کد خبر 1459379
تاریخ انتشار: ۸ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۴
هلاکت دو صهیونیست در عملیات استشهادی

برخی از رسانه‌ها از وقوع یک عملیات ضدصهیونیستی دیگر در اراضی اشغالی خبر می‌دهند.

به گزارش مشرق، پس از عملیات بزرگ دیشب و عملیات ساعاتی پیش مبارزان فلسطینی در قدس اشغالی، شبکه المسیره از وقوع یک عملیات ضدصهیونیستی دیگر با سلاح سرد در شهر حولون در نزدیکی شهر تل‌آویو خبر داد.

هنوز جزئیات بیشتری از این واقعه منتشر نشده است.

چند ساعت پس از عملیات بزرگ و شهادت‌طلبانه شهید «خیری علقم»، رسانه‌های رژیم صهیونیسیتی امروز شنبه اعلام کردند در پی وقوع یک تیراندازی در قدس اشغالی، دست‌کم دو نفر زخمی شدند. پلیس رژیم صهیونیستی به مشخصات دو نفر زخمی اشاره‌ای نکرده، اما مدعی شد که «فرد مهاجم از پای درآمده است».

شهید «خیری علقم» ۲۱ ساله شامگاه جمعه در واکنش به کشتار تازه نیروهای اشغال‌گر در اردوگاه جنین، در عملیاتی شهادت‌طلبانه در محله نافیه در قدس اشغالی با ضرب گلوله ۸ صهیونیست را به هلاکت رساند و دست‌کم ۱۰ نفر دیگر نیز زخمی شدند.

برخی رسانه‌ها نیز آمار کشته‌شدگان صهیونیست‌ها را ۱۰ نفر و زخمی‌ها را دست‌کم ۱۲ نفر اعلام کرده‌اند. عملیات بزرگ و انتقامی شهید علقم موجب شادی و خوشحالی گسترده مردم در کرانه باختری و نوار غز شد.

نظامیان صهیونیست بامداد پنج‌شنبه با یورش به اردوگاه جنین و دیگر مناطق باختری دست‌کم ۱۰ فلسطینی، از جمله یک زن مسن را به شهادت رساندند و ده‌ها نفر نیز زخمی شدند.

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) ضمن تبریک عملیات قهرمانانه شهیدخیری عقلم در قدس اشغالی تاکید کرد که این عملیات در واکنش به جنایت صهیونیست ها در جنین روی داد. وی همچنین این عملیات را دلیلی بر زنده بودن مقاومت و آمادگی و قدرت مبارزان برای پاسخ به رژیم صهیونیستی در قلب این رژیم برشمرد تا به این ترتیب بهای حماقت های خود را بپردازد.

طارق عزالدین سخنگوی جنبش جهاد اسلامی هم با تبریک عملیات مقاومتی در قدس اشغالی گفت: جنبش جهاد اسلامی عملیات شهادت طلبانه در قدس را که در زمان و مکان مناسب و در واکنش به جنایت جنین صورت گرفت، تبریک می گوید.

عزالدین تاکید کرد: این عملیات پاسخ مشروع و طبیعی به جنایات اشغالگران علیه ملت و مقدسات فلسطین است. این عملیات به دوست و دشمن ثابت می کند که ملت و مقاومت فلسطین زنده است و در تمام میادین حضور دارد و به اشغالگران اجازه اجرای جنایات خود علیه ملت بی دفاع فلسطین بدون دریافت مجازات مناسب را نخواهد داد.

جنبش مجاهدین در غزه نیز عملیات مقاومتی در قدس اشغالی را تبریک گفت و آن را نشانگر پافشاری ملت فلسطین بر پایبندی به راه شهدا و مقاومت علیرغم تمام تجاوزات و جنایات صهیونیست ها دانست. جبهه مردمی برای آزادی فلسطین هم شامگاه جمعه با تبریک این عملیات، آن را تجسم اراده ملت فلسطین در رویارویی با دشمن و مجازات جنایتکاران صهیونیست برشمرد.

کمیته های مقاومت مردمی هم عملیات قدس را پیامی به دشمن صهیونیستی مبنی بر این دانستند که مقاومت به هیچ وجه کوتاه نخواهد آمد و کسی نمی تواند ملت فلسطین را منصرف کند یا اراده مستحکم آن را بشکند و بهای خون شهدا ارزان نیست.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 5
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ح IR ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    32 0
    اشغالگر هارو بریزید بیرون!!
    • IR ۲۲:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
      18 0
      به امید حق میریزیم بیرون
  • IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    13 0
    به امید پیروزی فلسطینی ها بر یهود
  • IR ۲۳:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    6 0
    خدا خودت فلسطین مظلوم رو یاری کن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس