توهین به مرجعیت دینی ملت‌ها را بیدارتر و در مقابله با استکبار مصمم‌تر می‌کند

یکی از مراجع تقلید شیعه در پی اهانت نشریه فرانسوی به ساحت رهبری و مرجعیت شیعه در بیانیه‌ای گفت: حلقه نامبارک آمریکا و سعودی و صهیونیستی و نوکرانشان همچون فرانسه بدانند که با توهین و جسارت کار به جایی نخواهند برد بلکه ملت‌ها را بیدارتر و در مقابله با استکبار آن‌ها مصمم‌تر می‌نماید.

به گزارش مشرق، پیام آیت‌الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید شیعه در پی اهانت نشریه فرانسوی به ساحت رهبری و مرجعیت شیعه به این شرح است:

بسم اللّه الرحمن الرحیم

با کمال تأسف در کشوری که ادعای آزادی و تمدن دارد بی‌شرمانه‌ترین اعمال را در طی این سال‌های اخیر انجام داده و پیوسته به باورهای پاک ملت‌ها توهین می‌کند و جسارت به مقدسات مسلمانان را در پیش گرفته است.

تردیدی نیست که اهانت‌های گذشته با ساحت نورانی و مقدس قرآن کریم و پیامبر اعظم (صلی اللّه علیه و آله) و اخیراً هم به جایگاه مرجعیت و رهبری شیعه با هدایت اربابان صهیونیستی‌شان بوده است.

اما این حلقه نامبارک آمریکا و سعودی و صهیونیستی و نوکرانشان همچون فرانسه بدانند که با توهین و جسارت کار به جایی نخواهند برد بلکه ملت‌ها را بیدارتر و در مقابله با استکبار آن‌ها مصمم‌تر می‌نماید.

اینجانب اهانت این مجله را محکوم نموده و از سازمان‌های بین‌المللی جهان اسلام می‌خواهم موضوع را به طور جدی پیگیری نمایند.

والسلام علیکم و رحمة اللّه و برکاته

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حسین IR ۱۱:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۸
    0 0
    گوش به امر رهبری در هر زمان و مکانی هستیم انشاءالله بساط کفتار صفتان سیاسی فرانسه که دنباله رو و نئو برده آمریکا هستند را با اربابش جمع خواهیم کرد. لبیک یا سیدعلی حسینی خامنه ای

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس