هادی العامری: زمان زورگویی رژیم اشغالگر به پایان رسیده است

رئیس ائتلاف پارلمانی الفتح در عراق تأکید کرد که رژیم اشغالگر باید بداند که زمان زورگویی به پایان رسیده است و معادله درگیری به سودش نیست.

به گزارش مشرق، هادی العامری رئیس ائتلاف پارلمانی الفتح در عراق بعد از ظهر امروز شنبه، اقدامات خصانه رژیم موقت صهیونیستی علیه مردم فلسطین را محکوم کرد.

العامری در کانال تلگرامی خود نوشت: رژیم صهیونیستی و حامیانش، مسئول رخدادهای اخیر هستند؛ زیرا اقدامات فلسطینیان شجاع و عملیاتهای مقاومتی آنان، یک حق طبیعی و مشروع برای ملتی است که خاکش اشغال شده و حقوقش توسط یک رژیم غاصب، نقض شده است.

هادی العامری: زمان زورگویی رژیم اشغالگر به پایان رسیده است

وی تأکید کرد: ما شجاعت ملت فلسطین در مقابله با اسرائیل کینه‌توزرا تمجید می‌کنیم. ما افتخار می‌کنیم که تحول مهمی در کارهای مقاومت از نظر شیوه و محل [اجرای آن] را شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه این مسئله، پیامی است که رژیم صهیونیستی باید آن را درک کند، تصریح کرد: اسرائیل باید بداند که زمان زورگویی به پایان رسیده است و معادله درگیری به سودش نیست. زنده باد، فلسطین. درود و رحمت بر شهدا و ننگ بر رژیم اشغالگران و کسانی که برای عادی‌سازی با آن، له له می‌زنند».

منابع صهیونیستی، شامگاه جمعه، از تیراندازی در قدس اشغالی خبر دادند که بر اثر آن دست‌کم ۸ نفر به هلاکت رسیده و ۱۰ نفر دیگر زخمی شدند. «خیری علقم» مجری این عملیات شهادت‌طلبانه پس از تعقیب پلیس رژیم صهیونیستی به شهادت رسید. این عملیات پس از آن رخ داد که نظامیان رژیم صهیونیستی، روز پنجشنبه، با یورش به اردوگاه جنین در کرانه باختری ۹ فلسطینی را به شهادت رساندند و ۲۰ فلسطینی دیگر را مجروح کرده بودند.

علاوه بر عملیات شب گذشته، صبح امروز نیز یک فلسطینی به سوی صهیونیست‌ها تیراندازی کرد و دست کم دو نفر در این تیراندازی که در محله «سلوان» در شرق قدس اشغالی رخ داد، مجروح شدند. منابع اسرائیلی میگویند که یکی از این مجروحان از افسران تیپ چتربازان ارتش رژیم صهیونیستی است که در زمان عملیات در مرخصی بوده است.

حال یکی از مجروحان وخیم گزارش شده است و در بخش مراقبتهای ویژه به سر می‌برد. باراک راوید خبرنگار امنیتی صهیونیست، از شهادت مجری این عملیات خبر داده است و گفته میشود یک نوجوان فلسطینی ۱۳ ساله عامل این عملیات بوده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۸:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    7 1
    سرانجام این زمین از ان مستضعفان خواهد بود.این وعده خداست. ان شالله
  • کاظم IR ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۸
    4 8
    اینکه بگید اسراییل سقوط می‌کنه هیچ اثری نداره. چون لفاظیه. شما جرات رویارویی با اسراییل رو ندارید و این شده برای شما یک دکان که ایران رو بدوشید
    • ح IR ۱۲:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۰۹
      0 0
      فکر نکن نمیدونیم از آلبانی چرت میزنی از کامنتات معلومه!! اولا اسرائیل بزودی نابود میشه و جیره و مواجب شما قطع میشه ثانیا الان عربستان که از آمریکا تسلیحات می‌خره یعنی داره آمریکا رو میدوشه؟؟ نه عزیزم ایران داره فلسطینی ها و میدوشه حتی فکرشم نکن بعد از اسرائیل از کرانه باختری کسی میره تو فلسطین!! بعد از اسرائیل موقع تصویه حساب های شخصیه!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس