حسینی:‌ اقدام پارلمان اروپا علیه سپاه، عقده‌گشایی از شکست اغتشاشات اخیر است

معاون پارلمانی رئیس جمهور اعلام کرد: تبعیت پارلمان اروپا از آمریکا در تروریستی خواندن سپاه، نوعی عقده گشایی از شکست اغتشاشات است و عواقب آن گریبان‌گیر اروپا خواهد شد.

به گزارش مشرق، سیدمحمد حسینی معاون پارلمانی رئیس جمهور اقدام پارلمان اروپا در قرار دادن نام سپاه پاسداران در فهرست آنچه که «سازمان‌های تروریستی» نامیده است را محکوم کرد.

وی در صفحه شخصی توییتر خود نوشت: «آزموده را آزمودن خطاست! نقض قواعد بین‌المللی و تبعیت پارلمان اروپا از آمریکا در تروریستی خواندن سپاه، نوعی عقده‌گشایی از شکست اغتشاشات است که تیر حمایت آشکارشان به سنگ خورد و این اقدام نمایشی نه تنها دوپینگ معاندان نخواهد بود بلکه عواقب آن گریبان‌گیر اروپا خواهد شد».

اقدام پارلمان اروپا علیه سپاه، عقده‌گشایی از شکست اغتشاشات اخیر است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۰/۳۰
    9 1
    بوی سوختنی میاد. به نظرم از اروپایی ها باشه. از عصبانیت بمیرن. این تازه اولشه.خدا لعنتشون کنه
  • علی افصحی IR ۱۲:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۳۰
    9 6
    خطاکار همیشه حطا می کند. و مگر پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و سلم از ویژگی احتصاصی مومن نفرموده لا یسلع المومن من جحر مرتین این فقط مومن است که از یک سوراخ دوبار گزیده نمی شود. و امام خامنه‌ای مومن حقیقی است که هرگز دل به غرب وحشی خوش نداشته و ندارد نه به لبخندش اهمیت داده و نه دندان نشان دادنش!انقلابیون نیز از ولی فقیه خویش الهام گرفته انددر کارانقلابی هرگز به غرب وحشی اعتنایی نکنند. فلذا غرب وحشی به جنون رسیده و به انتحار! چرا که این غرب وحسی است که در تار خطای محاسباتی از روی جهل مرکب خود گیر افتاده و هرلحظه نیز برون رفت از آن برایش سخت و سخت تر می شود. غرب وحشی همانند الاغ آسیاب با تکرار خطاهای راهبردی اش فقط دور خود می چرخد و خیال می کند گامی به جلو بر می دارد! در این میان وای به احوال اصلاح طلبان فاسد که نسبت به خباثت غرب وحشی صم بکم لال و کر شده و واکنشی نشان نمی دهند انگار نشنیده اند که راضی به ظلم شریک ظالم است. در زیارت عاشورا تذکر داده شده و در روایات متعدد ائمه تاکید.
  • رضا IR ۱۴:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۳۰
    3 1
    اروپا اولا یک بیانیه غیرالزام آور می نویسد اما آنها بخوبی میدانند کنترل جهان را ازدست داده اند یک شعار هول هولکی از سمت کسانیکه موجودیت خودرا با درافتادن با روسیه به خطر انداخته اند آنها خوب میدانند آینده آنها چقدر تیره است .
  • IR ۱۵:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۳۰
    0 0
    از نظرشون سپاه و ۴۰۰۰ نفر میدان ژاله و مسافرین هواپیمای مسافربری به دبی و پرنسس دایانا و توپاک و ... تروریست اند، اروپا و آمریکا و داعش و مجاهدین خلق و محمدرضا شاه، ضد تروریست. اما نظر مردم چیز دیگه ای هست!
  • IR ۲۲:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۳۰
    1 0
    واقعا هم عقده گشایی از شکست اغتشاشات است "و به قول اقای رئیسی رئیس جمهور محترم " هم این عمل اروپائیان واقعا از سر استیصال است."این روز ها نظامهای سرمایه داری غرب در معرض اعنراض مردم قرار گرفته واین نطام های صهیونیستی حاکم بر اروپا و امریکا رو به اضمحلال میروند.شورش مردم در این کشورها نوید پیروزی مستضعفان عالم بر مستکبران را بدنبال دارد که در این زمینه باید تلاش و تبلیغ و اقدام بیشتر انجام گیردـ نباید در این موارد نقش انگلیس مادر صهیونیزم جهانی را دست کم گرفت .و باید این کشور جنایت کار را در دادگاه های بین المللی بی طرف اگر وجود داشته باشد، بجرم سالها جنایت در ایران و عراق و دیگر کشور های مستعمره ، بخصوص اموزش و تحریک صدام به جنگ با ایران و اعترافات خود صدام به این موارد در خاطراتش تحت تعقیب قرار گیرد و خسارات وارد شده به ایران و عراق از انها گرفته شود تا ارو پائیان نتوانند این گونه گستاخانه علیه ایران موضع بگیرند و بقول استاد شریعتمداری ""جواب کلوخ اندازی سنگ است.ضمن اینکه هر کدام از این کشور ها ارو پایی و امریکا و اسرائیل یک سرسرطانی ،صهیونیزم جهانی هستند و هر کدام در نقشی که از طرف اطاق فکر صهیونیست ها تعیین میگردد ظاهر میگردند. به امید نابودی صهیونیزم جهانی و فرج اقا امام زمان (عج)‌و گسترش عدالت جهانی.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس