آمریکا  ۶ فرد و نهاد را به بهانه ارتباط با حزب‌الله لبنان تحریم کرد

مقاومت اسلامی لبنان اخبار منتشر شده درباره جاسوسی یکی از رزمندگان سابق حزب الله را برای رژیم صهیونیستی تکذیب کرد.

به گزارش مشرق، جنبش حزب الله لبنان در واکنش به خبر منتشر شده از سوی روزنامه «الاخبار» در خصوص جاسوسی «حسن عطیه» از رزمندگان سابق حزب الله برای رژیم صهیونیستی بیانیه صادر کرد.

در این بیانیه که در روزنامه الاخبار منتشر شد، آمده است: سازمان های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی پس از مشاهده تلاش عطیه برای جستجوی کار در فضای مجازی، به صورت ناشناس با وی تماس گرفتند و او پس از اطلاع از هویت این افراد، موضوع را فورا به اطلاع حزب الله رساند.

این بیانیه می افزاید: پس از اطلاع مقاومت اسلامی، موضوع با اشراف کامل اطلاعاتی پیگیری و مشخص شد که حسن عطیه به طور صادقانه با حزب الله همکاری کرده و هیچ شک و شبهه ای در خصوص وی وجود ندارد.

حماس در این بیانیه با بیان اینکه عطیه به هیچ وجه جاسوس رژیم صهیونیستی نبوده، بر ضرورت هماهنگی اصحاب رسانه با مقاومت برای جلوگیری از ظلم به افراد بی گناه تاکید کرد.

الاخبار نیز در اطلاعیه ای افزود که جنگ اطلاعاتی بین حماس و رژیم صهیونیستی رمز و رازهای زیادی دارد و این بار مقاومت برای جلوگیری از ظلم به عطیه به طور علنی جزئیات ماجرا را اعلام کرد.

این روزنامه با احترام به مبارزات عطیه و اعلام اعتماد کامل به حماس تاکید کرد که به هیچ وجه قصد ضربه زدن به مقاومت و رزمندگانش را ندارد.

روزنامه الاخبار در مطلبی به قلم رضوان مرتضی در شماره روز شنبه گذشته خود از بازداشت یکی از رزمندگان سابق مقاومت به جرم جاسوسی برای رژیم صهیونیستی توسط سازمان های امنیتی لبنان خبر داده بود.

این روزنامه مدعی شده بود که حسن عطیه در ازای ۱۵ هزار دلار با سرویس جاسوسی رژیم صهیونیستی همکاری کرده و اطلاعات مربوط به همکارانش و همچنین مواضع حزب الله را در اختیار صهیونیست‌ها قرار داده است.

الاخبار نوشت که همکاری این جاسوس با رژیم صهیونیستی ژوئن ۲۰۲۰ از طریق واتساپ آغاز و در نهایت توسط نیروهای شعبه اطلاعات سرویس امنیتی لبنان در ژوئیه ۲۰۲۲ دستگیر شد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس