واکنش‌ها به شکست تحقیرآمیز قهرمان/ روزگاری تیم میلان وجود داشت! +عکس

میلانی ها در ادامه روند نزولی خود، شکست تحقیرآمیزی را از لاتزیو متحمل شدند.

به گزارش مشرق، تیم لاتزیو سه‌شنبه شب موفق شد در یک بازی برتر، با چهار گل میلان، مدافع عنوان قهرمانی سری آ ایتالیا را در ورزشگاه «المپیکو» رم شکست دهد تا تیره‌روزی‌های قرمزوسیاه‌های شهر میلان همچنان ادامه داشته باشد. با این پیروزی، آبی‌آسمانی‌ها در رده سوم جدول و بین دو تیم شهر میلان قرار گرفتند. لاتزیو ۳۷ امتیازی تفاضل گل بهتری به نسبت اینتر دارد و یک امتیاز از میلان کمتر. در صدر جدول هم ناپولی ۵۰ امتیازی یکه‌تازی می‌کند.

«مائوریتسیو ساری» سرمربی لاتزیو پس از پایان دیدار با قرمزوسیاه‌ها، به شبکه DAZN گفت: شاید این بهترین نمایش ما از زمان حضور من در لاتزیو بود. بازیکنان می‌خواهند خود را برای تیم قربانی کنند که این برای من شگفت‌انگیز است. اگر ما بتوانیم عادت از دست دادن امتیازهای احمقانه در مقابل تیم‌هایی که روی کاغد از ما ضعیف‌تر هستند را کنار بگذاریم، حتی می‌توانیم بهتر ازنی باشیم.

واکنش‌ها به شکست تحقیرآمیز قهرمان/ روزگاری تیم میلان وجود داشت! +عکس

«استفانو پیولی» سرمربی میلان نیز پس از شکست سنگین تیمش در رم به خبرنگار این شبکه گفت: ما باید سریع به میلان بازگردیم و بهتر کار کنیم چراکه ما به اندازه قابلیت‌های خود، نمایش خوبی نداریم. در حال حاضر چیزهای زیادی است که سر جای خودش نیست. ما مشکل ذهنی و تاکتیکی داریم و در موقعیت‌هایی مغلوب شدیم که باید اتفاقات دیگری می‌افتاد. من مجیور هستم تا اینجا باشم و با شما صحبت کنم وگرنه باید ساکت باشیم و سخت کار کنیم.

«سرگی میلیونکوویچ ساویچ» ستاره خط میانی تیم لاتزیو نیز که گل اول تیمش را به ثمر رساند و رکورد منفی گل‌نزدن به تیم میلان را پشت‌سر گذاشت، گفت: شاید بهترین شب خود را در کنار هوادارانمان گذراندیم. همه خوب بازی کردند و ما مستحق این پیروزی بودیم. حالا باید این روند را ادامه دهیم. اگر نمایش مقابل مدافع عنوان قهرمانی را تکرار کنیم، چرا نباید به قهرمانی فکر کنیم؟ من در رسانه‌ها درباره اینکه هرگز به میلان گل نزده بودم، چیزهایی می‌خواندم اما این احساس را داشتم که این موضوع امشب به پایان می‌رسد.

واکنش‌ها به شکست تحقیرآمیز قهرمان/ روزگاری تیم میلان وجود داشت! +عکس

میلانی‌ها علاوه بر شکست تلخ مقابل لاتزیو، تلفات دیگری نیز بر جای گذاشتند و وضعیت مصدومیت این تیم از بد به بدتر رسید. «فیکایو توموری» مدافع انگلیسی میلان در دقیقه ۲۳ بازی مصدوم شد و از زمین مسابقه بیرون رفت. پیولی به دلیل مصدومیت «تئو هرناندز» مجبور شد «سرجینیو دست» را در سمت چپ خط دفاعی به کار بگیرد و این مدافع آمریکایی هم بازی ضعیفی را از خودبه نمایش گذاشت.

روزنامه‌های ایتالیایی هم به شکست تحقیرآمیز میلان واکنش نشان داده‌اند. روزنامه «کوریره دلو اسپورت» نوشت: میلان ناپدید شده است؛ پس از شکست اینتر، میلان هم چهار هیچ باخت. لاتزیو فوق‌العاده؛ ساری، ناپولی را هم خوشحال کرد. روزنامه «توتو اسپورت» نوشت: روزگاری میلانی وجود داشت؛ شکست دیگر مقابل لاتزیو پس از باخت در سوپرجام به اینتر.

واکنش‌ها به شکست تحقیرآمیز قهرمان/ روزگاری تیم میلان وجود داشت! +عکس

واکنش‌ها به شکست تحقیرآمیز قهرمان/ روزگاری تیم میلان وجود داشت! +عکس

میلانی ها در بازی بعدی خود، روز یکشنبه میزبان ساسولو خواهند بود و لاتزیو هم در همین روز به مصاف فیورنتینا خواهد رفت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس