امروز زنان ایرانی در قله‌های علمی جهان نقش‌آفرینی می‌کنند

معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: امروز بانوان ما در صحنه های بین المللی نقش‌آفرینی می کنند و در قله های علم و پژوهش می ایستند.

به گزارش مشرق، سردار محمد رضا نقدی چهارشنبه شب در نشست روشنگری و هم اندیشی که با حضور بانوان کُردستانی در مهدیه سنندج برگزار شد، اظهار داشت: همه کسانی که پرچم حقیقت را برافراشته کرده اند همواره مورد آزار و اذیت دشمنان واقع شده اند چرا که نگهداشتن پرچم حقیقت هزینه دارد.

وی افزود: هر کدام از شهدای مظلوم استان کردستان یک داستان دارند و اگر نگاهی به داستان زندگی آنها بیاندازیم خواهیم دید که هدف اصلی آن دفاع از انقلاب اسلامی و زنده نگهداشتن اسلام بوده است.

سردار نقدی اظهار کرد: امروز هم تهاجم در عرصه جنگ رسانه و عملیات روانی ادامه دارد و شما می‌بینید این روزها امپراتوری رسانه‌ای دشمن چگونه فوت اتفاقی یک خانم را که می‌تواند هر انسانی را متأثر کند دستاویز رسانه‌های خود قرار داده و اشک تمساح می‌ریزد.

وی با بیان اینکه دشمن کارش دشمنی است، تصریح کرد: کومله و دموکرات که اسم خودشان با قتل و جنایت آمیخته است، این روزها دایه عزیزتر از مادر شده‌اند و در حالی شعار «زن، زندگی، آزادی» سر داده‌اند که جنایت خود را که یک روز در زنان کُرد از جمله «شهیده ناهید فاتحی کرجو» و «شهیده فاطمه اسدی» انجام دادند، فراموش کرده‌اند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه افزود: رژیمی که صدها هزار یمنی را قتل عام و بی‌خانمان و اتوبوس نوجوانان حافظ قرآن یمنی را بمباران و همه نوجوانان و کودکان را شهید کرد، در قبال این انبوه جنایت خم به ابرو نیاورد، اینک داغدار مرگ اتفاقی یک ایرانی شده و زانوی غم در بغل گرفته است و رسانه‌هایش در این اندوه شب و روز ندارند.

وی اظهار داشت: رژیم آمریکا صدها هزار عراقی را کشت، ننگ شکنجه‌گاه‌های گوانتانامو و ابوغریب را بر پیشانی دارد که هزاران نفر در آنجاها کشته یا ناقص شدند و فیلم این جنایات هم توسط معترضان ارتش خودشان منتشر شد.

سردار نقدی ادامه داد: همه دنیا دیدند، اما در قبال این همه جنایت فجیع، آخ هم نگفتند، حالا دلسوز مرگ اتفاقی یک خانم شده است، آمریکا که با بمباران بیمارستان قندوز در افغانستان صدها بیمار و پزشک و زن در حال زایمان و کودک تازه متولد شده را کشت و به خاک و خون کشید، حالا برای مرگ اتفاقی یک نفر اشک می‌ریزد.

به گفته معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران، روزگاری در این سرزمین بیش از ۷۰ درصد زنان ما بی‌سواد بودند و مدرسه‌ای در شهرهای کوچک و روستا نبود تا بتوانند علم آموزی کنند اما امروز به جایی رسیده ایم که ده‌ها هزار نفر از زنان دانشمند در عرصه‌های مختلف از ژنتیک تا هوافضا و هسته‌ای داریم.

سردار نقدی با بیان اینکه فداکاری‌های بانوان و زنان ما بسیار بیشتر از مردان بوده است تصریح کرد: زنان ایرانی و فداکاری‌های آنان در دنیا نمونه ندارد.

وی با اشاره به رشادت شهیده ناهید فاتحی کرجو در مبارزه با ضد انقلاب بیان کرد: این عظمت زنان و دخترانی است که شما امروز وارث آنان هستید و این عظمت شیرزنانی است که انقلاب را تا امروز رساندند و کشور را از بی سوادی، نا امنی، فقر و پریشانی نجات دادند.

سردار نقدی در پایان سخنان خود گفت: زن ایرانی همواره نماد مقاومت بوده و تمام بشریت را متوجه استقامت و عظمت خودش کرده است لذا دشمنان می‌خواهند انتقام بگیرند و باید همه حواسمان را جمع کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس