردی که احتمالا طرفدار الجزایر بود درگیری شدیدی داشتم. من می‌خواهم از این که عصبانی شدم و نتوانستم واکنشی که با شخصیت من هم‌خوانی دارد، داشته باشم، عذرخواهی کنم. بابت این حادثه تاسف‌بار از مردم عذرخواهی می‌کنم."

رییس فدراسیون فوتبال کامرون در ادامه بیانیه‌اش نوشت که متعهد می‌شود که در برابر آزار و اذیت روزانه برخی از هواداران الجزایر ایستادگی کند. آن طور که در بیانیه اتوئو آمده است، آزار و اذیت برخی از هواداران الجزایر به خاطر دیدار این کشور با کامرون در تاریخ ۲۹ مارس بوده است چرا که الجزایری‌ها، کامرونی‌ها را پس از این دیدار مورد توهین و ادعای تقلب قرار دادند. الجزایری‌ها در آن بازی با نتیجه ۲ بر یک در اوقات تلف‌شده شکست خوردند و از رسیدن به جام جهانی ۲۰۲۲ باز ماندند.

ساموئل اتوئو در پایان بیانیه‌اش از مقامات فدراسیون فوتبال الجزایر خواسته تا قبل از وقوع یک تراژدی جدی‌تر، مسئولیت‌شان را قبول کنند و به این غائله خاتمه دهند.

توضیح اتوئو درباره دعوایش با هوادار الجزایری

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ج د ا IR ۱۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    2 2
    هر چقدر از تعالیم انسان ساز اسلام دور شویم به حیوانیت و وحشیگری و حملات بی دلیل به دیگران نزدیک میشیوم...تعصبات قومی و قبیله ای - تعصبات ملی گرایانه - تعصبات فوتبالی - تعصبات ضد مذهبی - تعصبات ضد اسلامی اینها همان وحشیانه های زمان ماست... تعصبات ضد هر شخصی که مثل ما فکر نمیکند را اینقدر بزرگ میکنند تا او را دشمن بدانیم ... بدون هیچ دلیل منطقی... کسی که سپاهی و بسیجی را میزند و میکشد اصلا دلیلی برای کارش ندارد و فقط تحت تاثیر تعصبات ضد دینی و تعصبات ساختگی و دروغ ها قرار گرفته است... همان گونه تعصبات فوتبالی هم هست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس