کد خبر 1443990
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۱ - ۰۴:۰۰
سرمربی لیورپول برای جذب ستاره تیم ملی انگلیس دست به کار شد

سرمربی تیم فوتبال لیورپول شخصا برای جذب ستاره جوان انگلیسی دست به کار شد.

به گزارش مشرق، روزنامه بیلد اعلام کرد یورگن کلوپ سرمربی آلمانی تیم لیورپول شخصا با سران این باشگاه وارد عمل شده تا جود بلینگام ستاره ۱۹ ساله تیم ملی انگلیس که در باشگاه دورتموند بازی می‌کند را به آنفیلد بکشاند.

این روزنامه آلمانی نوشت؛ با توجه به اینکه لیورپول دچار کمبود بازیکن خلاق در خط میانی است، بلینگام در صدر لیست خرید تابستانی کلوپ قرار دارد.

البته گفته می‌شود چلسی، رئال مادرید و پاریسن ژرمن هم به‌دنبال جذب بلینگام هستند. با اینحال دورتموند با مبلغی کمتر از ۱۵۰ میلیون یورو، او را به تیمی واگذار نمی‌کند.

رابطه دوستانه اخیر بلینگام و جردن هندرسون کاپیتان تیم لیورپول نیز توجه رسانه‌ها را به خود جلب کرده و آن‌ها نوشته‌اند علاقه شخصی او، پیوستن به جمع قرمزهای آنفیلد است.

بلینگام دو فصل پیش و با مبلغ ۲۵ میلیون پوند از بیرمنگام راهی دورتموند و به گران‌قیمت‌ترین بازیکن ۱۷ ساله جهان تبدیل شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • فرهاد IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
    0 0
    لیورپول باید ژانویه کار انتقال بیلنگام رو انجام بده تابستون جمز مدیسون یا داکلاین رایس رو جذب کنه تا هافبکهای تیم تکمیل بشن به غیر از هندرسون وفابینیو بقیه هافبکهای لیورپول همیشه مصدومن مثله تیاگو و نبی کیتا و چمبرلین ومیلنر هم پیر شده نمیتونن اصلا ظعیف ترین تیمها رو حتی پرس کنن میتونه هافبکهای ذخیره رئال رو جذب کنن کاوامینکا و سبایوس .یا والورده رو

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس