کد خبر 1456109
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۴
کلوپ: مجبورم با همین بازیکنان ادامه بدهم/ یا می‌روم یا خیلی چیزها باید تغییر کند

سرمربی لیورپول در واکنش به نتایج ضعیف این تیم گفت: به بازیکنانی که مدت‌ها در باشگاه عملکرد ضعیفی دارند، بیش از حد وفادار نیستم اما نداشتن جایگزین‌های کافی باعث شده آنها را در ترکیب بگذارم.

به گزارش مشرق، لیورپول در حال تجربه یک فصل سخت و بحرانی در لیگ جزیره است و شاگردان یورگن کلوپ نشانی از آن تیم مدعی همیشگی ندارند. پسران آنفیلد با ۲۸ امتیاز از ۱۸ بازی در رده نهم جدول قرار گرفته‌اند و فاصله ۱۹ امتیازی‌شان با آرسنال صدرنشین سبب شده جایی در مدعیان نداشته باشند و حتی کسب سهیمه لیگ قهرمانان هم برای این تیم به خطر بیفتد.

لیورپول در حالی امشب در دور سوم جام حذفی به مصاف تیم ولورهمپتون می‌رود که کلوپ درباره نتایج ضعیف این تیم با اشاره به نمایش دور برخی بازیکنان گفت: شما بازیکنانی دارید که در گذشته بازی‌های خوبی انجام می‌دادند اما الان اینطور نیست. اگر با توجه به این شرایط این بازیکن را کنار بگذارید و یک بازیکن جدید بیاورید، از هر طرفی این تصمیم منطقی است.

کلوپ افزود: با این حال اگر بازیکن جدیدی را با توجه به شرایط نمی‌توانید جذب کنید، وضعیت همین طور باقی می‌ماند.

کلوپ قبل از حضور در لیورپول، بوروسیا دورتموند را به دو قهرمانی بوندسلیگا و یک فینال لیگ قهرمانان اروپا رساند اما وقتی در آخرین فصل حضورش این تیم را به مقام هفتم رساند، از وست فالن خداحافظی کرد.

سرمربی آلمانی لیورپول درباره مشابهت فصل پایانی حضور در دورتموند و فصل جاری با لیورپول، تصریح کرد: وقتی دورتموند را ترک کردم گفتم اینجا باید چیزی تغییر کند.

یورگن کلوپ که قراردادش با لیورپول تا سال ۲۰۲۶ اعتبار دارد، افزود: شرایط آنجا متفاوت بود اما به نوعی شبیه امروز لیورپول است. امروز هم یا من می‌روم یا خیلی چیزهای دیگر تغییر می‌کند.

وی تاکید کرد: البته من از لیورپول نمی‌روم باید چیزهای دیگر تغییر کند. این یک برنامه برای آینده است و در تابستان تغییرات را انجام خواهم داد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۷
    0 1
    کاش جمهوری اسلامی هم همین تفکر را داشت.۸
  • IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۷
    0 0
    ساده ای ۳.۳ بار به ۹ بار
  • عمو IR ۱۱:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۸
    0 0
    فرقی نمی کنه بری بمونی همینه که هست، اینطوری نونِ اینا در میاد. فعلاً هم زور باشونِ کاریش نمیشه کرد. فوتبالِ دیگه توپ گردِ.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس