کد خبر 1457752
تاریخ انتشار: ۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۶
عکس عجیبی که پسر بکام از او منتشر کرد/ خوب بخوابی بابا!

پسر دیوید بکام که طرفدار آرسنال است، بعد از پیروزی تیم محبوبش مقابل یونایتد، واکنشی نشان داد که سوژه کاربران شبکه‌های اجتماعی شد.

به گزارش مشرق، دیوید بکام میهمان ویژه، و تماشاگر بازی منچستریونایتد مقابل آرسنال بود. اما در کنار او،رومئو یکی از پسرانش نیز حضور داشت که یک توپچی متعصب است!

رومئو بکام که با وجود پوشیدن پیراهن برنتفورد نشان می‌دهد طرفدار سرسخت توپچی‌های لندن است، امشب بعد از پیروزی ۳-۲ آرسنال مقابل منچستریونایتد، یک سلفی کنار پدرش که غمگین به نظر می‌رسید، منتشر کرده و نوشت: «خوب بخوابی بابا!»

لازم به ذکر است، رومئو سال ۲۰۱۳ برای مدتی در آکادمی آرسنال حضور داشته است.

عکس/ کنایه سنگین پسر بکام به پدرش؛ خوب بخوابی بابا!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
    7 9
    متوهمان عزیز، لطفا گزارشات مهمانی دورهمی زنان تاثیرگزار را بخوانید خواهشا!!! چه کسانی بودند؟ چقدر پول ملت ایران خرج این مهمانی شده؟ چه تاثیری در زنان ایران داشت؟ حق این ملت به هیچ کسی روا نیست! قبل از پاسخ و سانسور بروید تحقیق کنید!! بیچاره شما که جهنم دنیا و آخرت را به ازای دنیای دیگران میخرید!
    • تورج IR ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۳
      4 2
      حتما نباید شما تشخیص بدید که؟ اگر هرزگی و فحشا را گسترش میدادن الان اصلاح طلبها دعوتشون کرده بودن.
    • مولائی IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۴
      2 1
      دوست عزیزوکم اطلاع من درهرکجای دنیا غرب وشرق شمال وجتوب دیپلماسی عمومی غیرازصاحبان ثروت وقدرت دعوت میشه دستاوردهای کشورراعرضه می کنندودرحال خاضرنیزچون موردتهاجم تبلیغات دشمن درخصوص زنان است بنابراین ارائه عملکردوپیشرفت جامعه زنان به دنیا یک ضرورت است عینک بدبینی را بگذر کنارخوب ببینی شایدیکی ازمهمان هاجتیفرلوپزیا ازانگل ستان برمذاق خوش می آمد
    • IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۵
      0 0
      من خواندم . چون داخلش دروغ و هرزگی و رقص و آواز نداشت ، صدای سعودی ناشیونال و بی بی سی و منافقان به لرزه در آمده است . چطور است که منافقانی مثل شما در شهرهای مختلف مراسم می گیرند و پول دریافت می کنند صدایتان خفقان می گیرد ؟ چطور است که اغتشاشگرها به اموال عمومی و خصوصی آسیب می زند ، پول هدر دادن نیست ؟ چطور است که مغازه های مردم را اتش می زنید و بازارها را به زور تعطیل می کنید ، فشار اقتصادی به مغز زنگ زده ات نمی خورد ؟ چطور است که نامه به دشمنان ایران می دهید تا مراکز اقتصادی ایران را تحریم کنید ، به شرفت بر نمی خورد ؟ الان شدی ناجی ملت ایران . شماها چه بی شرافتهایی هستید که منافق برازنده شما است .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس