اوجی

وزیر نفت گفت: ما از نظر عملکرد در کانال تولید روزانه ۳ میلیون بشکه نفت قرار گرفتیم و ظرفیت تولید نفت سبک نیز به روزانه ۲۰۰ هزار بشکه افزایش پیدا کرد.

به گزارش مشرق، جواد اوجی وزیر نفت پیش از ظهر امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیئت وزیران در جمع خبرنگاران در رابطه با نقره داغ کردن مشترکین پر مصرف، اظهار داشت: هیچ گونه افزایش قیمتی برای مشترکینی که سقف الگوی مصرف را رعایت می‌کنند و نزدیک به هفتاد درصد مشترکین ما هستند، نداریم.

وی عنوان کرد: افزایش قیمتی که در دولت هم مصوب شده است و در قانون بودجه ۱۴۰۱ است، مشمول مشترکینی است که سقف الگو را رعایت نمی‌کنند که به صورت پلکانی اعمال خواهد شد. هر افزایش غیر متعارفی مشمول این قانون می‌شود.

وزیر نفت در رابطه با تأمین سوخت زمستانی، بیان کرد: الحمدلله در فصل پاییز گازرسانی به نیروگاه‌ها به صورتی انجام شد که ۱۰ درصد گاز بیشتر نسبت به پاییز سال گذشته به آنها داده شد و به همین میزان سوخت مایع کمتری استفاده شد.

اوجی خاطرنشان کرد: پاییز امسال مصرف نفت کوره و گازوئیل نسبت به سال گذشته کمتر بوده است. سال گذشته و امسال در استان تهران در هیچکدام از نیروگاه‌ها و صنایع، هیچ گونه مصرف نفت کوره و مازوت را نداشتیم.

وی با اعلام این خبر که ما از نظر عملکرد در کانال تولید روزانه ۳ میلیون بشکه نفت قرار گرفته ایم، بیان کرد: همچنین ظرفیت تولید نفت سبک نیز با ابتکارات همکاران ما در شرکت ملی نفت و پژوهشگاه صنعت نفت به روزانه ۲۰۰ هزار بشکه افزایش پیدا کرد.

وزیر نفت تاکید کرد: نفت ایران یکی از مرغوب ترین نفت‌ها است و مصرف کننده و خواستار زیادی در دنیا دارد و در نتیجه روزانه ۲۰۰ هزار بشکه به سقف تولید نفت سبک ما اضافه شد.‌

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۳:۲۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
    0 0
    خدا بده برکت. یکی دو تا بشکه بدید دستمون خالیه. قرض‌الحسنه بعدا پس میدم
  • IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
    0 0
    پتروپالایشگاه چی شد؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس