مذاکره ایران و تاجیکستان در ۶ محور نفتی

ایران و تاجیکستان در محورهای صادرات نفت و میعانات گازی، صادرات فرآورده‌های نفتی، محصولات پتروشیمی، استخراج و اکتشاف ایران در تاجیکستان، نوسازی پالایشگاه‌های نفت تاجیکستان مذاکره کردند.

به گزارش مشرق به نقل وزارت نفت، «جواد اوجی» وزیر نفت عصر دیروز (سه‌شنبه، ۱۵ آذرماه) با «دلیر جمعه» وزیر انرژی و ذخایر آبی تاجیکستان که برای شرکت در پانزدهمین کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری تاجیکستان به ایران آمد، در ساختمان مرکزی وزارت نفت دیدار کرد.

در این دیدار دو طرف درباره همکاری‌های دوجانبه در بخش صادرات نفت، میعانات گازی و فرآورده‌های نفتی، محصولات پتروشیمی، استخراج و اکتشاف ایران در تاجیکستان، صدور خدمات فنی و مهندسی و بازسازی و نوسازی پالایشگاه‌های نفت تاجیکستان گفت‌وگو کردند.

هیأت‌های ایران و تاجیکستان پیرو مذاکرات دیروز وزیران دو کشور، امروز (چهارشنبه، ۱۶ آذرماه) نشست‌های کارشناسی برگزار کردند.

پانزدهمین کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی جمهوری اسلامی ایران و جمهوری تاجیکستان دوشنبه (۱۴ آذرماه) به ریاست علی‌اکبر محرابیان، وزیر نیرو و دلیر جمعه، وزیر انرژی و ذخایر آبی جمهوری تاجیکستان آغاز شد و سه‌شنبه (۱۵ آذرماه) به کار خود پایان داد، در این اجلاس چند سند همکاری امضا شد.

دولت تاجیکستان حدود ۹۰ درصد از نیازهای انرژی خود را با واردات تأمین می‌کند و بیشتر ذخایر نفت و گاز این کشور در جنوب غرب تاجیکستان در امتداد حوزه آمودریا قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس