کد خبر 1444326
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۴

یکی از محصولات نام آشنای ایرانی محصول فرش می باشد که هم در داخل ایران و هم در خارج از کشور طرفداران زیادی دارد، از آنجا که عموی من یک فروشنده موفق در زمینه فرش بود تصمیم گرفتم من نیز این مسیر را به صورت اینترنتی ادامه دهم، در بازه زمانی که وارد حوزه فرش شدم از نظر مالی بسیار رشد کردم و تبدیل به یک میلیاردر شدم، در این مقاله می توانید از محصول فرش شناخت بیشتری پیدا کنید.

فرش ایرانی ماشینی

کویت یکی از مشتریان بسیار خوب فرش ایرانی ماشینی است. در این کشور افراد زیادی زندگی می کنند که با هنر ایرانی ها آشنا بوده و فرش ماشینی را می پسندند. چرا که از نظر رفتاری به مردم ایران شباهت داشته و بهترین فرش ها را در تراکم مختلف و طرح ها زیبا تهیه می کنند. بهره گیری از ایده های نو در تولید فرش ماشینی به کارخانه های ایرانی کمک زیادی کرده تا میزان صادرات محصولات خود را به کویت افزایش دهند. در این صورت می توانند با دیگر کشورهای تولید کننده فرش مانند ترکیه و پاکستان نیز رقابت کرده و محصولات خود را در حجم بیشتر به فروش رسانند.

با فرش تار و پود ثروت زندگی ام را بافتم

فرش ابریشم ماشینی

امروزه برای زیباترشدن منازل و دکوراسیون استفاده از وسایل لوکس هم در بین خانواده ها مرسوم شده است که فرش ابریشم ماشینی در ابعاد 6 متری با قیمت بسیار خوب جزء همین کالاهای لوکس محسوب می شود. فرش ابریشمی در دو نوع طبیعی و مصنوعی در بازار موجود می باشد که جنس نخ ابریشم طبیعی از پلی استر می باشد و ابریشم مصنوعی هم از ویسکوز است، فرقی که این فرش با ارزش و لوکس نسبت به فرشهای غیر ابریشم دارد در درخشندگی و بافت نرم آنها، همچنین کیفیت رنگ بهتر آن است. این نوع فرش تلفیقی از هنر و اصالت ایرانی است که برخلاف فرش دستباف که نخ آن از جنس آکریلیک است جنس نخ آن از ویسکوز می باشد.

با فرش تار و پود ثروت زندگی ام را بافتم

فرش ابریشم دستباف

یکی از انواع فرش ابریشم دستباف فرش کف ابریشم می باشد. به فرش یا قالی ای که در زمینه آن به جای پرز پشمی یا پرز کرکی از پرز ابریشمی استفاده می شود، فرش کف ابریشم یا قالی کف ابریشم گفته می شود، فرش کف ابریشمی، این نوع از فرش ها علاوه بر زیبایی فوق العاده ای که به خانه ها می بخشند ماندگاری بسیار بالایی دارند و مهمترین شاخصه آن ها شستشوی آسان است. ابریشم های مورد استفاده برای بافت فرش دو کف ابریشم کاملا طبیعی می باشند و هیچ گونه مواد حساسیت زا و یا سرطان زا در آن ها وجود ندارد. این فرش که متعلق به شهرستان راز و جرگلان استان خراسان شمالی است، این روزها در فراز و نشیب به سر می برد چرا که به دلیل نبود برنامه و نبود همکاری های لازم از داشتن بازار داخلی بی بهره شده است و فقط در بعضی کشورهای اروپایی و آسیایی به فروش گذاشته می شود.

با فرش تار و پود ثروت زندگی ام را بافتم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس