حذف ایران از کنوانسیون مقام زن ناشی از فشار سیاسی دشمنان است

نشست خبری سخنگوی قوه قضائیه در حالی آغاز شده است که وی حذف ایران از کنوانسیون مقام زن را ناشی از فشار سیاسی دشمنان دانست.

به گزارش مشرق، مسعود ستایشی در نشست خبری سخنگوی قوه قضائیه با محکوم کردن حذف مقام ایران از کنوانسیون مقام زن سازمان ملل گفت: این بدعت حقوقی در ادامه فشارهای سیاسی به مردم و به ویژه زنان گرامی ایران اسلامی قابل ارزیابی است.

سخنگوی قوه قضائیه گفت: این اقدام برای لاپوشانی اقدامات ضد فرهنگی و اخلاقی کشورهای مدعی علیه جامعه زنان در سراسر جهان طراحی و اجرایی شده است.

وی افزود: هدایت گری و زمینه چی این اقدام توسط کسانی صورت گرفت که در کشورهای آنها بیشترین ظلم‌ها و ستم‌ها و نابرابری‌های اجتماعی علیه زنان صورت می‌گیرد امروزه در هزاره سوم میلادی مسئله برده داری و بهره کشی زنان را به بدترین شکل ممکن شاهد هستیم که رسماً از سوی مدعیان حقوق بشر و مدعیان حقوق زن به صورت کاملاً هوشمند و هدفمند و ساختاری دنبال می‌شود. در این میان هیچ صدایی از مدعیان حقوق زن درنمی اید.

سخنگوی قوه قضائیه با بیان اینکه آنها زنان و کودکان سراسر جهان را به ابزاری برای تجارت ناپاک خود تبدیل کردند، گفت: عاملین اساسی این جنایت‌ها مدعی حقوق بشر و حقوق زن نیز شده اندو علیه بانوان ما اقدام نابخردانه اخیراً را مرتکب شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس