جزئیات نشست کمیسیون شوراهای مجلس/ وحیدی: اعتبارات مقابله با آسیب‌های اجتماعی در اختیار وزارت کشور قرار گیرد

وزیر کشور در جلسه امروز کمیسیون شوراهای مجلس گفت: اعتبارات مربوط به مقابله با آسیب‌های اجتماعی باید در اختیار وزارت کشور قرار گیرد .

به گزارش مشرق، علی حدادی سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست امروز این کمیسیون، گفت: در جلسه امروز که با حضور احمد وحیدی وزیر کشور و رؤسای سازمان‌های بهزیستی و شهرداری‌ها و دهیاری‌ها برگزار شد، نیازهای بودجه این وزارتخانه و سازمان‌های مذکور مطرح و بررسی شد.

وی افزود: در این جلسه احمد وحیدی وزیر کشور عنوان کرد: اعتبارات مربوط به مقابله با آسیب‌های اجتماعی باید در اختیار وزارت کشور قرار گیرد و در مورد پرداخت حقوق کارکنان فرمانداری‌ها نیز خواستار تأمین اعتبار شد.

سخنگوی کمیسیون شوراهای مجلس اظهار کرد: یکی از نکاتی که مورد تأکید وزارت کشور و سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌ها در جلسه امروز بود، بحث انتخابات مجلس در سال آینده و تأمین اعتبارات لازم برای برگزاری انتخابات بود.

حدادی خاطرنشان کرد: در این جلسه قادری رئیس سازمان بهزیستی نیز گزارشی را درباره نیازهای بودجه این سازمان به اعضای کمیسیون ارائه و پیشنهاد کرد که برای تأمین اعتبارات مورد نیاز سازمان املاک در اختیار بهزیستی به فروش برسد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس