کد خبر 1456818
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۴
رئیس سازمان سنجش: امسال به هیچ وجه تقلب نداشتیم

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: امسال هیچ فرستنده تقلب برای آزمون نداشتیم و درمقایسه با سال گذشته یکی از بی نظیرترین آزمون‌ها را پشت سر گذاشتیم.

به گزارش مشرق، عبدالرسول پورعباس در بازدید از حوزه برگزاری آزمون سراسری در واحد تهران مرکز دانشگاه آزاد گفت: تعداد ۱۲۰ هزار و ۹۵ نفر در آزمون گروه ریاضی شرکت کردند که از این تعداد، ۴۱ هزار و ۷۳۷ نفر خانم‌ها و ۷۸ هزار و ۳۵۸ نفر آقایان هستند.

رئیس سازمان سنجش افزود: تمام امکانات آسایشی و گرمایشی مد نظر فراهم شده است در اقصی نقاط کشور بویژه در نقاط سردسیر از نظر گرمایشی پیش بینی‌های ویژه شده است و با همکاری و امکانات دانشگاه آزاد و دولتی و آموزش و پرورش توانستیم که انشاالله یک آزمون خوب را برگزاری کنیم.

وی در خصوص دستگیری کلاهبرداران آزمون سراسری گفت: دیروز ۹ کلاهبردار در استان گرگان دستگیر شدند و توانستیم ۳۸۷ شبکه اینترنتی که ۵۴ نفر بودند را شناسایی کنیم که در حال بررسی است، همچنین ۵۹ ابزار تقلب هم ضبط شده است.

وی با اشاره به اینکه در آزمون سراسری امسال به هیچ وجه تقلب نداشتیم افزود: امسال هیچ فرستنده تقلب برای آزمون نداشتیم و در مقایسه با سال گذشته یکی از بی نظیرترین آزمون‌ها را پشت سر گذاشتیم ضمن اینکه دستگاه‌های اطلاعاتی تاکید کردند با نرم افزارهایی که در اختیار دارند تمام پاسخنامه‌ها مجددا کنترل می‌شود و امیدواریم که امسال یکی از بهترین آزمون‌های سازمان سنجش تلقی شود.

پور عباس در پایان با اعلام اینکه نتیجه نهایی نیمه دوم شهریور اعلام می‌شود، گفت: داوطلبان از حالا به بعد خودشان را برای آزمون تیر ماه آماده کنند و توصیه می‌کنم و از فرصتی که فراهم شده استفاده کنند تا بتوانند اضطراب و استرس خود را کاهش دهند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • وحیدی IR ۱۴:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
    0 0
    بعیده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس