.

ترور بیولوژیک انتشار عمدی عوامل بیماری زا با هدف کشتن افراد است که برخی کشورها از این روش برای ترور شخصیت‌ها استفاده می‌کنند.

به گزارش مشرق، ترور بیولوژیک یا همان ترورهای خاموش، انتشار عمدی عوامل بیماری زا با هدف کشتن افراد است که امروزه برخی کشورها از این روش برای ترور شخصیت‌ها استفاده می‌کنند که این نوع ترور از زمان قرون وسطی مرسوم بوده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    1 1
    آذربایجان هم در جنگ، مثل صدام از انواع این سلاح ها استفاده خواهد کرد.
  • علی افصحی IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    0 1
    یهود به عنوان قومی یا همان صهیونیسم و نه یهود به معنادی آیینی و مذهبی ، سر منشأ ترورهای بیولوژیکی بوده و هست و رسما در تورات تحریف شده و نیز پروتکل هایشان بر این نوع از ترور تأکید شده است چنان که پیامبر اکرم نیز با ترور بیولوژیکی زنی یهودیه شهید شد و نیز علاوه برائمه شیعه ، فرمانداران ائمه همچون مالک اشتر و نیز علما و مراجع شیعه چون شهید حسن مدرس به دست این جماعت شهید شدند این در حالی است که در فقه شیعه استفاده از این ایزار به شدت نهی شده و حرام شمرده می شود. در فقه شیعه به دفاع و مقابله با حملات بیولوژیکی بسیار تأکید شده است.چنان که در دوران دفاع مقدس هرگز رزمندگان به حمله شیمیایی دست نزدند اما تا می توانستند به مقابله با عامل شیمایی اقدام کردند.آمادگی برای خنثی سازی عملیات و تهاجمات بیولوژیکی در فقه شیعه واجب عینی است و تا تأمین جانی شیعیان در برابر این حملات بر هرکسی که یارای مقابله دارد واجب است که در این عرصه فعال باشد.امام خامنه‌ای ولی فقیه خردمند مان نیز در دوران همه گیری کرونا با چنین رویکردی خیلی زود و البته بسیار مؤثر توا نستند بر موج کرونا فائق آیند. سلامتی و طول عمر امام خامنه‌ای صلوات

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس