مقاومت فلسطین از برگزاری رزمایش «الرکن الشدید 3» خبر داد+عکس

اتاق مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین اعلام کرد که در راستای همسوسازی تلاش تمام گروه‌های مقاومت مستقر در فلسطین مرحله سوم رزمایش «الرکن الشدید» در شمال نوار غزه برگزار شده است.

به گزارش مشرق، اتاق مشترک گروه‌های مقاومت فلسطین، عصر امروز (چهارشنبه)، در بیانیه‌ای اعلام کرد که رزمایش «الرکن الشدید ۳» در نزدیکی حصار امنیتی در شمال نوار غزه با مشارکت یگان‌های ویژه نیروهای مقاومت با اسلحه سبک و نیمه‌سبک برگزار شده است.

اتاق مشترک مقاومت فلسطین خبر داد: «این رزمایش نظامی به منظور تعیین سرعت واکنش نیروهای مقاومت به هرگونه حادثه فوق‌العاده و آزمایش آمادگی رزمندگان به منظور بسیج و مقابله با تجاوزات انجام شد.»

در ادامه این بیانیه با اشاره به اینکه در این رزمایش سناریوهای تاکتیکی مختلف به‌ویژه حمله به پشت خطوط دشمن و اسارت نظامیان صهیونیست شبیه‌سازی شد، آمده است: «این رزمایش ثمره دوره آموزش پیشرفته مشترک نخبگان گروه‌های مقاومت است.»

اتاق مشترک مقاومت در ادامه اشاره کرد که این اقدام میدانی مشترک در اولین موضع نظامی‌ای که تمام گروه‌های مقاومت در آن حضور دارند، برگزار شده و بیانگر میزان باور مقاومت به لزوم همسوسازی تلاش‌ها برای مواجهه با دشمن و ایستادگی در برابر تمام چالش‌هایی است که مقدسات و آرمان فلسطین را به خطر می‌اندازد.

مقاومت همچنین اشاره کرد که یکپارچه‌سازی تمام جبهه‌ها به منظور مقابله با اشغالگران و جلوگیری از تسلط آن‌ها بر هر گوشه از خاک فلسطین و مردم این کشور از دیگر اهداف برگزاری این رزمایش بود.

در بخش پایانی این بیانیه همچنین به اسرای فلسطینی اطمینان خاطر داده شده است که نیروهای مقاومت شب و روز تلاش خواهند کرد تا آن‌ها را از قید و بندها برهاند و از زندان‌های رژیم صهیونیستی آزاد کنند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۷
    2 0
    موشک جواب موشک.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس