نشست صمیمانه محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور و محمد علی زلفی گل وزیر علوم و فناوری با شورای دانشگاه علم و صنعت بعد از ظهر روز چهارشنبه ۱۶ آذر ماه در دانشگاه علم و صنعت برگزار شد

استاندار البرز و نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ در مجلس شورای اسلامی با معاون اول رئیس جمهور در خصوص مسائل و موضوعات استان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش مشرق، مجتبی عبداللهی ظهر جمعه در این دیدار که با همراهی علی حدادی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در دفتر مخبر معاون اول رئیس جمهور صورت گرفت، ضمن تشریح مطالبات و نیازهای اساسی استان به ویژه در زمینه سرانه ها و زیرساخت ها، خواستار نگاه ویژه دولت به البرز شد.

عبداللهی با اشاره به وضعیت شهرستان های ساوجبلاغ، طالقان، نظرآباد و چهارباغ که طی جلسات متعدد و بازدیدهای مستمر احصا شده، نیاز این شهرستان ها در بخش های بهداشتی و درمانی، آموزشی، تامین آب و زیرساخت های مرتبط با آن، راه سازی و... را مطرح کرد.

وی همچنین با ارائه طرح ها و برنامه هایی که حاصل خرد جمعی و نشست های تخصصی در استان محسوب می شود، مساعدت اعتباری و موافقت های ملی را درخواست کرد.

استاندار البرز تصریح کرد: تسریع در تکمیل پروژه های نیمه کاره از جمله موضوعاتی بود که برای این شهرستان ها مورد انتظار است از این رو ضرورت دارد وزارتخانه های مربوطه با اهتمام ویژه ای همراهی داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: در این نشست در خصوص احداث بیمارستان های شهر جدید مهستان، شهرستان چهارباغ، تامین اجتماعی هشتگرد، پلی کلینیک تخصصی شهر نظرآباد و ۳۲ تختی طالقان گفت‌وگو شد.

عبداللهی گفت: تکمیل تونل جاده هشتگرد به طالقان، تامین اعتبار برای ایجاد دسترسی از بزرگراه غدیر ویژه شهرستان نظرآباد و شهرک های صنعتی، تکمیل متروی کرج به شهر جدید مهستان و واگذاری آن به متروی تهران، ایجاد شعبه بانک در محله شهرک وحدت و ینگی امام و شهرستان ساوجبلاغ، تامین اعتبار خط انتقال آب شرب از سد طالقان برای شهرستان های نظرآباد وطالقان، ارتقای تامین اعتبار تصفیه خانه آب شرب شهر جدید مهستان و رفع کبود بودجه و افزایش بودجه استان البرز ۱۴۰۲ از دیگر مطالباتی بود که مطرح شد.

استاندار البرز متذکر شد: دیدارهای مردمی و بازدید های میدانی از محله های استان ضمن ایجاد اشراف و تسلط بر موضوعات و مطالبات استان، موجبات رضایت مندی مردم را فراهم کرده، بنابراین انتظار می رود نگاه ویژه ملی به جبران عقب ماندگی های استان، تداوم دهنده این روند شود.

مخبر معاون اول رئیس جمهور نیز قول مساعد خود در خصوص اتخاذ تدابیر لازم برای حل مشکلات و کاستی های مطرح شده را اعلام کرد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۲۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
    0 0
    تکمیل تونل مهستان(شهرجدیدهشتگرد)به طالقان صحیح است! ضمنا"اقدامات فوری وجهادی برای ارتقاءاسنادعادی به رسمی دراین استان ضروریست!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس