بهترین اینترنت وایرلس خانگی برای کدام شرکت است؟ چه شرکتی بهترین ایتنرنت وایرلس ایران را ارائه می‌دهد؟ بهترین سرویس اینترنت وایرلس چیست؟ کدام شرکت بهترین اینترنت وایرلس در تهران و اصفهان و شیراز را دارد؟ افرادی که از اینترنت وایرلس خانگی استفاده می‌کنند قطعا بارها به دنبال پاسخ این سوالات بوده اند.

اینکه در چه شهر و منطقه‌ای زندگی می‌کنید و میزان مصرف اینترنت شما، عواملی هستند که باعث می‌شوند، پاسخ سوالات بالا برای شما یا هر شخص دیگری متفاوت باشد.

اینترنت وایرلس چیست؟

ممکن است برخی از کاربران اینترنت بی سیم را با اینترنت وای فای اشتباه بگیرند و فکر کنند که اینترنت بی سیم یعنی وای فای. این یک تصور اشتباه است و بارها در مقالات قبلی توضیح داده‌ایم که اینترنت با وای فای تفاوت اساسی دارد.

بهترین اینترنت بی سیم که به آن اینترنت نقطه به نقطه و اینترنت بی سیم اشتراکی نیز می‌گویند، یک نوع اینترنت است که اینترنت را بین مرکز سرویس دهنده خدمات و مشتری به صورت بی سیم متصل می کند.

بهترین اینترنت وایرلس خانگی چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

مزایای اینترنت پرسرعت وایرلس

اینترنت خانگی wireless مزایای بزرگ و غیر قابل انکاری دارد. اولاً نیازی به تلفن ثابت ندارد و عموماً پهنای باند اختصاصی و تضمینی در اختیار شما قرار می‌گیرد.

  1. با اینترنت وایرلس خانگی خیالت راحته

سرعت اینترنت بی سیم بسیار بالاتر از اینترنت adsl و حتی اینترنت  td lteاست و می‌توانید از 8 مگابیت بر ثانیه تا 80 مگابیت بر ثانیه حداقل سرعت بخرید. اکثر خدمات اینترنت بی سیم اشتراکی از 20 تا 30 مگابایت شروع و به 50 مگابایت می‌رسد.

در تست‌هایی که با اینترنت بی سیم ماهان نت داشتیم سرعت دانلود 40 تا 48 مگابیت و پینگ 5 یا 6 میلی ثانیه به دست آمد. حتی هنگامی که چندین دستگاه به طور همزمان به اینترنت بی سیم متصل شدند. سپس سرعت به 100 مگابیت می‌رسید. یعنی در این نوع نت، 50 مگابیت پهنای باند برای یک کسب و کار با چند کاربر و حدود 10 دستگاه کاملاً پاسخگو است.

پینگ این نوع رادیو اینترنتی نیز بسیار خوب است و واقعا برای پخش ویدیو، بازی‌های آنلاین و دانلود یا کارهایی با ترافیک آپلود بالا مناسب است.

  1. سرویس اینترنت نامحدود وایرلس

مزیت بزرگ بعدی در اینترنت وایرلس خانگی این است که امکان دریافت سرویس اینترنت نامحدود را دارید. شرکت خدمات اینترنت ماهان نت اینترنت نامحدود واقعی دارند و شما می‌توانید به اندازه دلخواه یا نیاز به اشتراک ماهانه ترافیک اینترنتی داشته باشید.

بهترین اینترنت وایرلس خانگی چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

  1. نصب و راه اندازی آسان و بدون دردسر اینترنت بی سیم

 نسبت به مشکلات دسترسی به اینترنت ADSL، VDSL، FTTH، پایداری و پینگ بهتر خواهید گرفت. علاوه بر آن نسبت به اینترنت  4Gو TD_LTEقیمت مناسب‌تر بودن اینترنت وایرلس پرسرعت باعث شده است تا اینترنت بی سیم مورد استقبال شرکت‌ها و سازمان‌ها قرار بگیرد؛ هرچند اینترنت شرکتی ماهان نت یک گزینه به صرفه و ایده‌آل برای شرکت و سازمان شماست.

  1. نیاز کاربران پرمصرف با اینترنت بی سیم برطرف می‌شود

معمولاً شرکت‌های اینترنتی معتبر مثل ماهان نت برای ارائه سرویس اینترنت P2P (پوینت تو پوینت) این امکان را فراهم می‌کنند که به راحتی از اینترنت استفاده کنید. و به طور قابل اعتماد به شما سرویس اینترنت مطابق با SLA می‌دهند و خیال شما از بابت کیفیت اینترنت راحت می‌کنند. علاوه بر این، از چندین مسیر بین‌المللی استفاده می‌کنند تا هرگز اینترنت قطع نشود و پهنای باند خلوت بماند.

بهترین اینترنت وایرلس خانگی را اختصاصی یا اشتراکی تهیه کنید

شما می‌توانید بهترین اینترنت بی سیم را به صورت اختصاصی یا اشتراکی دریافت کنید.

در اینترنت بی سیم اختصاصی، کل پهنای باند شما یک لینک رادیویی است.  معمولا مجتمع‌های مسکونی و تجاری، دانشگاه‌ها، ساختمان‌های تجاری و اداری، ‌های صنعتی و کاربران خاص می‌توانند از اینترنت بی سیم اختصاصی بهره مند شوند.

در اینترنت بی سیم مشترک، یک پیوند رادیویی از یک آنتن خدمات مرکزی به چندین مشتری ارسال می‌شود. در این روش اگرچه سطح و سرعت کیفیت اینترنت تا حدی تضمین شده است. اما مشتری باید در ساعات یا نقاط خاصی از روز انتظار کاهش سرعت و کیفیت را داشته باشد.

معایب یک شرکت ارائه دهنده اینترنت وایرلس

شرکت‌های زیادی برای فروش اینترنت وایرلس وجود دارند. هنگام انتخاب سرویس اینترنت بی سیم، باید حجم مورد نیاز، پهنای باند مورد نظر، سرعت و کیفیت سرویس را در نظر بگیرید. اگر قرار است برای اینترنت بی سیم هزینه بیشتری بپردازید اما همان سرعت اینترنت ADSL را داشته باشید و یا حجم ترافیک یکسانی به شما ارائه بدهند،استفاده از آن منطقی نیست. همچنین قیمت اینترنت وایرلس خانگی تعرفه‌های خاصی دارد که باید رعایت کنند.

چرا اینترنت بی سیم؟

زمانی سراغ اینترنت بی سیم می‌رویم که نیاز به اینترنت پرسرعت با ثبات بالا، حجم ترافیک بالا و کیفیت خوب داشته باشیم تا چندین نفر بدون نگرانی از اینترنت اشتراکی استفاده کنند.

ترافیک باعث افت سرعت نشود

تجربه نشان داده است که در اینترنت وایرلس خانگی مصرف ترافیک زیاد است. بنابراین برای شرکت‌ها یا کاربرانی که چندین دستگاه دارند؛ بهتر است برای دریافت سرویس نامحدود، رهایی از کمبود حجم اینترنت و همچنین جلوگیری از خرید چندین بار بسته در ماه، با شرکت ارائه دهنده خدمات صحبت کنند.

شرکت های ارائه دهنده بهترین اینترنت وایرلس خانگی چه ویژگی دارند؟

شرکتی بهترین ارائه دهنده اینترنت بی سیم است که پوشش خوبی در منطقه شما اشته باشد، هزینه نصب تجهیزات، مودم ها و روترها باید کم و مقرون به صرفه باشد؛ بسته های اینترنتی مختلف را ارائه دهد؛ ارزانترین اینترنت و  سرعت و پینگ تضمینی و عالی‌ای داشته باشد.

حجم بالا و مدت زمان طولانی

 علاوه بر آن شرکت اینترنت خانگی خوب باید پشتیبانی قوی برای برطرف کردن نیاز و مشکل مشتری داشته باشد که در صورت ایجاد کوچک ترین مشکل در اتصال و سرعت اینترنت سریعا آن را برطرف کند.

بهترین اینترنت وایرلس خانگی چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

بهترین اینترنت بی سیم ایران در ماهان نت

یکی دیگر از ارائه‌دهندگان خدمات اینترنت بی سیم اشتراکی ماهان نت است. این شرکت دارای بسته های اینترنتی با سرعت 6 مگابایت تا 20 مگابایت می‌باشد که پرسرعت ترین اینترنت وایرلس به شمار می‌آید.

سرعت اینترنت وایرلس خانگی ماهان نت

ماهان نت در توضیح خدمات اینترنت وایرلس خود گفت که بر اساس امکان سنجی، با توجه به شرایط محیطی و مسافت، مودم و آنتن دهی می توان این سرعت را تا 100 مگابیت بر ثانیه و یا حتی 200 مگابیت بر ثانیه افزایش داد. بهترین تعرفه‌ها و متنوع ترین بسته و خدمات شرکت ماهان نت نیاز هر کاربری را برطرف می‌کند.

بهترین سرعت و پایین ترین پینگ تنها ویژگی خاص ماهان نت نیست در ادامه سایر ویژگی های استثنایی ماهان نت را بررسی می‌کنیم.

پشتیبانی بی نظیر و 24 ساعته در هر لحظه روز

ماهان نت در کمترین زمان، پاسخگوی مشکلات و سوالات شما است.

تضمین کیفیت

پس از تماس با ماهان نت به شماره 1514 از تعرفه های اینترنت وایرلس شگفت زده می‌شوید و همچنین می‌توانید با اعزام یک کارشناس به محل خود از سرعت و کیفیت بهترین اینترنت وایرلس خانگی مطمئن می‌شوید؛ سپس بسته و اینترنت مورد نیاز خود را خریداری کنید؛ همچنین می توانید با مراجعه به آدرس https://mahannet.ir/ هرخدماتی که نیاز دارید را از منو انتخاب نموده و سفارش خود را ثبت نمایید.


** این محتوا تبلیغاتی است **

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس