کد خبر 1449580
تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۹

هویت بصری و برندینگ از زبان استودیو فهار

در زمان راه اندازی فعالیت و کسب و کار خودتان، تنها چیزی که در سر دارید، شناخته شدن مجموعه شما و به اصطلاح برند شدن است. اما برای آنکه بتوانید اعتماد مخاطبان خود را جلب کنید و برند شوید، شما باید یک هویت بصری داشته باشید. داشتن هویت بصری و برندینگ باعث می شود مشتریان شما این احساس را داشته باشند که هرچه می بینند به دست می آورند. این هویت بصری است که باعث ایجاد احساسات مختلف در مخاطبان نسبت به برند شما می شود. شما نمی توانید تنها با حرف و صحبت کردن این هویت را بدست آورید، بلکه برای ایجاد ارتباط و قانع کردن مشتری باید یک چیزی برای ارائه داشته باشید تا افراد آن را به چشم ببینند. به همین خاطر باید به تصاویر و طراحی های گرافیکی روی آورید. طراحی که بسیار متفاوت بوده و سبب می شود از دیگر رقبای خود متمایز شده و پیشی بگیرید.

طراحی هویت بصری شما باید مطابق با دستورالعمل های سازمانی شما باشد و باعث دیده شدن نام تجاری شما در هر شرایطی شود. چیزی که ما در استودیو طراحی گرافیک فهار برای شما به ارمغان می آوریم. میتوانید طراحی هویت بصری برند خود، طراحی لوگو، طراحی بسته بندی محصولات و سایر کارهای گرافیکی خود را به ما بسپارید تا با نهایت سلیقه و جذابیت بصری آن ها را اجرا کرده و در اختیار شما قرار دهیم. ما برای دیده شدن بیشتر برند شما، همراه شما خواهیم بود.

هویت بصری چه اهمیتی در برندینگ و کسب کار دارد ؟

هویت بصری در حقیقت ابزار قدرتمندی است که برای هر نوع تغییری در آن دستتان باز است. می توانید با توجه به سلیقه و نظر شخصی خودتان، تم رنگی برند، نوع محصول عرضه شده و... آن را تغییر دهید. همین ویژگی های آن در کنار خلاقیت شما باعث می شود بتوانید متفاوت از رقیبان خود در بازار شناخته شوید. فرقی نمی کند کسب و کار شما به صورت آنلاین باید یا حضوری، بزرگ باشد یا کوچک و... در هر صورت هویت بصری است که به برند شما شخصیت می بخشد و باعث می شود برای مخاطبان ملموس باشد. اجازه دهید با یک مثال مطلب را برایتان روشن کنیم. چی توز یکی از برندهای محبوب است که همه ما با شنیدن اسم آن، میمون موتور سوار به ذهن شان خطور می کند. این دقیقا همان هویت بصری است. شاید اگر میمون موتور سوار روی محصولات آن خودنمایی نمی کرد امروزه این برند آنقدر موفق نبود و با شنیدن اسم آن کمی زمان نیاز داشتیم تا برند را برای خودمان یادآوری کنیم. از دیگر مزیت های هویت بصری در برندینگ می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1- تجربه کاربری مخاطبان را بهبود خواهد بخشید.

2- باعث طراحی لوگو شیک و ساده و در عین حال متفاوت خواهد شد.

3- توجه مخاطبان را جلب می کند و می تواند اعتماد آن ها را هم کسب نماید.

4- پیام شما را به آسانی به مشتریان منتقل می کند.

5- به برند شما اعتبار می بخشد.

6- باعث شناخته شدن و محبوبیت در بین عموم خواهد شد.

7- و..

البته فراموش نکنید که برای رسیدن به موفقیت و پیشرفت در برندسازی و برندینگ شما باید مشتریان را بشناسید و یک طراحی متناسب با خواست و نظر آن ها ارائه دهید.

هویت بصری و برندینگ از زبان استودیو فهار

اهمیت برندینگ در کسب در آمد چیست ؟

هرچه برند شما شناخته تر شده باشد، درصد فروش تان نیز بیشتر خواهد بود. دیگر دنبال چه چیزی هستید؟ فروش بالای شما به معنی رضایت مشتریان شما است و این یعنی در مسیر درست قرار دارید. بسته بندی باید ترکیبی از لوگو، نام برند، طراحی گرافیکی و... باشد که بتواند ارزش محصول شما را به نمایش بگذارد و همچنین در ذهن آن ها ماندگار باشد.

تفاوت بین برند و برندینگ چیست ؟

برند و برندینگ دو دنیای متفاوت از یکدیگر هستند که برای پیشرفت در مسیر کاری خود باید شناخت کافی از این دو جهان داشته باشید. به این منظور بهتر است هر یک از آن ها را به صورت مجزا مورد بررسی قرار دهیم.

برند

این برند شما است که مشخص می کند شما که هستید و مخاطب چه شناختی از شما دارد. به عبارتی برند پل ارتباطی بین شما و مخاطبانتان است که باعث شناخت آن ها از شما می شود. حال می توانید برند خود را متناسب با محصولی که عرضه می کنید، حوزه ای که در آن فعال هستید، اسم خاصی که دوست دارید و... نام گذاری کنید. اما بهتر است به سراغ نام هایی بروید که به راحتی توسط افراد تلفظ می شود. کوتاه و صریح بوده و معنای ایده آلی هم دارد.

برندینگ

تمامی کارهایی که شما برای برند شدن انجام می دهید، برندینگ نام دارد. این مجموعه کارها می تواند شامل:

  • معرفی شرکت
  • عرضه محصول در بازار
  • ایجاد استراتژی های مختلف
  • طراحی هویت بصری
  • دریافت مجوز
  • و...

می باشد. زمانی که بنردینگ شما کامل باشد میتوانید به برند شدن فکر کنید. این بازه زمانی می تواند از 3 سال تا 20 سال و... هم طول بکشد تا اینکه بتوانید نتیجه برندینگ خود را ببینید. طراحی لوگو، طراحی بسته بندی مناسب،طراحی لیبل و... هم کمک می کند تا این بازه زمانی را برای برند شدن کوتاه تر کنید.

هویت بصری و برندینگ از زبان استودیو فهار

طراحی لوگو

لوگو همان نشان و علامتی است که مخاطبان آن را به عنوان نماد برند شما خواهند شناخت. بهترین طراحی برای آن استفاده از نام برند شما است. چرا که با یک تیر دو نشان خواهید زد. مخاطبان هم لوگوی شما را خواهند شناخت و هم می توانند اسم مجموعه شما را به خاطرشان بسپارند. طراحان ما در استودیو فهار به صورت حرفه ای بهترین لوگوهای شیک و مدرن را برای شما در ابعاد و رنگ های مختلف طراحی می کنند تا بتوانید آزادانه با توجه به سلیقه خودتان از بین آن ها انتخاب کنید.

کارت ویزیت

با کارت ویزیت همیشه در کنار مخاطب خود باشید و در صورت نیاز بتواند به سریع ترین شیوه ممکن با شما ارتباط برقرار کند. طراحی کارت ویزیت هم باید بسیار جذاب باشد تا توجه افراد را به خود جلب نماید. نگران نباشید ما در استودیو طراحی گرافیک فهار زیبا ترین و منحصر به فرد ترین کارت ویزیت ها را برای شما طراحی خواهیم کرد.

بسته بندی محصول

از دیگر اجزا مهم در هویت بصری، طراحی بسته بندی محصول است. بسته بندی که از محتویات خود محافظت نماید و به زیباترین شکل آن را به دست مشتریان برساند. متفاوت باشد اما حمل و استفاده راحتی داشته باشد. دیگر دوران زرق و برق به پایان رسیده است و باید از بسته بندی های ساده و مدرن استفاده کنید که همیشه محبوب هستند.

جمع بندی

برای آنکه بتوانید هویت بصری خود را به بهترین شکل ممکن طراحی کنید، تا مسیر برندینگ شما تکمیل شود و به هدف نهایی خود یعنی برند شدن برسید، شما به یک تیم حرفه ای نیاز خواهید داشت که کلیه امور گرافیکی و طراحی را برایتان انجام دهند. تمامی این طراحی ها باید مطابق با استانداردهای تعیین شده و به صورت منحصر به فرد باشد. کاری که ما در کوتاه ترین زمان با کم ترین هزینه برای شما در استودیو فهار انجام می دهیم. ما همیشه در کنار شما هستیم تا بدرخشید.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس