کد خبر 1457431
تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۶
توهین به مقدسات نشانه نگرانی استکبار ازرشد فزاینده اقبال به اسلام

وزارت دفاع در بیانه‌ای اعلام کرد: اقبال به اسلام آنچنان رو به فزونی است که نگرانی جدی جریان‌های استکباری و صهیونیسم بین الملل را وادار ساخته تا از روی استیصال به مقدسات مسلمان توهین کنند.

به گزارش مشرق، سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در بیانیه‌ای اهانت به قرآن کریم در کشور سوئد را محکوم کرد.

متن این بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ کَرِهَ الْکَافِرُونَ می‌خواهند نور خدا را با دهان خود خاموش کنند و حال آنکه خدا گرچه کافران را ناخوش افتد نور خود را کامل خواهد گردانید (سوره مبارکه صف و ایه شریفه ۸)
از زمان آغاز و شکوفایی نهضت نجات بخش اسلام توسط رسول گرامی اسلام و پیامبر اعظم حضرت محمد (ص)؛ تلاش کفار و مشرکان برای خاموش کردن صدای رسا و بلند حقایق ناب الهی و مفاهیم والا و انسان ساز سابقه‌ای دیرینه دارد. در این سال‌ها توطئه‌ها، خباثت‌های خناثان، شیاطین، کفار و منافقان نه تنها خنثی شده و بلکه نتایج این شرارت‌ها به خودشان بازگشته و ضمن پر آوازه شدن نام اسلام و قرآن در جهان، انسان‌های بیشماری به اسلام علاقمند و مسلمان شده‌اند.

اقبال به اسلام در جوامع مختلف جهان بویژه جهان غرب آنچنان رو به فزونی بوده است که نگرانی جدی جریان‌های استکباری، شیطانی، صهیونیسم بین الملل و جریان‌های تندرو ضد بشریت و آزادی را وادار ساخته تا از روی استیصال به مقدسات مسلمان توهین کنند.

اقدام اخیر در کشور سوئد نشان دهنده عجز، ناتوانی و درماندگی جریان‌های “ زر و زور و تزویر” و شکست پروژه پر هزینه اسلام هراسی غرب است که وحشت زده از گسترش اسلام و نگران از مجذوب شدن انسان‌های آزاده دیگر به معارف اصیل و عمیق فطری بشری هستند که جلوه‌های ناب آن در قرآن کریم به عنوان منبع و مخزن نور متجلی شده است. خداوند در قرآن مجید وعده محافظت از کتاب خود را داده و اینگونه بوده است که تلألو نور این کتاب با گذشت بیش از چهارده قرن هر روز بیش از پیش عالم تاب شده و مایه هدایت، روشنی و نجات بسیاری گردیده است همه ما به این وعده الهی ایمان و یقین داریم، خداوند لَا تُخْلِفُ الْمِیعَادَ است.

سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع ضمن محکومیت این اهانت از علما، اندیشمندان، دانشگاهیان، حوزه‌های علمیه و پیروان مذاهب الهی، نهادهای حقوق بشری، دستگاه‌های فرهنگی، رسانه‌ای و اهل قلم خواستار محکومیت همه جانبه و گسترده این اقدام اهانت‌آمیز بوده و هم چنین از دستگاه دیپلماسی خارجی، دستگاه قضائی کشورمان و کشورهای اسلامی خواستار اقامه دعوی و پیگیری حقوقی و اتخاذ راه کارهای عملی و نشان دادن اراده جدی برای برخورد، پیشگیری و جلوگیری از هرگونه رفتارهای بدعت‌آمیز می‌باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس