کد خبر 1444140
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۳
به ایران سفر کنید تا واقعیات را دریابید

نماینده شورای اسقفان کاتولیک سویس از گفتگوهای صریح و تبیین شرایط ایران و وضعیت زنان در جمهوری اسلامی ایران در جریان گفتگوهای دینی در سوییس قدردانی کرد.

به گزارش مشرق، فرانسیس بیکن که در دهمین دور گفتگوی دینی ایران و شورای جهانی کلیساها در ژنو شرکت کرده بود. با طرح شبهاتی در خصوص وقایع اخیر ایران و مسئله حقوق زنان خواستار تبیین وقایع از سوی هیئت ایرانی شد.

حجت الاسلام ایمانی پور رییس هیئت ایرانی شرکت کننده در اجلاس با اشاره به نقش عوامل خارجی در اغتشاشات اخیر ایران، با طرح این پرسش که چرا در دوره ی کرونا و تحریم دارویی آمریکا که موجب گردیدروزانه تعدادی از هموطنانمان را از دست بدهیم سکوت اختیار کردید؟ و اکنون تا این حد اظهار نگرانی می کنید. این موضوع را از مصادیق برخورد دوگانه و مداخله جویانه خواند.

حجت الاسلام والمسلمین ایمانی پور با بیان اینکه آنچه در فضای مجازی و رسانه ها مطرح می شود با واقعیات جامعه متفاوت است. از طرف های اروپایی برای مشاهده واقعیات های جامعه دعوت کرد که به جمهوری اسلامی ایران سفر نمایند. رییس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی در ادامه به نقش برجسته زنان در ایران اشاره نمود و انقلاب اسلامی ایران را فصل نوینی در برجسته شدن نقش و جایگاه زنان در کشور برشمرد. وی باتشریح جنگ ترکیبی همه جانبه بر علیه ج. ا. ایران، اغتشاشات اخیر را انفعال دشمنان در برابر پیشرفت های ج. ا. ایران خواند. رییس شورای سیاستگذاری ادیان ج. ا.ایران در پایان به بررسی جامع مسئله حجاب پرداخته و به قانونی بودن مسئله حجاب در کشور اشاره نمود.

پس از آن فرانسیس بیکن از تبیین شرایط ج. ا. ایران قدر دانی و اظهار کرد:توسعه فضاهای گفتمانی و گفتگوهای فرهنگی و دینی راه حل مناسبی برای تشریح مواضع طرفین است.

آیا این خبر مفید بود؟
۰ ۰

نتیجه بر اساس ۰ رای موافق و ۰ رای مخالف

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۳:۲۷ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۸
    0 0
    اومدنتون دست خودتونه ولی خارج شدن دست بچه های بالا 😅😅😅😅
    • IR ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
      0 0
      برای ساکنین البانی احتمالش زیاده
    • ح IR ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۵
      0 0
      اگر جاسوس باشن صددرصد!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس