کد خبر 1455130
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۸
فرصتی که از مدافع تخصصی پرسپولیس گرفته شد

مدافع چپ و تخصصی تیم پرسپولیس تا پایان نیم فصل اول لیگ برتر فرصت نمایش پیدا نکرد.

به گزارش مشرق، در حالی که تیم پرسپولیس در نقل و انتقالات ابتدای فصل محمدمهدی احمدی مدافع چپ تیم نفت مسجدسلیمان را به خدمت گرفته بود اما هنوز یحیی گل‌محمدی از این بازیکن استفاده نکرده است. سرمربی پرسپولیس تا اینجای لیگ ترجیح داده از وحید امیری و علی نعمتی در پست دفاع چپ استفاده کند اما هنوز این فرصت را در اختیار احمدی قرار نداده است.

عدم استفاده از احمدی در حالی اتفاق افتاده که در بازی‌های تدارکاتی ابتدای فصل، احمدی در همه بازی‌ها به میدان رفت اما غیبت او در لیگ برتر و جام حذفی سوال برانگیز شده است.

احمدی که این فصل شماره ۱۷ پرسپولیس را انتخاب کرده بود با وجود عملکردی که در بازی‌های تدارکاتی داشت اما فرصت حضور در بازی‌های رسمی را به دست نیاورده است. مشخص نیست دلیل جذب این بازیکن که فصل پیش از خوب‌های نفت مسجدسلیمان بود چه بوده است!

حضور وحید امیری که اصولا بازیکن تهاجمی است و علی نعمتی که بیشتر به عنوان دفاع میانی بازی می‌کند در پست دفاع چپ و عدم استفاده از احمدی که بازیکن تخصصی این پست است تبدیل به ابهامی در ترکیب سرخ‌پوشان شده است.

باید دید آینده احمدی چگونه رقم خواهد خورد؟ به او فرصت بازی می‌رسد یا اینکه هماند نیم فصل اول از ترکیب سرخ‌ها دور خواهد بود؟ و یا اینکه او در نیم فصل دوم پیراهن تیم دیگری را به تن خواهد کرد؟

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس