1

هدف گرفتن سپاه با گرای منافقین توسط اروپایی‌ها معنای خاصی دارد؛ پیش‌ازاین جیسون رضاییان جاسوس هسته‌ای در مقاله‌ای درباره پشت پرده قطعنامه علیه سپاه پاسداران آن را مقدمه اقدامات بیشتر خوانده بود.

سرویس سیاست مشرق- زمستان سال ۱۳۸۶ روزنامه کارگزاران که مواضع حزب کارگزاران سازندگی را منتشر می‌کرد دریکی از ستون‌های صفحه سیاسی خود خبر از برگزاری نشست دانشجویان دفتر تحکیم وحدت (طیف رادیکال و خود خوانده) داده و نوشته بود که در این گروهک اعضای شورای تهران خود را برگزیده است. در این خبر با معرفی اعضای جدید این گروهک شبه دانشجویی یک نام قابل‌توجه نیز ذکرشده بود، شبنم مدد زاده دانشجوی دانشکده تربیت‌معلم کرج ازجمله افرادی بود که توسط این تشکیلات رادیکال به عضویت شورای مرکزی درآمده بود.

انتخاب این عنصر ضدانقلاب در یک گروهک دانشجویی جالب‌توجه بود، خانواده مددزاده همگی سابقه عضویت در فرقه منافقین را داشته و حتی برخی از آن‌ها در کمپ تروریستی اشرف ساکن بودند، باوجود چنین سابقه سیاهی مدد زاده توانسته بود به عضویت شورای مرکزی یک تشکیلات دانشجویی تندرو درآمده که آن روزها در استخدام اصلاح‌طلبان قرار بوده و مأموریت داشت فضای دانشگاه را به سود چپ‌ها ملتهب کند.

ورود مدد زاده به تشکیلات طیف علامه نیز اتفاقی نبوده است! در جلسه‌ای که برای انتخاب اعضای جدید در منزل یکی از عناصر ضدانقلاب در اطراف دانشگاه تهران برای این موضوع تشکیل می‌شود، یکی از حاضران به انتخاب مدد زاده انتقاد کرده و مواضع تروریستی او را نزدیک گروهک منافقین می‌داند؛ اما اکثریت حاضر در نشست اعلام می‌کنند که ضدانقلاب برای ادامه حیات خود نیاز به وحدت در عین کثرت داشته و حتی باید با سازمان مجاهدین خلق (منافقین) نیز کار مشترک کرد. محمد ملکی که به‌عنوان ناظر در این جلسه حاضرشده بود در دفاع از شبنم مددزاده می‌گوید که منافقین هم بخشی از اپوزیسیون است و باید با آن کارکرد!

پشت پرده اقدام تروریستی اروپا علیه سپاه پاسداران/ ردیابی پرستوی گروهک منافقین در استراسبورگ!

عضو گروهک منافقین مورد حمایت اصلاح‌طلبان

پرواز پرستوی فرقه روی سر ضدانقلاب

مدتی پس‌ازاین انتصابات درون فرقه‌ای شبنم مددزاده و برادرش فرزاد توسط یکی از نهادهای اطلاعاتی دستگیر شده و مشخص می‌شود این افراد سرپل همکاری منافقین بوده‌اند، این خواهر و برادر بانفوذ میان ضدانقلاب داخلی و برخی احزاب اصلاح‌طلب نقش رابط را بازی می‌کرده‌اند. عجیب آنکه پس از بازداشت این دو عضو تشکیلاتی منافقین برخی اصلاح‌طلبان با صدور بیانیه دستگیری این دو عنصر نفاق را خلاف حقوق بشر خواندند. ازجمله این افراد شیخ فتنه مهدی کروبی بود که در وب‌سایت خود تمام خبرهای مربوط به این دو فرد را پوشش لحظه‌به‌لحظه می‌داد.

مددزاده و برادرش فرزاد پس از پایان محکومیت از ایران خارج شدند، در ابتدا فرزاد مددزاده به کمپ تروریستی لیبرتی رفته و ازآنجا عازم اردوگاه مخوفی در آلبانی می‌شود، شبنم مدد زاده نیز به‌صورت پنهانی از کشور خارج‌شده و تا مدتی از او خبری در دسترس نبود، اما این عامل تروریستی منافقین به ناگهان اعلام حضور می‌کند.

دریکی از نشست‌های گروهک منافقین در پاریس مریم رجوی سرکرده گروهک از شبنم مدد زاده می‌خواهد پشت تریبون آمده و از تجربیات خود در نفوذ میان گروه‌های مختلف ضدانقلاب در ایران بگوید، در آن جلسه علاوه بر خانواده مدد زاده چند میهمان ویژه نیز در نشست منافقین حضور داشتند؛ ازجمله این افراد فرزند محمد نوری‌زاد کارگردان سابق بود. پس از انتشار تصاویری از فرزند نوری‌زاد این عنصر آشوب‌طلب در بیانیه‌ای که در سایت العربیه وابسته به سازمان استخبارات سعودی منتشرشده بود نوشت که مجاهدینِ امروز (فرقه منافقین) را، با اسلحه‌ای که به مجامع جهانی تحویل داده‌اند، معترضانی می‌دانم در هیاهو. هواداری از اینان را چه ایراد؟ که در محدودهٔ حرف، خواستار خواسته‌های خودند!

پشت پرده اقدام تروریستی اروپا علیه سپاه پاسداران/ ردیابی پرستوی گروهک منافقین در استراسبورگ!

پشت پرده اقدام تروریستی اروپا علیه سپاه پاسداران/ ردیابی پرستوی گروهک منافقین در استراسبورگ!

عکس/ سحام نیوز وب‌سایت حزب اعتماد ملی از منافقین به صورت علنی حمایت می‌کند

شبنم مدد زاده پس از حضور در نشست منافقین در یک سخنرانی نیز در مقر پارلمان اروپا نیز شرکت می‌کند، یکی از اعضای جداشده از منافقین بعدها فاش کرد که به دلیل لابی‌هایی که منافقین با خرج کردن پول‌های سیاه در پارلمان اروپا لابی داشته و هر از چند گاهی اعضای این گروهک تروریستی می‌توانند در این مقر سخنرانی ضد ایرانی انجام دهند، این عضو جداشده از منافقین در ادامه می‌گوید که پارلمان اروپا به دو دلیل از منافقین استقبال می‌کند، از سویی می‌تواند از این گروهک بدسابقه و تروریستی به‌عنوان ابزاری برای فشار سیاسی علیه مردم ایران استفاده کند و از سوی دیگر از مواهب پول‌های آلوده منافقین که اغلب از مسیر قاچاق مواد مخدر و نیز قاچاق انسان تأمین می‌شود بهره ببرد.

این عضو جداشده از فرقه منافقین تأکید می‌کند که این گروهک برای نزدیک شدن به نمایندگان پارلمان اروپا حتی از شگردهایی فریب‌دهنده چون پرستو (استفاده ابزاری از زنان در جهت بهره‌برداری سیاسی) نیز استفاده کرده است! البته شبنم مدد زاده مانند بسیاری دیگر از اعضای منافقین خیلی زود در باتلاق بردگی در کمپ تروریستی آلبانی محو می‌شود، اما تصویب یک قطعنامه ضد ایرانی در مقر پارلمان اروپا باعث شد تا نام این برده حلقه‌به‌گوش منافقین بار دیگر شنیده شود.

پشت پرده اقدام تروریستی اروپا علیه سپاه پاسداران/ ردیابی پرستوی گروهک منافقین در استراسبورگ!

ممد زاده در کنار مریم رجوی لیدر فرقه در نشست پاریس

اهداف پنهان یک پیش‌نویس تروریستی علیه سپاه

روز پنجشنبه پارلمان اروپا پیش‌نویس قطعنامه‌ای را که خواستار قرار دادن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در فهرست «گروه‌های تروریستی» اتحادیه اروپا است را به تصویب رساند. اقدامی که از میانه‌های اغتشاشات در ایران از سوی برخی مقامات اروپایی و به‌ویژه وزیر خارجه آلمان مطرح و درنهایت امروز این قطعنامه تصویب شد، البته قطعنامه مذکور بایستی در شورای اروپا بررسی‌شده و درباره آن تصمیم‌گیری شود.

پس از تصویب این پیش‌نویس نیم‌بند شبنم مددزاده از اعضای گروهک منافقین تصویری از خود در مقر پارلمان اروپا منتشر کرد که با واکنش گسترده‌ای از سوی فعالان فضای مجازی روبرو شد، به اعتقاد مفسران سیاسی این عکس نشان از آن داشت که در پشت یک قطعنامه تروریستی علیه مردم ایران بار دیگر شبح گروهک منافقین قرار دارد. عجیب‌تر آن‌که پیش از رأی‌گیری برای این پیش‌نویس تروریستی برخی از عناصر ضدانقلاب با برپایی یک تجمع چند ده‌نفره مضحک روبه‌روی پارلمان اروپا به استقبال تصویب آن رفته بودند، پس‌از برگزاری این سیرک تبلیغاتی حسین درخشان از عناصر ضدانقلاب در یک افشاگری قابل‌توجه نوشت: سالهاست همه می‌دانند که پارلمان اروپا توی مشت مجاهدین (منافقین) است. رأی درخواست افزودن سپاه هم به فهرست تروریزم را هم سال‌ها مجاهدین (منافقین) لابی کردند که امروز به ثمر نشست. ولی نمی‌دانم آن تجمع استراسبورگ برای مخفی کردن نقش مجاهدین (گروهک منافقین) در پروژه بود یا مصادره کردنش!

به نظر می‌رسد که در این اقدام ضد ایرانی بار دیگر نام منافقین به‌عنوان یک گروهک تروریستی و بدسابقه بیش از دیگران شنیده می‌شود، اگر این گروهک بدنام و جلاد در دهه شصت از کودک سه‌ساله تا پیرمرد نودساله را در خیابان ترور کور مسلحانه می‌کرد، حالا نیز پشت با ترفندهایی آلوده چون فساد جنسی، رشوه، قاچاق و پول‌شویی همچنان در نقش یک مزدور برای سرویس‌دهی به بیگانگان مشغول کار است.

سپاه پاسداران و همه دشمنان آن!

اما هدف گرفتن سپاه با گرای منافقین توسط اروپایی‌ها معنای خاصی دارد، پیش‌ازاین جیسون رضاییان جاسوس هسته‌ای در مقاله‌ای درباره پشت پرده قطعنامه علیه سپاه پاسداران آن را مقدمه اقدامات بیشتر خوانده و نوشته بود که غرب با نوشتن بیانیه‌ها و قطعنامه‌های ضد ایرانی، حجم بی‌سابقه تبلیغات جهانی و جنجال بر روی برنامه هسته‌ای به دنبال یک طوفان سیاسی است.

بر اساس تحلیل مقامات غربی، تجربه چندین دهه رویارویی با تهران نشان داده این کشور به‌آسانی در مقابل فشارهای آمریکا کوتاه نخواهد آمد و در این میان شناخت ابزارها و روش‌های مؤثر برای تغییر رفتار ایران، از ضرورت‌های جدی در هرگونه اعمال فشار علیه این کشور است. دستیابی به مدل چگونگی افزایش تأثیر و کارآمد کردن اقدامات علیه ایران نیزبسیارمهم است. تجربه ثابت کرده است که «زور و تعامل» به‌عنوان دو عنصر هم‌افزا می‌تواند راهبرد فشار «تحریم، تهدید و تحدید» مؤثر غرب علیه ایران را نیز به ارمغان آورد.

اقدامات راهبردی کشورهای غربی با محوریت آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌عنوان یک سازمان دفاعی-امنیتی که مولد ظرفیت‌های استراتژیک است، عامل تعیین‌کننده‌ای در صیانت از نظام اسلامی و ظرفیت‌های استراتژیک آن دارد. ازاین‌رو این رفتار و احیاناً اقدام آن‌ها در پیاده‌سازی راهبردهای منطقه‌ای و بین‌المللی بر چند مفروض روشن استوار است. غرب بر اساس مفروضات محاسبه‌شده در ارتباط با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، این سازمان انقلاب را درکانون توجه راهبردی سیاسی، امنیتی و حقوقی خود قرار داده است.

پشت پرده اقدام تروریستی اروپا علیه سپاه پاسداران/ ردیابی پرستوی گروهک منافقین در استراسبورگ!

۱- سپاه عامل بقای جایگاه رهبری و پیاده‌سازی سیاست‌ها و تدابیر اوست.

۲- سپاه نقش کلیدی در طراحی و تداوم و پیشبرد سیاست‌های راهبردی جمهوری اسلامی در منطقه دارد.

۳- سپاه کلید صیانت و تداوم جمهوری اسلامی در شرایط بحران و صلح است.

۴- سپاه نقش اساسی در طراحی زیرساخت‌های هسته‌ای، موشکی، پهپادی و تسلیحات راهبردی ایران دارد.

۵- تقویت جریان‌های میانه‌رو (اصلاح‌طلبان) در داخل ایران بدون تضعیف سپاه ممکن نیست.

کنار هم قرار دادن این مفروضات به‌خوبی نشان می‌دهد که چرا در حال حاضر تصویب یک پیش‌نویس در پارلمان اروپا برای همه عناصر متضاد مطلوب است، در این پروژه غربی‌ها (با هدایت آمریکا)؛ گروه‌های مختلف ضدانقلاب و رفورمیست‌های داخلی هر سه ‌به ‌یک‌میزان مشخص بهره خواهند برد.

پشت پرده اقدام تروریستی اروپا علیه سپاه پاسداران/ ردیابی پرستوی گروهک منافقین در استراسبورگ!

همپوشانی تحلیلی ویژه میان آمریکایی‌ها، منافقین و اصلاح‌طلبان درباره سپاه

البته در صورت اجرای این طرح ضد ایرانی و قرار گرفتن سپاه پاسداران در لیست تروریستی هر سه ضلع این مثلث با چالش‌های محاسبه نشده روبرو خواهند شد! شهریور سال ۹۸ وقتی آمریکایی‌ها سپاه پاسداران را در لیست تروریستی FTO قراردادند واکنش جمهوری اسلامی ایران آن‌چنان قوی بود که مدتی بعد آمریکا مجبور شد یک بسته معافیت روی میز بگذارد؛ این بار نیز واکنش‌های سخت و نرم ایران علیه اروپا چنان اثری خواهد گذاشت که سرویس اطلاعاتی اروپایی مجبور است ضدانقلاب را زیر پای طرح سیاسی خود ذبح کند. بازی درخشان درگذشته به ما نشان داده هر چه غرب تهدیدها را برای مردم ایران بیشتر کند، فرصت‌های پیش رو بیشتر خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 83
  • در انتظار بررسی: 6
  • غیر قابل انتشار: 40
  • IR ۰۸:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    90 78
    این چه جوریه که یه گروهک چند صد نفری از توی یه پادگان توی البانی می تونه روی پارلمان اتحادیه اروپا تاثیر بزاره ولی یه کشوربه این بزرگی واینهمه دیپلمات نمیتونه برادر من برین کارکنین روی سیاستهاتون
    • IR ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
      42 34
      08:47 : اگه تا حالا نفهمیدی، امیدی بهت نیست، اگر هم میدونی و زدی اون راه، خداوند به راه راست هدایتت کنه ان شاء الله!!!!
    • IR ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
      موقعی که گونی گونی مبکردید و عکس نصفه شعار نوبسی بدون نویسندش رو دیوار رو در تویتر مینداختید و میگفتید اثر گونی . موقعی که ارزوی اومدن خلخالی رومیکردید و میگفتید باید معترصها رو زنده زنده سوزوند ، اون موقع باید فکر میکردید که دنیا در مرزهای سیاسی ایران نیست که هر جی ولتون بخواد به زبون و عمل بیارید . وقتی تویت پپهبادهای شاهد ایران رو وقتی به نیروگاه برق اوکراین میخورد رو باز پخش میکردید و وزارت خارجه رو تخطیه میکردیدکه چرا واقعیت رو نمیگه که پهبادها مال ما هست ، باید فکرش رو میکردید که هر نطر شما میشه سند . حالادبه دراوردید ؟ جا زدید ؟ دنیا اروم نمیشینه هر کاری دلتون خواست انجام بدید و هر چی دلتون خواست بگید .
    • صادق IR ۰۹:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
      34 10
      شما خیلی خوب می دونید چرا به قول خودتون یه گروه چند نفره روی پارلمان اروژا تاثیر دارند! خودتون به خواب نزنید! دیگران را تحمیق نکنید
    • سید IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
      13 7
      گفت از بانگ و علالای سگان *** هیچ واگردد ز راهی کاروان / مه فشاند نور و سگ عوعو کند *** هر کسی بر خلقت خود می‌تند / هر کسی را خدمتی داده قضا *** در خور آن گوهرش در ابتلا
    • بقایای ظریف!!! IR ۰۹:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
      24 9
      مشکل جای دیگریست …. آقای وزارت خارجه منفعل و ناکارآمد و… کجایی دقیقاً؟؟؟؟ انگار دیپلماسی‌شون جز دومورد محکوم کردن و احضار و لفاظی کار دیگری بلد نیستن انگار… بقایای ظریف در سفارتخانه ها که بعد از دو سال! هنوز کسی جرأت تغییرشونو نداره!!!! چه کار می کنن دقیقاً؟؟؟؟!!!! اون از چین و کره، اینم از اروپا… فردا هم حتمااااااا جایی دیگررررر مسئولین محترم به فکر چاره باشن لطفاً… تازه شروع ماجراست و این سفرای ناشی و کارنابلد هم خواب نیستن هاااااا خودشونو زدن به خواب!!!!! علاج واقعه قبل از وقوع باید کرد……… لطفاااااا سیاست خارجی کشورو نجات بدین از دست این ظریفیسسسسممممم لعنتی……. عجیبترش هم اینه که همه این سفرا در چین و کره و بلژیک و آلمان و ……. بسیاری دیگر هنوزززز دقیقااااا همون منصوبین و فداییان ظریف و روحانی هستن همچناااااان !!!!! پیدا کنید پرتقال فروش راااااااااا
    • SE ۱۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
      10 7
      یا جاهلی یا منافق
    • SE ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
      19 5
      اهالی اون پادگان توی البانی در پی ویرانی ایران و تحویل آن به جهانخواوران هستند تا منابعش را مانند دوران پهلوی غارت کنند و یک مقدارش هم بدهند به عروسک خونخواری مثل منافقین یا توله شاه ملعون تا بر گرده مردم سوار شوند و توی سرشان بزنند که جهانخواران راحت به چپاول منابع ایران بپردازند ولی آنهایی که جانشان را فدای ایران میکنند و در مقابل همه فشارها و تحریما و توطعه ها تلاش کرده اند که ایرانی قدرتمند بسازند و در پی استقلال و اقتدار و خودکفایی ایران عزیز بوده اند مغضوب جهانخواران هستند. حالا توانستی بفهمی که چرا اینهمه دیپلمات کشور به این بزرگی نمیتوانند روی جهانخواران تاثیر بگذارند؟ جالبه 30 سال پیش من هم مثل تو فکر میکردم ولی به لطف خدا حقیقت برایم آشکار شد. البته مقصر صدا و سیما است که به روش عهد بوق برنامه هایش مدیریت و اجرا میشوند و لذا نمیتوانند برنامه های جذاب و آگاهی بخش لازم یرای هشیار کردن نسل جوان را تولید کنند تا جوانان و عموم مردم توسط کانالهای تلویزیونی و شبکه های اجتماعی مخرب و مسموم دشمن شستشوی مغزی داده نشوند
    • IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
      10 6
      ساده ای؟ این تصمیم آمریکایی هاس . اروپایی ها هم مجبورن همراهی کنن . منافقین داخلی و خارجی هم با این اقدامات فقط میخوان خودشون رو مطرح کنن
    • IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
      2 1
      آن چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است.
    • علی علوی IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
      2 2
      لطفاً نادون نباش و بدان و بفهم که حتی یک چلاغ روی آمریکا و کل اروپا می تونه تاثیر بزاره وقتی صحبت از ایران مقتدر. ایران مقتدر مانند یک استخوان تیز در گلوی آمریکا و اروپا هست حالا هر گوسفندی وقتی یک ایده داره چرا ازش استقبال نکنن. یکم فهم‌ و درکتو ببر بالا بد نیست. آفرین
    • رضا IR ۱۳:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
      1 1
      راستی پسر رجوی قاتلان پدرش رو پیدا کرد ؟ مریم که روزی رژه همی خواست برا رجوی ، دیدی چه آورد سررجوی ؟! اینها مردشون هم فرقه ای عمل میکنه ! مرصاد یادشون باشه وگرنه فتح مکه پیش میاد
    • SE ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
      0 0
      چه انتظاری داری؟!
    • IR ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
      1 1
      شمااروپا وکشورهای غربی را با نگاه بی طرف می بینید در حالی که کشورهای غربی به کشور ما به عنوان دشمن نگاه می کنند این نگاه باعث میشه گروهک منافقین که تروریست واقعی هستند دستشان به خون مردم ما آغشته است برای غربی‌ها دوست نزدیک به حساب بیان ما چه بخواهیم چه نخواهیم اروپا وآمریکا واسرائیل با ما بدند از هر فرصتی هم استفاده می‌کنند به ما ضربه بزنند هیچ وقت آنها دوست ما نبوده اند ما زمانی که قوی باشیم آنها از ما میترسند اینکه سپاه قدرتمند مارا تروریست بخوانند این نشان قدرت ماست ما از اروپا وآمریکا نمی ترسیم
    • IR ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
      0 0
      در این مقطع و پیج حساس تاریخ، مرگ «تفکر غربزدگی و وابستگی» بشدت به دفن «جنازه متعفن برجام» بستگی دارد. و الا هر دو به انقلاب آسیب می‌زنند تا نابودی اقتصاد و امنیت ایران
    • IR ۲۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
      0 0
      خيلي باحالين بابا
    • DE ۲۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
      0 0
      برای از بین بردن منافقین جنگ لازم نیست فقط اگر اعضاء بتونند چند روز یه طوری به اخبار حقیقی دنیا دست پیدا کنند خودشون از کمپ فرار میکنند.
    • DE ۲۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
      0 0
      فرقه منافقین را سرچ کنید برگرفته ازجلسات داخلی فراماسون و بهایی هاست
  • سید IR ۰۸:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    12 6
    اینها همشون کلاغ های پیری بیش نیستند
    • IR ۱۰:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
      14 7
      الان روسیه داره یک تنه با این اتحادیه اروپای تروریست + امریکا می جنگه
  • تاا IR ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    9 42
    کدوم ۷۰ درصدباید لا دنیا مدارا کنید
    • ح IR ۱۶:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
      0 1
      ما چیزی برای از دست دادن داریم که شما ندارین!! عزت نفس!!
  • CA ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    21 5
    همینکه گفتی منافق یعنی هیچ چیز مبهمی راجع به این گروهک تروریستی ضد بشری وجود نداره. و هرفرد و کشوری که این نجاست رو حمایت کنه فوری تبدیل میشه به او و بیخود نیست که دشمنان قسمخورده ایران تا این حد به این نجاست علاقه دارن.
    • IR ۱۹:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
      0 8
      ۰۹:۰۸ - شماها که کل اقتصاد وکشور را گرفته
  • ش. AE ۰۹:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    13 3
    اگر عضو گروهک منافقین هست چرا آزاد شده ؟؟؟؟ دوما اگر اینقدر به این عفریته رجوی نزدیک چرا این اجوزه و مریم قصاب تا الان نفس میکشن ؟؟؟؟؟ این گروه در بغل گوش ما بود توی عراق در اردوگاه اشرف نزدن نسل شون از بین ببرن حالا عوامل منافقین به کمک اصلاح طلبان آمدن از ماست که بر ماست تف به شرف وطن فروش
  • IR ۰۹:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    27 21
    #من_هم_یک_سپاهی_ام
    • ققنوس IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
      6 5
      # من هم یک سپاهیم
    • IR ۲۱:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
      5 2
      # من هم یک سپاهیم
  • IR ۰۹:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    15 13
    کار اصلاح طلبان فقط و فقط جاسوس پروری، برعندازی و ایجاد اغتشاش به نفع دشمنان ایران شده واقعا باید گقت سرطانی به نام اصلاحات. شبنم مددزاده که اصلاح طلبان در سال 88 آنقدر از وی حمایت کرده با این عناوین «جای دانشجو زندان نیست، پاپوش درست نکنید، ایشان با منافقین ارتباطی ندارند» الان چه جوابی دارند جز اینکه خود اصلاح طلبان هم از منافقین هستند و نفوذی های سازمان های جاسوسی اسرائیل و آمریکا و انگلیس هستند حالا با این وضعیت آیا کسی هست که نداند اصلاح طلبان توسط سازمان های جاسوسی انگلیس، اسرائیل، آمریکا و منافقین تشکیل شده و با حمایت و پشتیبانی آنها عرض اندام می نمایند در مساله اجرایی کشور هم که دیدیم چه بلایی سر اقتصاد ایران آوردند طی هشت سال در دولت روحانی اول مغز راکتور هسته ای را بتن ریختند و انرژی هسته ای را تعطیل کردند و به دنبال آن اقتصاد را نابود کردند تا جایی که در سال آخر دولت روحانی تنها چهار ماه قبل از پایان دولت متبوعش برای گرفتن تنها دو عدد مرغ باید ساعت ها در صف می ایستادی آن هم اگر سرت نشکند یا مرغ تمام نشود. آیا در کشور عزیزمان ایران کسی دیگر هست که این واقعیت را انکار کند
    • IR ۱۵:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
      5 2
      اصولگرایان نابود کننده انقلاب و ایران اسلامی هستند.
  • US ۰۹:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    14 18
    مردم ايران در ٢٢ بهمن كه نزديك است پاسخ اين آشغال هاى خود فرؤيته و احمق را خواهند داد. گلايه از دستگاه قضائى اين است كه چرا قاتلين بسيجى هاى مظلوم كه حكم اعدامشان قطعى شده است را اجرا نميكنند. مادران داغديده و خانواده هاى آنها منتظر انتقام هستند.
    • سعید IR ۱۳:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
      0 1
      مردم پاسخ میدهند
  • IR ۰۹:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    10 9
    عبدی درست گفته
  • بقایای ظریف!!! IR ۰۹:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    15 4
    مشکل جای دیگریست …. آقای وزارت خارجه منفعل و ناکارآمد و… کجایی دقیقاً؟؟؟؟ انگار دیپلماسی‌شون جز دومورد محکوم کردن و احضار و لفاظی کار دیگری بلد نیستن انگار… بقایای ظریف در سفارتخانه ها که بعد از دو سال! هنوز کسی جرأت تغییرشونو نداره!!!! چه کار می کنن دقیقاً؟؟؟؟!!!! اون از چین و کره، اینم از اروپا… فردا هم حتمااااااا جایی دیگررررر مسئولین محترم به فکر چاره باشن لطفاً… تازه شروع ماجراست و این سفرای ناشی و کارنابلد هم خواب نیستن هاااااا خودشونو زدن به خواب!!!!! علاج واقعه قبل از وقوع باید کرد……… لطفاااااا سیاست خارجی کشورو نجات بدین از دست این ظریفیسسسسممممم لعنتی……. عجیبترش هم اینه که همه این سفرا در چین و کره و بلژیک و آلمان و ……. بسیاری دیگر هنوزززز دقیقااااا همون منصوبین و فداییان ظریف و روحانی هستن همچناااااان !!!!! پیدا کنید پرتقال فروش راااااااااا
    • باند مخوف AU ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
      6 2
      آیا مسئولین میدانند نه تنها هنوز همون سفرای ظریف و روحانی در مهمترین کشورهای شرق و غرب عالم همچنان باقی مونده‌اند که هیچ، بلکه حتی سفرای جدید را هم وزارتخارجه در همین دولت انقلابی باز هم از بین همون حواریون و فداییان سینه چاک ظریف و روحانی انتخاب و اعزام میکند؟؟؟!!!
    • باند مخوف AU ۱۱:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
      5 1
      آیا مسئولین میدانند نه تنها هنوز همون سفرای ظریف و روحانی در مهمترین کشورهای شرق و غرب عالم همچنان باقی مونده‌اند که هیچ، بلکه حتی سفرای جدید را هم وزارتخارجه در همین دولت انقلابی باز هم از بین همون حواریون و فداییان سینه چاک ظریف و روحانی انتخاب و اعزام میکند؟؟؟!!!
  • IR ۱۰:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    3 7
    ما اینیم دیگه سر دشمنانمان هم چادر و روسری می کنیم بنی صدر و چادری کردیم و این بیچاره رو روسری به سر
  • ساس IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    1 3
    یکبار اروپا روی واحدهای آموزشی مجاهدین خلق در سوریه و هدایت داعش قمار کردند تا ارتش سوریه متحد سپاه را به نفع اسراییل و با عضوگیری از شورشیان مسلمان عرب و اروپایی با مدلی مثله کردن نابود کنند حالا دوباره به همان طرح بازگشته اند.
  • IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    14 2
    عبدی خودشو بخواب زده ؟! منافقتر از این اصلاحاتچی ها نیست
  • IR ۱۰:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    4 1
    جناب ۰۹:۳۰ چی داری میگی واسه خودت؟!!! گونی؟! عربستان گونی هاش بسیار بدتره جای گونی اره داره ولی باهاش کاری ندارند.
  • IR ۱۱:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    3 2
    انفعال وبی ارزگی دولت باعث شده حتی کشورهای میکروسکوپی هم برای ایران شاخ وشونه بکشن برای مارجز بخونن واقعا جای تاسف داره
  • IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    5 5
    دلار دریابین ،اینارو ول کنین تا کی سو مدیریت
    • IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
      1 1
      دلار رو فقط میشه اینجوری دریابیم که طوق بندگی آمریکا رو بندازیم گردنمون! اونم تازه اگر مثل مصر و لیبی و... نشیم...!
  • جاوید ایران اتمی US ۱۱:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    8 2
    ماجرای شبنم مددزاده خیلی جالبه!! اون زمان که سنم خیلی کمتر بود شنیده بودم این حرفهارو و اسم این یارو رو، ولی جالبی کار اینه که حالا هیچ کس از این واقعیت خبر نداره، ایران باید چنان این تجربه مددزاده رو تبلیغ میکرد که همه مطلع میشدن، اما هیییییچ کس خبر نداره این ماجرارو، میپرسید از کجا میگم خبر ندارن مردم؟؟ چون در مورد دانشجویی که چند سال قبل بازداشت شد و اخیراً هم پدرش بازداشت شد اکثر مخالفان حکومت باور نمیکنن کسی که بنام دانشجوی نخبه به جرم ارتباط با سازمان مجاهدین خلق وطن فروش و نوکر صدام حسین دستگیر شد واقعاً ارتباط داشته با مجاهدین!!منظورم علی یونسی هستش، خیلی ها خیال میکنن حکومت خواسته با برچسب مجاهدین زدن به علی یونسی بهانه داشته باشه برای دستگیری علی یونسی!! اگه ماجرای شبنم مددزاده رو مردم متوجه میشدن دیگه براشون درباره علی یونسی سوال پیش نمیومد، اما بخش تبلیغاتی ایران درست کارنمیکنه! حالا درباره علی یونسی میان میگن کسی که نخبه بوده توی المپیاد مدال گرفته و دانشجوی صنعتی شریف بوده رو حکومت گرفته!! میان میگن ایران داره نخبه کشی میکنه! میخوان با این حرفها چنان فشاری به ایران بیارن که حکومت علی یونسی رو آزاد کنه بعدش مثل شبنم مددزاده فرارکنه خارج از اونجا به ریش کشور بخنده بره پیش مریم رجوی عکس بگیره!! نخبه بوده که بوده، دانشجوی صنعتی شریف بوده که بوده، مگه مصونیت میاره این چیزا!؟ خود مریم رجوی هم دانشجوی دانشگاه صنعتی شریف بوده، اما وطن حالیش نبوده، چیکار کنیم؟ چون دانشجوی صنعتی شریف بوده بگیم بفرما!؟ چه ربطی داره. نباید مددزاده رو آزاد میکردید، وقتی شما میدونستید و مطمئن بودید مددزاده چه کسی هست چرا آزادش کردید، حالا هم حواستون باشه درباره یونسی پدر و پسر این اشتباه رو نکنید، چون الان زندان هستن ارتباط با مجاهدین رو انکار میکنن وقتی بیرون اومدن میرن پیش مریم رجوی. ضمناً جرم همکاری با سازمان مجاهدین چی هست؟؟ مگه نباید شدیدترین حکم رو داشته باشه!
  • IR ۱۱:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    1 3
    عبدي اين حرف رو زده؟ من جايي نديدم،فقط مشرق اين توييت ها رو پيدا مي كنه؟
  • IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    3 3
    بستن تنگه هرمز به فوریت و جدیت
  • حسین نصیری IR ۱۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    3 4
    کم اوردن همچی را به اصلاطبان نسبت می دهند اصلا خاتمی مسعود رجوی شما چه کردی
  • IR ۱۲:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    2 4
    خاک برسراتحادیه اروپا که خودش رو بااین قانون شقه کرد اختلافات وعدم هماهنگی وتعفن تصویرگرفتن گروه عملیات مهندسی بایونیفرم درناتو
    • IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
      0 0
      خاک
  • IR ۱۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    0 0
    راستی این گروهک کثیف را مگه شما نابود نکردید اون زنیکه کثیف که باعرب ها ازدواج نکرده چطوره ازبین نرفته
  • IR ۱۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    1 9
    ساعت ۱۲:۳۰سکه شد ۲۴۵۰۰۰۰۰۰۰ریال دلار شد ۴۴۵۰۰۰ریال ماشالله
  • IR ۱۲:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    2 0
    ممد زاده در کنار مریم رجوی لیدر فرقه در نشست پاریس
  • بی نام IR ۱۳:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    0 1
    بی خودب با این حرف ها خودتون رو خسته نکنید
  • IR ۱۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    2 3
    با این موضوع اقتصاد خرابمان از این هم خرابتر خواهد شد
  • IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    1 2
    بهترین کارو کردن
  • وطنم ایران IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    0 0
    باید مردم وطن را دریافت. تا زمانی که امثال معدنی پور هم از توبره می خورند هم آخور ( هم تخفیف خرید مسکن در بهترین جای تهران و هم استخدام دهه هشتادی با حقوق 33 میلیونی) و 60 درصد مردم زیر خط فقر اوضاع همین است.
  • IR ۱۳:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    0 0
    محکوم کردن اروپا اصلا چه اهمیتی داره بیخود موضوع وبزرگ نکنین کل اروپا به یه لگد سپاه از هم می پاشه
  • IR ۱۳:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    0 0
    کار و روش منافقین طی 43 سال عمر انقلاب علیه یاران انقلاب اسلامی و خصوصا حضرت امام واقا مثل روز روشن و واضح است انسان تاسف میخورد هنوز مسولینی در ایران وجود دارد با توجه به شناختی که از انها دارند گول انها را میخورند و خود و خانواده شان را در عمل منافقانه انها خودشان. را شریک.جرم و هدف کثیفشان میکنند
  • SE ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    0 0
    تو گوئی توی ماهیتابه داره سرخ میشه!
  • داود رستگاری موحد IR ۱۴:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    0 0
    سلام عزیز همه اینها که گفتی درست میشه
  • IR ۱۴:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    0 0
    برخورد قاطع رو تا این لحظه شاهد بودیم؟!!
  • مهدی IR ۱۴:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    1 0
    سناریو دشمن وارسته وجاسوس وکشته سازی تخصص وزارت اطلاعات واطلاعات سپاه است!!
  • mojtaba SE ۱۴:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    2 1
    مشرق .وقتی سلامی تهدید به کشتن تو فرانسه میکنه ،یعنی تهدید به کل اروپا است
  • IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    0 0
    بيخيال
  • SE ۱۴:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    1 0
    یعنی خانم شبنم بتنهائی سپاه رو برده تو لیست تروریستی اتحادیه اروپا؟!
  • GB ۱۴:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    0 0
    درسته
  • علـی IR ۱۵:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    0 0
    بفرمائید ردیابی کفتـار گروهک منافقین در استراسبورگ...!
  • جواد IR ۱۵:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    0 2
    اره همه چیزو بندازید گردن اصلاح طلبا بینم به کجا میرسید
  • ققنوس IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    0 0
    قطعا اعضای و مسئولان رسانه های اصلاح طلب با خود منافقینند و از دشمن خط می‌گیرند. بزودی تعداد دیگری از اعضای رسانه های اصلاح طلب رو در اپوزوسیون و گروهک منافقین مشاهده خواهیم کرد
  • IR ۱۷:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    3 1
    درود بر سپاه
    • ناشناس IR ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
      2 0
      درود بر ارتش
  • SE ۱۸:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    1 0
    اتفاقا بنظرم منافقین بهترین مجریان برای سیاست های غرب هستند.
  • IR ۱۸:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    1 0
    مشرق نیوز عزیز سلام. تمام مواردی که فرمودید و قلم فرسایی کردید، درست. اما یک چیز بهتون بگم و خیال شما و ضد انقلاب رو راحت کنم. تمام این لجن پراکنی ها علیه سپاه پاسداران به خاطر عزم راسخ سپاهیان در حفاظت از اسلام و انقلابه. و با همه این لجن بازی ها و پرستو بازی ها و عضو گیری جدید منافقین آدم کش و کودک کش؛ به قول رهبر عزیزمان،امام سید علی خامنه ای ما هستیم که به آنها سیلی میزنیم نه آنها به ما.
  • منصور IR ۱۸:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    3 0
    متاسفانه کشور با پرداختن غیر متعارف به نماد های ظاهری ، اخلاقی و عرفی ، چشم خود را به ارزش های ذاتی خود مثل اخلاص و توانمندی و روح بسیج بسته و بسیار کسانی که با ظاهر ولایت مدار ، پالس های منفی را به قشر مردم مستضعف فرستادند . نمونه اش حقوق های نجومی و مدیران غیر متخصص و مدرک گرای بی سواد و عدم برخورد شایسته نظام با کژی این افراد.
  • IR ۱۹:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    0 0
    ایران باید با همکاری روسیه وچین بر روی گروه های،مخالف جریان حاکم ذر پارلمان اروپا کا رکند تا نفوذ انها کم شود
  • IR ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    1 0
    سازمان منافقین خلق قبل از انقلاب با حمایت عربستان وجریانات عربی در ایران با هدف تضعیف حکومت سلطنتی ایران تاسیس شد وبع از انقاب هم در خدمت سیاست های ال سعود است کسانیکه خلخالی را عامل دشمتی اینها با نظام می دادند توجه کنند کت اتفاقا خلخالی خود هم حزبی شیخ حامی مجاهدین خلق یعنی کروبی بو د پس ادرس غلط ندهید
  • IR ۱۹:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    0 0
    اقدام پشت پرده ای نیست،دشمن غدار است و آنچه از دستش برمیاد میکنه. باید از مردم کف جامعه حمایت کرد تا دلگرم نظام باشند
  • متخصص IR ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    1 1
    من نمیدونم چرا بعضیها توی جامعه هستن وخودشون را به کوری میزنن .هر کشوری اول به منافع کشورش فکر میکنه
    • IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
      0 0
      الان کجای منافع اروپا جنگ با ایران وروسیه است هنوز منکری که اردپای مستقل نداریم انها مستعمرات امریکا هستند
  • IR ۲۰:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۱
    0 0
    لعنت خدا بر جاسوسان
  • IR ۰۶:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
    0 0
    درود بر سپاه سلام بر ارتش فدای خاک ایران و جان به قربان اسلام
  • IR ۰۶:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
    2 3
    درب سفارتخانه های اروپایی را قفل کنید
  • وحید ۴۷ IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۲
    2 0
    دورد بر سپاه خاک عالم بر سرکسانیکه سرشان را زیر برف کرده اند و فقط نق می زنند آیا واقعا به راه امام حسین اعتقاد دارند فکر نمی کنم ولی زبان دارند به طول آزاد راه ...ودر موقع لزوم مانند زمان علی که قرار بود سر تراشیده از جلو منزل فاطمه بر گرفتن حق علی قیام کنند که فقط به تعدا انگشتان یک دست حتی کمتر حاضر شدند چون فقط زبان داشتن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس