کد خبر 1458350
تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۹:۰۵
کودک پناهجو

ده‌ها کودک پناهجو بدست گروه‌های تبهکار از محل اسکان پناهجویان در شهر برایتون واقع در جنوب انگلیس که زیر نظر وزارت کشور انگلیس اداره می‌شود ربوده و ناپدید شده اند.

به گزارش مشرق، نشریه آبزرور نوشت: ده‌ها کودک پناهجو بدست گروه‌های تبهکار از محل اسکان پناهجویان در شهر برایتون واقع در جنوب انگلیس که زیر نظر وزارت کشور انگلیس اداره می‌شود ربوده و ناپدید شده اند.

بر اساس گزارش نشریه آبزرور، در یک و نیم سال اخیر حدود ششصد کودک بدون همراه به این محل اقامت پناهجویان منتقل شدند که ۱۳۶ نفر آنان ناپدید شده اند که تلاش‌ها برای یافتن ۷۹ کودک همچنان بی نتیجه بوده است.

اطلاعات بیشتری از ملیت و هویت این کودکان منتشر نشده، اما این آمار تنها مربوط به یکی از مراکز استقرار مهاجران است که اطلاعات ان افشا شده است.

به نوشته ابزرور یک منبع افشاگر، که برای یک شرکت پیمانکار وزارت کشورانگلیس کار می‌کند به نقل از افرادی که مسئول حفاظت از کودکان بودند می‌گویند، مشاهده کرده‌اند که کودکان پناهجو در خیابان بیرون از هتل داخل ماشین‌ها انداخته شده و ربوده می‌شوند.

هنوز دولت انگلیس به این گزارش واکنش نشان نداده است، اما این نخستین بار نیست که اخبار مربوط به ربایش کودکان پناهجو در این کشور منتشر می‌شود.

پیش‌تر نشریه ایندیپندنت نوشت صدها کودک پناهجو بدون همراه در انگلیس در انتظار اسکان اند که برای مصون ماندن باید هر چه سریعتر اسکان داده شوند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۰:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۵
    1 0
    آقا 136 تا کودک که مهم نیست که، فقط #مهسا_امینی!!!!!!!!!!!! خخخخخخخخخخ
  • ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۵
    1 0
    کشور مدعی مهسا امینی به دزدیدن و فروختن کودکان پناهجو رو آورده است عجب انسانهای پست و بی شرفی هستند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس