1

تعطیل شدن صفحات منافقین به معنای شکست پروژه ایران دیس اینفو ۲ است؛ نشانه‌های آشکاری وجود دارد که آمریکایی‌ها به این نتیجه رسیده‌اند که صرف کردن پول‌های هنگفت برای جنگ هیبریدی بیهوده است.

سرویس سیاست مشرق- اواخر زمستان سال ۱۳۹۹ دولت آمریکا اعلام کرد که یکی از مهم‌ترین پروژه‌های تبلیغاتی علیه ایران را متوقف خواهد کرد، در آن زمان وزارت خارجه آمریکا با انتشار یک بیانیه کوتاه‌ نوشت که بودجه مالی طرح ایران دیس اینفو را قطع کرده است. حذف این بودجه بزرگ مالی برای اپوزیسیون خارج از کشور و عناصر ضدانقلاب یک شوک بزرگ محسوب می‌شد، زیرا حذف کمک مالی از سوی آمریکایی‌ها باعث می‌شد برخی مؤسسات ضد ایرانی که به‌صورت شبانه‌روزی به بمباران روانی مردم دست می‌زدند دکان‌های خود را تعطیل کرده و بیکار گردند.

یک ماه پس از تعطیل شدن این پروژه تبلیغاتی، وب‌سایت اینترسپت (Intercept) جزئیات خاتمه این پروژه را منتشر کرد. در این گزارش آمده بود که دیس‌اینفو در زمره عملیات‌های گروه توانا با بودجه ده میلیون دلاری در ده سال اخیر بوده است. همچنین در این گزارش آمده بود که بنیاد دفاع از دموکراسی‌ها (FDD)، اندیشکده‌ای که حمله نظامی به ایران را ترویج و تشویق می‌کند؛ بانی این پروژه بوده است.

اما چه چیزی باعث شد که این کارزار تبلیغاتی تعطیل شود؟ اینترسپت نوشته بود که این پروژه که به‌صورت مشخص بودجه آن از مالیات آمریکایی‌ها هزینه می‌شود، بر آزار و اذیت آنلاین منتقدان سیاست خارجی ترامپ در خاورمیانه تمرکز داشت. دو نفر از نمایندگان کنگره آمریکا که در جلسه توجیهی کنگره با مرکز تعامل جهانی، بازوی مشترک وزارت دفاع و کنگره آمریکا برای مقابله با پروپاگاندا و عملیات روانی حضور داشتند، تأیید کردند سعید قاسمی نژاد، مشاور ارشد اندیشکده اف. دی. دی و پیمانکار پروژه ایران دیس‌اینفو بوده و آن را به موسسه توانا واگذار کرده بود. عوامل موسسه توانا نیز این پروژه را به سوی مقاصد ترامپ منحرف کرده بودند.

موسسه توانا نامی آشنا میان ضدانقلاب بود، مریم معمار صادقی یک آمریکایی ایرانی‌تبار است که نظرات او درباره مسائل مختلف همواره با واکنش‌های متعدد روبرو شده است، او به همراه همسرش اکبر عطری با استخدام برخی از روزنامه‌نگاران ایرانی که پس از فتنه سال ۸۸ از کشور متواری شده بودند مؤسس توانا را ایجاد کردند؛ هدف این دو فرد آن بود که با گرفتن بودجه از وزارت خارجه آمریکا برای غربی‌ها مزدوری کنند.

مریم معمار صادقی با گرفتن مواضع رادیکالی چون بالکانیزه کردن ایران (طرح تجزیه) میان برخی سناتورهای تندرو آمریکایی نامی برای خود دست‌وپا کرده و توانسته بود نظر FDD را به سوی خود جذب کنند،

یکی از افراد جداشده از موسسه توانا درباره این شبکه تبلیغاتی ضد ایرانی می‌گوید: مریم معمار صادقی به هیچ معیار اخلاقی پایبند نبود! او می‌گفت هرکسی که با ترامپ زاویه دارد را باید ترور شخصیتی کرد، ازجمله اقدامات توانا جمع‌آوری اطلاعات خصوصی از مخالفان ترامپ در خارج از کشور و انتشار آن در فضای مجازی بوده است. مریم معمار صادقی پس از شکست اغتشاشات مردم ایران را گدا نامیده است!

چرا صفحات سایبری منافقین پس از اغتشاشات تعطیل شده است؟/ انتشار ۱۵۰۰ تصویر از یک فرقه در کمپ تروریستی تیرانا+ تصاویر

چرا صفحات سایبری منافقین پس از اغتشاشات تعطیل شده است؟/ انتشار ۱۵۰۰ تصویر از یک فرقه در کمپ تروریستی تیرانا+ تصاویر

آموزشکده توانا در اردیبهشت‌ماه سال ۸۹ با این ادعا راه‌اندازی شد که می‌خواهد به ایرانیان فرصت دهد تا از راه مطالعه موضوع‌های ممنوعه توسط نظام حاکم، ازجمله دموکراسی، حقوق زنان، رهبری، جدایی دین و دولت، درمان آسیب‌ها، امنیت دیجیتالی، روزنامه‌نگاری و... با نبود آزادی آموزشی در ایران مقابله کنند. پروژه توانا با کمک‌های مالی از سوی دفتر دموکراسی، حقوق بشر و کار وزارت امور خارجه ایالات‌متحده آمریکا تأسیس شد. توانا تاکنون، علاوه بر آن، کمک‌های بیشتری از وزارت امور خارجه آمریکا، موقوفه ملی برای دموکراسی، وزارت امور خارجه هلند و اداره نمایندگی ایالات‌متحده آمریکا برای توسعه بین‌المللی و گوگل دریافت کرده است.

پروژه ایران دیس اینفو به حدی از اهداف خود منحرف شد که سناتور آمریکایی الویت انگل اعلام کرد که چاقو دسته خود را بریده است و دیگر امکان همکاری مشترک میان آمریکایی‌ها و عوامل این طرح ضد ایرانی وجود ندارد، البته او در ادامه نطق خود گفته بود که پروژه ایران دیس‌اینفو پس از بازنگری دوباره اجرایی خواهد شد. همین جمله کافی بود تالابی‌های عناصر ضدانقلاب در خارج از کشور دوباره دندان‌تیز کنند تا به‌جای گروه توانا پیمانکاری طرح جدید را از آمریکایی‌ها بگیرند. ازجمله این گروه‌ها، فرقه تروریستی منافقین بود که برای گرفتن فاند (کمک مالی) از دولت آمریکا خودش را آماده کرده بود.

موسسه توانا علاوه بر FDD یک حامی ویژه نیز داشت، بنیامین وینتال از حامیان سرسخت رژیم صهیونیستی ازجمله عناصری بود که روی توانا حساب ویژه بازکرده بود، این افسر صهیونیست که در پوشش خبرنگار روزنامه جروزالم پست اسرائیل مشغول به کار است، پس از وقایع آبان ۹۸ به این جمع‌بندی رسید که موسسه براندازی توانا قادر نیست پروژه ایران دیس اینفو ۲ را پیش ببرد و لازم است برای آن شریک تعریف شود، از این نقطه به بعد پای عناصری چون مصی علینژاد و گروهک منافقین نیز به طرح جدید باز شد.

چرا صفحات سایبری منافقین پس از اغتشاشات تعطیل شده است؟/ انتشار ۱۵۰۰ تصویر از یک فرقه در کمپ تروریستی تیرانا+ تصاویر

۱۵۰۰ تصویر از منافقین در کمپ تیرانا

نقطه تمرکز وینتال، تحریم کامل ورزش ایران بود، برای همین از کمپین تبلیغاتی جدید خواست تا طرح تحریم ورزش ایران را به نام یک قاتل حرفه‌ای در شیراز (نوید افکاری) پیوند زده و آن را پیش ببرند. علی‌نژاد به‌منظور هدایت این کمپین از چند فعال ضدانقلاب دعوت کرد تا با دریافت مقادیری پول برای او کار کنند. ازجمله این افراد مهدیار آقاجانی از عناصر گروهک منافقین در پاریس بود که آن روزها صفحه تروریستی ۱۵۰۰ تصویر را در شبکه‌های اجتماعی مدیریت می‌کرد.

آقاجانی علاوه بر ادمینی صفحات ضدانقلاب برای یک رپر فراری نیز آهنگسازی می‌کند، جالب آنکه همسر این خواننده آنارشیست عضو رسمی گروهک منافقین است و نزدیکان این فرد گفته‌اند که این خواننده فراری تمامی امورات خود را از طریق همسرش (آزاده اکبری) به منافقین واگذار کرده است.

این صفحه تروریستی در طول اغتشاشات شبکه فحشا سعی کرد نقش لیدری خبری را برعهده‌گرفته و خود را به‌عنوان منبع معرفی کند، انتشار اخبار دروغین از وضعیت حقوق بشر در ایران، پیشبرد طرح‌های تحریم مردم و نیز پرونده‌سازی برای فعالان سیاسی ازجمله اقدامات مهم این صفحه در ماه‌های اخیر بوده است، جالب‌توجه آنکه این صفحات اجتماعی متعلق به این اکانت در انجام عملیات‌های روانی و رسانه‌ای موبه‌مو شبیه به گروهک نفاق عمل می‌کند.

چرا صفحات سایبری منافقین پس از اغتشاشات تعطیل شده است؟/ انتشار ۱۵۰۰ تصویر از یک فرقه در کمپ تروریستی تیرانا+ تصاویر

گلسا گلستانه از ادمین‌های این صفحه مجازی در یک افشاگری درباره مدیران این شبکه براندازی می‌گوید که مهدیار آقاجانی صفحات متعلق به این اکانت را از اهداف خود منحرف کرده و آن را به محلی برای تبلیغات منافقین بدل کرده است! او در ادامه این افشاگری ادعا می‌کند که مدیران این صفحات مجازی حتی عناصری ضدانقلابی که با منافقین زاویه‌دارند را سانسور خبری می‌کند.

چرا صفحات سایبری منافقین پس از اغتشاشات تعطیل شده است؟/ انتشار ۱۵۰۰ تصویر از یک فرقه در کمپ تروریستی تیرانا+ تصاویر

گروهک منافقین در طی اغتشاشات اخیر از ترور کور، شبکه‌سازی‌های مجازی و فراخوان‌های دروغین «کمیته‌های جوانان محلات» شهرهای مختلف که در امتداد استراتژی «کانون‌های شورشی» این سازمان تروریستی قرارداد، این کانون‌های ترور توسط هزاران صفحه در شبکه‌های مجازی و نیز رسانه‌های فارسی‌زبان ازجمله شبکه تروریستی اینترنشنال تبلیغ و به‌روزرسانی شد.

چرا صفحات سایبری منافقین پس از اغتشاشات تعطیل شده است؟/ انتشار ۱۵۰۰ تصویر از یک فرقه در کمپ تروریستی تیرانا+ تصاویر

عکس/ مهدیار آقاجانی سرپل منافقین در پاریس

یکی دیگر از عناصر فعال در این صفحات ضدانقلاب رقیه نفری قلعه ملقب به اشرف مولوتوف است که به‌واسطه شبنم مددزاده عضو گروهک تروریستی منافقین به گروه تولید محتوا دیس اینفو ۲ متصل شده است. مددزاده ازجمله عناصر لابی‌گر فرقه منافقین در تصویب پیش‌نویس تروریستی اتحادیه اروپا علیه سپاه پاسداران بوده است. گفته‌شده است که رقیه نفری نیز از طریق مهدیار آقاجانی و لابی منافقین در پاریس به مددزاده متصل شده است. این سرپل مقیم پاریس علاوه برجذب نیرو از داخل و خارج از کشور برای منافقین از طریق مازیار بهاری با نایاک نیز در ارتباط است، برخی آگاهان سیاسی مواضع اخیر نایاک را بی‌ارتباط به پل‌های ارتباطی این سازمان ضد ایرانی با منافقین نمی‌دانند.

چرا صفحات سایبری منافقین پس از اغتشاشات تعطیل شده است؟/ انتشار ۱۵۰۰ تصویر از یک فرقه در کمپ تروریستی تیرانا+ تصاویر

عکس/ شبنم مددزاده عنصر گروهک تروریستی منافقین در پارلمان اروپا

با وسیع‌ترین جنگ هیبریدی تاریخ آشنا شوید

در روزهای اخیر دوران مقابله مردم ایران با یکی از پیچیده‌ترین توطئه‌های تاریخ است که ممکن است علیه یک نظام سیاسی طراحی و به اجرا درآمده باشد، کارزاری که در آن استکبار جهانی در صف‌آرایی مبنایی در مقابل ملت ایران با تشدید ایران ستیزی، همه امکاناتش را برای متزلزل کردن ارکان اقتدار نظام اسلامی بکار گرفته و با افزایش اشاره‌ای اقتصادی و دیپلماسی و دست زدن به اقدامات تروریستی و تجزیه‌طلبانه با سازمان‌دهی گروهک‌های تجزیه‌طلب و منافقین و... رسماً از شرارت‌ها و اغتشاشات اخیر به‌عنوان «انقلاب در ایران» ویل اینکه «ما ایران را آزاد می‌کنیم» یاد می‌کند.

تأمل در حوادثی که در ماه‌های اخیر در برخی از شهرهای ایران می‌گذرد، نظیر؛ «مقابله مسلحانه اوباش و اشغالگران با مردم و نیروهای مسلح»، «شکنجه وحشیانه نیروهای مردمی و بسیجی»، «حملات کور با نارنجک و کوکتل مولوتوف به مساجد و حوزه‌های علمیه»، «حمله مسلحانه به زائران و مجاوران حرم احمد بن موسی در شیراز ویل مردم بی‌دفاع در ایذه ویاشهرهای کردستان» در کنار جنگ رسانه‌ای با بهره گیری از همه ظرفیت‌های شبکه‌های ماهواره‌ای و مجازی، اشاره‌ای دیپلماسی، تشدید تحریم‌های اقتصادی و حتی تهدید نظامی توسط «رابرت مالی» نماینده ویژه آمریکا در امور ایران و...، ابعادی از همان جنگ ترکیبی است که با هدایت سازمان سیا و موساد و دیگر سرویس‌های جاسوسی برای پیشبرد اهداف غرب در مقابله با نظام جمهوری اسلامی در جریان است.

سطح این جنگ هیبریدی در آشوب‌های اخیر به‌قدری بود که سازمان سیا از آن به نام «خانه مخفی» یادکرده بود، این خانه تیمی و مخفی‌شده درواقع استعاره از نفوذ عناصر ادراکی بود که توسط صدها هزار اکانت و شبکه هدایت‌شده بر تغییرات نسلی اثر داشت.

واقعیت آن است که واگرایی‌های ناشی از تهاجم و شبیخون فرهنگی دشمنان نسبت به ارزش‌های دینی و انقلابی باعث شد بود که دستگاه‌های اطلاعاتی و عملیاتی دشمن به‌جای تمرکز روی اقدامات سخت در اغتشاشات روی توقف کردن حرکت پیش‌رونده کشور در عرصه‌های مختلف؛ علمی، صنعتی، پزشکی، دفاعی و نفوذ منطقه‌ای سرمایه‌گذاری کند. البته این جنگ هیبریدی و پیچیده نتوانست به اهداف نهایی خود دست پیدا کند، ازاین‌رو صفحات هیبریدی یکی از پس از دیگری تعطیل شده و یا به محاق رفته است.

چرا صفحات سایبری منافقین پس از اغتشاشات تعطیل شده است؟/ انتشار ۱۵۰۰ تصویر از یک فرقه در کمپ تروریستی تیرانا+ تصاویر

ازجمله این صفحات در شبکه‌های اجتماعی اکانت تروریستی ۱۵۰۰ تصویر است که به‌صورت علنی از سوی منافقین مدیریت می‌شد، این صفحه روز گذشته با انتشار یک متن کوتاه اعلام کرد که به فعالیت خود پس از اغتشاشات پایان داده است، پس از انتشار این متن تعداد زیادی کانال و صفحات نزدیک به منافقین نیز پایان فعالیت خود را اعلام کردند، گفته‌شده است که تعطیل شدن صفحات منافقین به معنای شکست پروژه ایران دیس اینفو ۲ است؛ نشانه‌های آشکاری وجود دارد که آمریکایی‌ها به این نتیجه رسیده‌اند که صرف کردن پول‌های هنگفت برای جنگ هیبریدی با توسل به اغتشاشات بیهوده بوده و تنها راه مهار ایران گفتگو است!

بازگشت مجدد طرح بورل بر سر میز مذاکرات و اعلام رسمی شکست اغتشاشات از سوی سازمان سیا در نشست ۴ جانبه در یک کشور عربی نشانه‌ای روشن بر این ماجراست، پس از بسته شدن صفحات سایبری منافقین یکی از کاربران نوشته است که اپوزسیون برای کشورهای غربی نقش دستمال‌کاغذی را دارد، بعدازاینکه کارشان با آن‌ها تمام شد به کناری پرتشان می‌کنند!

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 56
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 6
  • ح IR ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
    43 6
    نصفشون هم تو مشرق فعالیت دارن! میگی نه؟؟ الان کامنتاش ن میاد!!
    • علی IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
      15 0
      این سالمندان نامحترم هیچ کاری ازشون بر نمی اید. اصلا مطلب نوشتن در موردشون اشتباهه. اینا قدرت و نفوذ اتیش زدن یک سطل زباله رو هم ندارن. منافقین سالهاست که مردند . با نوشتن در موردشون فقط این جسد متعفن رو باد می زنیم!
    • US ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
      2 27
      ما بهاییان از مصیبت های وارده به شما خوشحال هستيم
    • IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
      2 10
      مشرق از بورس هم بگو وعده اولویت اول آقایان
    • IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
      7 1
      کافر همه را به کیش خود پندارد ای گمراه ظاهرا خیلی امثال بی بی سی و مریم رجوی شستشوی مغزیت دادن
    • ناصر IR ۱۸:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
      8 0
      روزنامه های اصلاح طلب بیشرف پرورن و برای همین سابقه رئیس جمهور هایی که حمایت میکردن رو فراموش کردن
    • IR ۲۲:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
      6 0
      ما هم از سر و ته شدن فرقه ضاله بهاییان خوشحالیم!
    • کارگر IR ۰۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
      2 0
      تعطیل نشده جابجا شده . همسر رئیسی یهترین خوراک تبلیغاتی را برای همه شبکه ها فراهم کرد
    • IR ۰۵:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
      6 0
      11:16 = گور بها الله را که با چند موشک شخم زدیم اونوقت میفهمید معنی خوشحالی یعنی چه .
    • IR ۰۵:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
      3 0
      11:16 - قانونی باید تصویب شود که به فرقه های خائن و جاسوس شناسنامه ندهد . همه تان گمشید اسراییل بردگی خاخام ها را بکنید .
  • IR ۰۹:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
    29 2
    مشرق واقعا عالی.. چه اطلاعات جالبی. احسنت بر شما
  • شاکی IR ۰۹:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
    38 2
    تمامش درست بود . فقط یک مورد اشتباه در اخر مقاله داشتین .اپوزسیون برای غربی ها حکم دستمال کاغذی رو نداره . بلکه دقیقا حکم دستمال توالت رو داره . تمام
    • IR ۲۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
      0 0
      برادر شاکی. با نظر شما موافقم. ولی شکایت شما بایستی بجا و عاقلانه باشه. چرا که سیستم اقتصادی کشور دست لیبرالها بوده.
  • IR ۱۰:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
    64 3
    یه مشت آشغالن که کاری جز ضربه به ملت ایران نکردند
  • IR ۱۰:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
    11 4
    امریکا بدنبال سرنگون کرد جمهوری اسلامی نیست. بلکه ضعیف کردن نظام تنها هدفش است. علت آن هم اینست که جمهوری اسلامی ضعیف به مراتب کم خطر تر از کشوری است که بین تعدادی تجزیه طلب غیر قابل پیش بینی تقسیم شود. امریکا اپوزیسون ها و گرو هک های مانند منافقین را صرفا میخواهد تا با ایجاد مزاحمت از ایجاد پیشرفت کشور جلوگیری بعمل آورد به همان دلیل و واضح است که گروهک ها و اپوزسیون قدرت و توانایی براندازی نظام را ندارند.
  • IR ۱۰:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
    21 2
    بله ! ما مردم این پروژه رو شکست دادیم
    • IR ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
      0 0
      خیلی زور زدن
  • رضا IR ۱۰:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
    35 2
    موش های کورِ پیر، به سوراخ خزیده اند برای تجدید قوا
  • IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
    8 1
    شفافیت اراودارایی مسئولین برای ازبین رفتن رانت وفسادونجومی بگیری درسامانه علنی وخوداظهاری
  • مسعود دیپلمات IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
    22 0
    اینها بعد از چهل سال آوارگی حالا فقط فسیل به شمار می روند، تاریخ مصرفشان گذشته و دیگر ارزشی برای اربابانشان ندارند، فقط نون خور اضافه اند که بزودی با یک گلوله ناقابل کارشان تمام می شود.
  • علی افصحی IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
    2 0
    انقلابیون ولایی فدایی امام خامنه‌ای راهبرد مبارزاتی خود با شیطان بزرگ آمریکا، غرب وحشی و ضدانقلاب رنگارنگ و مواجب بگیر دشمنان، را نه بر اساس تعطیلی دکان های اجاره ای ضد انقلاب با کارفرمایی سازمان های جاسوسی تنظیم، بلکه این آیات قرآنی است که تعیین گر راهبرد انقلابیون ولایی است. قرآن در سوره بقره آیه دویست و هفده می فرماید «لایزالون یقاتلونکم حتی یردوکم عن دینکم. دشمنان شما درگیری و جنگ دائمی با شما داشته و تا زمانی که شما را از آرمان های انقلاب جدا نکنند به این چنگ ادامه خواهند داد چنان که صفحه مزدور هزار و پانصد نیز اعلام کرده به طور موقت نیست! انقلابیون ولایی فدایی ولی فقیه ایمان دارند که دشمنی شیطان بزرگ آمریکا و مزدورانش از جمله منافقین فقط بر سر آرمان های انقلاب اسلامی است و بس. چنان که موضع مومنان در برابر آشوبگران در سوره مائده آیه پنجاه ونه این گونه تشریخ شده «هل تنقمون منا الا ان آمنا بالله و ما انزل الینا آیا دشمنی و انتقامجویی دشمنان جز به خاطر ایمان مستحکم ما به الله،و آن چه او نازل کرده است، می باشد؟» بنابراین تا زمانی که انقلاب اسلامی پویا و روبه جلو و پیشرفت بوده و انقلابیون ولایی پای کار انقلاب و مطیع ولی فقیه خردمند امام خامنه‌ای باشند دشمنی دشمنان و منافقان همچنان ادامه داشته و تنها شکل دشمنی ها متفاوت خواهد بود جنگ دائمی دشمنان با ارزش ها و باورمندان انقلاب اسلامی ، اقتضای موضع تهاجمی متقابل و دائمی را دارد اگر دشمنان دست از صفحات مجازی بر می دارند قطعا در رویکرد دیگر ادامه دشمنی خواهند داد حمله نا موفق پهبادی دشمن به تاسیسات وزارت دفاع در اصفهان یکی از آن جلوه های دشمنی دشمنان است. انقلاب اسلامی ولی فقیهی به نام امام خامنه‌ای دارد که عین بیش از هفتاد سال در مبارزه با دشمن بوده و در چهل و چهار سال بعداز انقلاب اسلامی نیز چفیه به گردن دارد و در حال نبرد مستمربا شیطان بزرگ آمریکا ست . سلامتی و طول عمر امام خامنه‌ای صلوات.
  • IR ۱۰:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
    18 0
    جاالحق و ذهق الباطل. رفتند چونکه باطل بودند. رفتند چونکه ذات منافقانه و پلید داشتند. رفتند چونکه بر اساس دروغ و جعل و فرافکنی بنیان زن زندگی آزادی ساختند.
  • IR ۱۱:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
    3 1
    سر ادم گیج میره از اینهمه دروغگویی و مکر و نیرنگ منافقین چقدر اینا پستن ،لشکر سایبری رو،اینجاست که نباید هیچ چیزی رو در فضای مجازی اینستاگرام و امثالهم باور کرد
  • جواد IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
    3 0
    اکثرشون بالای ۶۰سال سن دارندبه جای تدارک برای سفراخرت نشستند دارند گیم بازی می‌کنند
  • IR ۱۱:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
    18 1
    اتفاقا خیلیاشونم مث مور و ملخ میریزن تو سایتای انقلابی دری وری میگن تو همین مشرقم زیاد دیدیم ازشون یه مشت پیرپاتال کور و کچل بدبختا خونه پرش ۵ سال بیشتر زنده نیستین
  • تعانات IR ۱۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
    5 16
    نوبت عکس های شما هم میرسه
    • IR ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
      1 6
      یک ظرف آش به همین خیال باش
  • IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
    12 0
    یعنی نظام مقتدر جمهوری اسلامی حریف ۱۵۰۰ نفر پیر و پاتال فرتوت نمی شود، یعنی ۱۵۰۰ جوان، نتوانسته برای مقابله با این عفریته ها و جنایتکاران تربیت کند ؟؟؟ بابا یک جای کار بد می لنگد .
  • IR ۱۳:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
    17 0
    این بیشرفها برای کارهای نیمه وقت اجیر میشن بعد از فتنه میرن تو کما تا فتنه ی بعدودر زمان فتنه تا پایان ان کنتورات شب وروز مشغول فتنه انگیزی هستند. کثیفترین موجودات عالم این کفتارها هستند کاش نوجوانان وجوانان ما بفهمند اینها دنبال منافع اونها نیستند دنبال نوکری واسه دشمنان این کشور هستند
  • IR ۱۴:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
    17 0
    پیج 1500 تصویر برای یه سری رپر نون به نرخ روز خوره که تا وقتی ایران بودن برای جریان چپ دم تکون میدادن و حالا یکی شون ...خور انگلیس ها شده اون یکی هم قلاده فرانسوی انداخته گردنش و مطربشون هم فضله های رجوی رو قرقره میکنه
  • IR ۱۴:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
    2 0
    جای اینها فقط سطل زباله است!!!
    • IR ۱۷:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
      1 3
      بعضی که بوی گندشون ونالایقیشون بلنده
  • سعید IR ۱۴:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
    1 1
    حقیقتا انسان با دیدن این تصویر شدیدا متاثر می گردد پدرش به حال این جماعت جاهل می سوزد . گذراندن دوران سالمندی در خانه خود ، کشور خود ، در کنار فرزند ، نوه و نتیجه کجا و پشت این دستگاه و دور از کشور و نداشتن آسایش کجا
  • IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
    0 0
    حاجی تعطیل نشدن، صفحات سایبری فاکتوری ها خیلی زیاد شدن، به همین خاطر خیلی به چشم نمیان
  • IR ۱۴:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
    10 0
    سایت های انتخاب و عصر ایران هم پیاده نظام دشمن در ایران هستند
  • IR ۱۵:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
    1 0
    دلیل نویسنده برای بسته شدن سایت منافقین متقن نیست . شاید از دسترس خارج شدن شبکه های پیامرسان خارجی ، دلیل بهتری برای بی اثرشدن این سایت ها باشد .
  • فرزند ایران IR ۱۵:۲۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
    15 0
    فکر کن همه بالای ۶۰ ۷۰ سال عمر دارن. هیچ بچه و نوه ای هم نیست. حق ندارند در کامپیوتر فیلم ببینند یا حتی بازی کنند و فقط نفرت پراکنی. بدبختا
  • عابر پیاده IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
    0 0
    یکی از بزرگترین اشتباهات استراتژیک در ارکان نظام اینه که همواره به دنبال دشمن در خارج از کشور هستن و همین مقوله باعث شده تا دشمنان داخلی و کسانی که در بدنه نظام هستن و نمک نظام رو می خورن و نمکدان می شکنن فراموش بشن.
  • عابر پیاده IR ۱۶:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
    8 0
    یکی از بزرگترین اشتباهات استراتژیک در ارکان نظام اینه که همواره به دنبال دشمن در خارج از کشور هستن و همین مقوله باعث شده تا دشمنان داخلی و کسانی که در بدنه نظام هستن و نمک نظام رو می خورن و نمکدان می شکنن فراموش بشن. این افراد حتی در پستهای مدیریتی حساس هم حضور دارن و گاهاً حتی با یک توئیت کار خودشون رو می کنن. و باعث بی آبروئی در داخل و خارج هستن. مواظب اینها باشید.
  • IR ۱۶:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
    1 1
    دیجی‌کالا دیوار آپارات و... مزدوران اسرائیل
  • IR ۱۶:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
    0 0
    اگه دولت به وعده های که داده بود عمل کرده بود الان وضع مردم و کشور اینجور نبود . تکلیف منافقین که همیشه روشن بوده باید بترسیم از منافق های داخل دولت و نظام
  • عطار IR ۱۷:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
    1 0
    خدایا شکرت هنوز نفهمیدم هدفت از خلق این منافقین احمق و لمپن چی بوده؟؟؟؟؟
  • IR ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
    3 1
    اقتصادتون درست نمیشه .امسال همه تو صف خرید خودروی دست چندم چینی و 40 سال پیش هستند
    • ح IR ۱۸:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
      0 2
      آخی!!! از آلبانی پیام میزاری؟؟ بهت برخورد؟؟
  • IR ۱۸:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
    1 0
    تا وقتی رسانه هایی مثل مشرق و فارس و جوان و 9دی و وطن امروز و کیهان در این مملکت یکه تازی میکنند کشور از دشمن منافق بی نیازه
  • مجتبی محمدی از زنجان IR ۲۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
    0 0
    با سلام ارادت و احترام هدف این گروه تحریک جوانان ایرانی هستش اما آخرش شکست هستش
  • محسن IR ۲۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
    0 0
    مشرق جان این بنده خداها سابقه طولانی با خداحافظی های موقت دارن دوره اعتراضات خوزستان واسه ساختمون ابادان چن روزی افتابی شدن دیدن چیزی دس گیرشون نمیشه نوشتن ی کم کار شخصی داریم چن روزی نیستیم نبودن تا این چن وقته 😂😂😂
  • امیر IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
    0 0
    اکانت تروریسی میگم شکلات تروریستی یا پفک تروریستی چطوره؟
  • IR ۲۲:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
    0 0
    دشمنای کودن تر از فرقیه ضاله رجویه!
  • اصلاحطلب IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
    0 0
    نقش ما اصلاطلبان رو از قلم انداختی که موذی وار مثل همیشه سکوت کرده بودن
  • CA ۰۱:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
    0 2
    این باصطلاح جنگ سایبری علیه ایران رو این مرده‌شور برده های وطنفروش تروریست از طرف رژیم صهیونیستی و آمریکا و انگلیس بخاطر یه تیکه نون و جای خواب انجام میدادن. به این در بدرهای وطنفروش از اینجا مانده و از انجا رانده میگن خسرالدنیا و الاخره‌ .
  • جاوید ایران اتمی US ۰۲:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
    1 0
    این مشاور زلنسکی رو دیدید درباره ریزپرنده اصفهان چی گفته؟؟؟؟ بی شعور احمق گنده تر از خودش حرف زده، اگه من باشم همین الان در واکنش به این رویداد و این زرهای مفت مشاور زلنسکی تصمیم میگیرم به روسیه سلاح های کشنده تری بدم که تا حالا از دادنش سرباز میزدم، من باشم این سلاح های کشنده تر رو به روسیه میدادم بعدش خیلی کوچولو به دولت اوکراین یه پیام ریزی میفرستادم که بفرمایید این هم پاسخ ما به شما، نوش جانتان!! ایران باید در پاسخ به این اقدام اسرائیل و زرهای اوکراین بیاد یک قدم در جهت کمک های بیشتر به روسیه برداره، بیا ببین اینترنشنال چه دوووووری برداشته سر این ترقه ای که توی اصفهان ترکوندن، ایران قرارنیست پاسخ بده به این حرکت دیروزشون توی اصفهان؟! قبلاً که از این غلطا کرده بودن ایران در زمان روحانی غنی سازی ۶۰ درصدی رو آغاز کرد، حالا رفتار ایران چی خواهدبود؟ نمیدونم این حرکت دیروزشون چقدر قابل مقایسه با اون حرکتی هست که ایران غنی سازی ۶۰ درصدی رو در جوابش آغازکرد.
  • جاوید ایران اتمی US ۰۳:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
    1 0
    یه چیزی میخوام بگم که واقعا‌ تأسف باره. شمالغرب که دیشب زلزله اومد با فامیلمون که اونجا هستن تماس گرفتیم که ببینیم آسیب دیدن یانه حرف به اینجا رسید که بهشون گفتیم از شبکه خبر دیدیم زلزله اومده گفتیم جویای احوالتون بشیم، طرف توی حرفاش به این نکته اشاره کرد که ما به ایران نگاه نمیکنیم! ما فقط اینترنشنال میبینم!!!!! تازه اون فامیلمون از اونایی نیستن که توی تجمع ها شرکت کنن، کلاً با این چیزا کاری ندارن اما این حرفشون که اینترنشنال میبینیم منو از دورن به حرص انداخت!!!! اونا نمیدونن که نظر من حمایت از حکومت هستش، اونا فکر میکنن من ضد رژیمم چون من خیلی قبل ها واقعاً ضد حکومت بودم بعدها نظرم کم کم تغییر کرد، جو هم جوری هست که آدم نمیخواد به دیگران افشا کنه که حامی حکومت هست، حرفم اینه که این موضوع رسانه هارو خیلی جدی بگیرید، اینترنشنال خیلی مغز ایرانی هارو‌ شست و شو داده هااااااا، باید احساس خطر کرد، تازه اون فامیلمون ۱۰-۱۵ سال پیش حدوداً مقداری گرایش حمایتی هم نسبت به حکومت داشت اما حالا این رسانه ها باعث شدن نظرشون عوض بشه و بشن علیه حکومت، حالا دارن فقط اینترنشنال میبینن، چاره جویی کنید این موضوع رو، مخصوصاً شبکه ضد ایرانی اینترنشنال رو یه فکری دربارش کنید آخرش کشور رو نابود میکنه ها، باز خودتون میدونید و باید سنجید چه رفتاری درسته اما با وجود راه اندازی شبکه ای به این میزان دشمن ایران(اینترنشنال)چطور ما میپذیریم با وزیر خارجه عربستان دیدار کنیم!! ماباید گوش عربستان رو بکشیم عربستان رو دچار چالش بزرگ امنیتی کنیم نه اینکه باهاشون دیدارکنیم! البته نظر من که کارشناسی نیست اما خواست قلبی من اینه.
  • IR ۰۴:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
    0 0
    احتمالا اسرائیل این دستمال کاغذی دماغی را از از روی زمین برداشته که مجددا استفاده کنه تا به محیط زیست ضرر بزنه.
  • علی IR ۰۷:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
    1 0
    ارسال پیام توسط امریکا از طریق دولت قطر دلیل بر شکست طرح جنگ ترکیبی امریکا اروپا علیه ایران اسلامی میباشد که رهبری در سخنان اخیر خود به آن اشاره زیبایی داشتند که برنامه ریزی آنها بسیار دقیق ولی در محاسبات خود مانند همیشه اشتباه کردند و یقینا سخنان رهبری دلیل بسیار قوی برای تغییر تاکتیک امریکا و اروپا در نحوه مهار جمهوری اسلامی شده که با فرستادن نماینده قطر اشکار شده است اما آنها هرگز از استراتژی خود علیه ایران اسلامی دست نخواهند کشید و باز هم منتظر فرصت برای فتنه ای دیگر خواهند بود اما در حال حاضر چاره ای ندارند تا دوباره به میز مذاکره برگردند اما نه برای دادن حقوق قانونی ملت ایران بلکه برای گرفتن امتیاز ات بیشتر از ایران لذا جمهوری اسلامی برگه های زیادی برای روکردن و گرفتن امتیازات از امریکا و اروپا دارد که نمونه های آن اقتدار منطقه ای بخصوص در خصوص اتفاقات فلسطین اشغالی میباشد و برای همین هم یقینا از این برگه ها برای احقاق حقوق ملت ایران استفاده خواهند کرد اما یک نکته در مورد رسانه های زرد و غرگرای داخلی که سربزنگاه و درست زمانی که امریکا و اروپا از سر استیصال خواهان مذاکره میشوند اینها شروع میکنند به نوشتن اراجیف در روزنامه ها و رسانه های خود که ایران با قبول درخواستهای غربیها به توافق با هر قیمتی دست پیدا کند همان کاری که دولت قبل کرد
  • IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۲/۱۴
    0 0
    البته پایه هایی گذاشتند چه گسترشش خواهند داد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس