اطلاعیه آموزش و پرورش در پی انتشار فیلم توهین دانش آموزان به معلم در فضای مجازی

در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی و اهانت دانش آموزان به ساحت معلم روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی اطلاعیه ای در این باره صادر کرد.

به گزارش مشرق، در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان‌غربی اطلاعیه‌ای در این خصوص صادر کرد.

در این اطلاعیه آماده است: ضمن سپاس از دغدغه‌مندی تعدادی از رسانه‌ها در جهت دفاع از جایگاه و حرمت معلم و هم چنین جایگاه مقدس آموزش و پرورش، به اطلاع هم استانی‌های عزیز می‌رساند:

با توجه به اینکه در یکی از مدارس غیردولتی در روزهای گذشته به ساحت و جایگاه رفیع معلم جسارت شده بود، در همان زمان، موضوع به سرعت بررسی و با دانش آموزان خاطی مطابق با آیین نامه‌های اجرایی مدارس برخورد قانونی صورت پذیرفته است.

لازم به ذکر است که معلم یاد شده نیروی آزاد بوده، رابطه استخدامی با آموزش و پرورش نداشته و به صورت قراردادی با موسس مدرسه مذکور، همکاری داشته است.

خاطرنشان می‌شود اخیرا کلیپی در فضای مجازی منتشر شد که در آن چند دانش آموز در یک مدرسه غیرانتفاعی به معلم بی حرمتی می‌کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • معلم IR ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
    6 0
    چرا لازم به ذکر لست که معلم قراردادی بوده؟ چه چیز اتفاق فرق میکند وقتی اون معلم چند تا کاغذ اداری تو آموزش پرورش کمتر داره که اینقدر محکم نوشتین لازم به ذکر است؟ چه چیزش لازمه؟ به نظر من این بیانیه به مراتب از اون حرفای بچه ها توهین آمیز تر است اونم از جانب کسی که مدعی دفاع از جایگاه معلم است
  • IR ۰۹:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
    5 0
    نوشتن جمله "معلم یاد شده نیروی آزاد بوده ..." خیلی معنادار بود! گفتن نداشت. معلم، معلمه. حرمتش باید حفظ بشه و شما هم موظفید که حقش رو ادا کنید.
  • IR ۱۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
    2 0
    لازم به ذکر است بین معلم استخدامی و قراردادی فرق است و معلم استخدامی از نظر اجر وقرب و منزلت مقامی بالاتر دارد
  • هادی IR ۱۱:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
    3 0
    وقتی پول بشه همه چیز حرمت و احترام هم میشه کشک اگه جلوی این بیشعورها گرفته نشه از این ارازل بی ادب چند سال دیگه وسط خیابون باید استقبال کنیم
    • قاصدک IR ۱۴:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
      2 0
      در تکمیل صحبت این دوست عزیز اضافه می کنم سال هاست که معلم به روش های مختلف تحقیر شده و آب از آب تکان نخورد. وقتی معلم بی ارزش می شود یکی از نتایج آن رویدادهای مهر ۱۴۰۱ می‌شود! آقای مسئول محترم! معلم، معلم است چه آزاد چه رسمی. اگر معلم آزاد است و در سازمان چاپ پول شما زحمت می کشد باید مورد توهین قرار بگیرد؟
  • آوا IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
    1 0
    والّا شما بیشتر توهین کردین. مگه هر کی قراردادی هست معلم محسوب نمی شه؟؟
  • IR ۱۴:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۰
    1 0
    اینکه بدتر شد توهین بیشتد شد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس