کد خبر 1451727
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۶
بازگشت بورس به تعادل/ شاخص ۲۸ هزار واحد رشد کرد

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با رشد ۲۸هزار واحدی روبرو شد.

به گزارش مشرق، در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه، بیش از ۱۱میلیارد و ۷۰۰میلیون سهم و حق تقدم به ارزشی بالغ بر ۶هزار و ۸۲۶میلیارد تومان در بیش از ۵۳۶هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد ۲۸هزار و ۹۰۹واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۵۹۳هزار و ۲۷۵واحد قرار گرفت.

بیشترین اثر مثبت بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی شرکت‌های ملی صنایع مس ایران، فولاد مبارکه اصفهان و صنایع پتروشیمی خلیج فارس و شد و در مقابل شرکت‌های گروه مدیریت سرمایه‌گذاری امید، دارو پخش و سرمایه‌گذاری شفا دارو افت خود مانع افزایش بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

شاخص بورس صعودی شد +نقشه

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۷میلیارد و ۷۹۶میلیون ورقه به ارزش ۲۱۰هزار و ۸۸۵میلیارد تومان در ۳۳۶هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۳۲۱واحد رشد کرد و در ارتفاع ۲۰هزار و ۳۴۶واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر مثبت بر شاخص فرابورس به نام نمادهای بیمه پاسارگاد، پلیمر آریا ساسول و مجتمع جهان فولاد سیرجان شد و در مقابل شرکت‌های سنگ آهن گهر زمین، پخش البرز و سرمایه‌گذاری مالی سپهر صادرات بیشترین اثر منفی را بر این شاخص به نام خود ثبت کردند.

شاخص بورس صعودی شد +نقشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۲
    2 0
    دارایکم با دلار ۱۱تومن رو ۱۰تومن فروختن الان دلار ۴۱هزار .. حداقل باید ۴۰هزار تومن باشد
  • IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۲
    2 0
    دارایکم چرا مصوبات مجمع رو کدال ننشست؟؟؟ ناظر چرا با این عمل غیر قانونی برخورد نکرد؟؟؟ چرا بین صندوقهای دارا و پالایش تبعیض قایل شدید؟؟؟ دارا از ۳۴ هزار رسیده به ۹۸۰۰
  • IR ۱۶:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۲
    2 0
    به نظر میرسه مدیریت صندوق دارایکم دست ضد انقلاب باشه وگرنه غیرقابل باوره صندوقی که 20-30 هزار تومن بود بیارن زیر 10 هزار تومن و دیگه هم اجازه رشد بهش ندن
  • IR ۲۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۲
    2 0
    دارایکم و پالایش را کارگرها با پس انداز چند ساله شون گرفتن ... کارگری که ۵ میلیون در ماه حقوق می‌گیرد. با این تورم نابود شده مواظب آه او باشید که دامن شما را می‌گیرد.
  • IR ۲۱:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۲
    2 0
    دارایکم دوسال پیش بهتر بود یه نوسان میداد... هیچ موقع زیر 12000 هزار نیومد ولی دوره کسی که گفت اولویت ش بازار سرمایه هست 8 هزارم دید خوب نشون میده می خوان بگن کسی دیگه خراب کرده ما داریم درست میکنیم نه اتفاقا من یکی از چشم شما بی سوادها میبینم نه هیچ کس دیگر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس