زلاتان: مسی جاودان شد ولی برای مارتینز و آرژانتینی‌های بی‌ادب متاسفم

ستاره فوتبال سوئد در یکی دیگر از اظهارنظرهای جنجالی خاص خود، از فوق ستاره تیم ملی آرژانتین تمجید و همتای فرانسوی وی را تا حدی تحقیر کرد و البته به بازیکنان آلبی‌سلسته تاخت!

به گزارش مشرق، زلاتان ابراهیموویچ یکی از بازیکنان بزرگ جهان فوتبال و شاید مستعدترین فوتبالیست دوران معاصر محسوب شود اما این اواخر بیشتر از آنکه برای کارهای شگفت‌انگیز درون زمین، نقل محافل خبری باشد، به دلیل اظهارنظرات جنجالی به تیتر یک رسانه‌ها بدل شده است.

مرد سوئدی باردیگر یکی از آن اظهارات جنجالی خود را مطرح کرد و درباره قهرمانی آرژانتین در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با کاپیتانی لیونل مسی، جنجال‌برانگیز شد.

زلاتان که امروز پس از سپری کردن دوران مصدومیت از ناحیه زانو، به تمرینات آ.ث میلان بازگشت، گفت: مسی بهترین بازیکن تاریخ است و به‌خاطر فتح جام جهانی در قطر در یادها خواهد ماند. برای (کیلین) امباپه اما متاسفم چون زدن چهار گل(یک گل در ضربات پنالتی) در فینال جام جهانی و قهرمان نشدن، واقعا غم‌انگیز است!

وی افزود: اما امباپه قبل از این هم یک بار جام جهانی را برده و یک بار دیگر هم این کار را خواهد کرد. درباره او نگرانی ندارم بلکه نگران دیگر بازیکنان آرژانتین هستم چون آنها دیگر هیچ جامی نخواهند برد.

ستاره تمام نشدنی ملان ادامه داد: مسی همه چیز را برد و همیشه در یادها خواهد ماند اما به بقیه بازیکنانی که رفتار بدی داشتند، نمی‌توان احترام گذاشت. این حرف را من به عنوان یک بازیکن حرفه‌ای و سطح بالا می‌زنم. از نظر من این یک نشانه است که آنها یک بار این کار کردند(قهرمان شدند) و دیگر چنین اتفاقی را تجربه نخواهند کرد.

از جمله رفتارهای بد بازیکنان آرژانتین که زلاتان به آن اشاره کرده، می‌توان به رفتار امیلیانو مارتینز پس از فتح دستکش طلای جام جهانی به عنوان بهترین دروازه‌بان اشاره کرد و علاوه بر این، او و چند نفر دیگر از بازیکنان آلبی سلسته در جریان جشن قهرمانی، امباپه را به تمسخر گرفتند.

فدراسیون بین‌المللی فوتبال(فیفا) در واکنش به رفتار آرژانتینی پس از قهرمانی، تحقیقات خود را آغاز کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۵
    1 0
    چرا توهین وتحقیر ایران قبل وبعد از مسابقه باآمریکا توسط فدراسیون فوتبال آمریکا و بازیکنان در دنیا مطرح نمیشه
  • علی قادری IR ۲۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۵
    4 0
    کی به کی میگ بی ادب 😂😂😂😂

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس