کد خبر 1445654
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۹
کشف محموله سلاح جنگی در مریوان

جاشنین مرزبانی استان کردستان از کشف محموله سنگین سلاح قاچاق با ۴۹ قبضه سلاح جنگی و شکاری در مریوان خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ محسن دالوند اظهار داشت: در پی کسب اخبار واصله مبنی بر ورود سلاح قاچاق به مرزهای غربی کشور، موضوع با حساسیت ویژه در دستور کار مرزبانان شهرستان مریوان قرار گرفت.

جاشنین مرزبانی استان کردستان افزود: پس از بازرسی ها محموله سنگین ۴۹ قبضه سلاح جنگی و شکاری در مرزهای شهرستان مریوان کشف شد.

او با بیان اینکه مرزبانان با اشراف و آمادگی لازم منطقه را تحت کنترل عملیاتی خود قرار دادند، گفت: مرزبانان پس از ساعت‌ها کمین و با بهره‌گیری از تجهیزات اپتیکی، قاچاقچیان حامل بار قاچاق را مشاهده و با ابتکار عمل عرصه را برآنان تنگ کرده و ۴۳ قبضه اسلحه کلت و ۶ قبضه سلاح شکاری ساچمه‌ای را کشف و مانع ورود آن به کشور شوند.

دالوند از اجرای اقدامات اطلاعاتی برای شناسایی و دستگیری قاچاقچیان خبر داد و تصریح کرد: به منظور برخورد قاطع با هرگونه تجاوز مرزی، تردد غیر مجاز و قاچاق کالا اقدامات گسترده‌ای در سطح مرزها انجام گرفته و مرزبانان با بهره‌گیری از تجهیزات فنی و گشت‌های روزانه مانع هرگونه تحرک قاچاقچیان خواهند شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۲
    2 0
    قطعا باید قاچاقچی اسلحه، حکمی کمتر از اعدام نگیره... چون این شخص کارش تجارت مرگ است و عامل دشمن و لاغیر. راه ثبات و امنیت پایدار، حاکمیت قانون است عزیزان مسئول... بی هیچ تردید و مماشات و تبعیض
  • ج د ا IR ۲۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۳
    0 0
    اینها رو هرچه سریعتر اعدام کنند...تا درس عبرت بشود...دیگر تا کی صبر میکنید...وقتی صدها نفر دیگر حامل محموله قاچاق سلاح شدند؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس