جایی برای اشتباه مقابل انگلیس وجود ندارد

سرمربی تیم ملی فرانسه با اشاره به حساسیت دیدار این تیم در مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر گفت: جایی برای اشتباه در مقابل شاگردان گرت‌ ساوت‌گیت نداریم.

به گزارش مشرق، دیدیه دشان در کنفرانس خبری پیش از بازی فرانسه در برابر انگلیس گفت: در این بازی با احتیاط به میدان نخواهیم رفت بلکه به دنبال پیروزی هستیم. انگلیس در ضدحمله بسیار قوی است و این می‌تواند برای ما خطرناک باشد. آنان همچنین در ضربات ایستگاهی تیمی قوی به شمار می‌روند.

سرمربی تیم ملی فرانسه با اشاره به نقش امباپه در موفقیت این تیم اظهار داشت: کلیلیان امباپه در شرایطی است که می‌تواند تفاوت ها را رقم بزند. او و بازیکنان دیگر تیم ملی فرانسه، در موفقیت های این تیم نقش تعیین کننده‌ای دارند.

دشان در مورد گرت ساوت‌گیت سرمربی تیم ملی انگلیس نیز صحبت کرد و گفت: این مربی را دوست دارم زیرا شخصیت خاصی است. ساوت گیت به دنبال آن است تا با تیم انگلیس نتایج شگفت‌انگیزی رقم بزند. البته در برخی از مواقع مطبوعات این کشور از وی انتقاد کرده و با این مربی همراهی نخواهند کرد.

دیدار تیم‌های ملی فوتبال انگلیس و فرانسه از مرحله یک‌چهارم نهایی جام جهانی فوتبال، فردا شنبه در ورزشگاه البیت برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس