کد خبر 1459502
تاریخ انتشار: ۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۷:۵۰
واکنش کابینه امنیتی تل‌آویو به عملیات قدس؛ شهرک‌نشینان مسلح می‌شوند

کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی بعد از جلسه‌ای سه ساعته تصمیم گرفت که اقداماتی را برای ارائه سلاح گرم به شهرک‌نشینان و افزایش نیروهای امنیتی به‌منظور بازداشت بیشتر فلسطینیان انجام دهد.

به گزارش مشرق، دفتر نخست‌وزیری رژیم موقت صهیونیستی اعلام کرد که کابینه سیاسی-امنیتی این رژیم بعد از نشستی ۳ ساعته تصمیم گرفت که در واکنش به عملیات استشهادی در قدس اشغالی، تدابیر امنیتی در شهرک‌های صهیونیست‌نشین در کرانه باختری را افزایش دهد.

رسانه‌های عبری‌زبان بامداد یکشنبه نوشتند که دفتر نخست‌وزیری تل‌آویو جزئیات بیشتری در مورد این اقدامات و تدابیر امنیتی ارائه نکرد، اما گفت که این اقدام پاسخی به «حملات تروریستی و جشن‌های شادی پس از آن» خواهد بود.

بر این اساس، کابینه امنیتی تل‌آویو همچنین تصمیم گرفت که خانه مبارز فلسطینی که عملیات موفق در قدس اشغالی را انجام داد، به منظور آماده‌سازی برای تخریب فوراً پلمپ شود.

به نوشته وبگاه «واللا نیوز»، همچنین مقرر شد حقوق، بیمه و سایر مزایا از خانواده‌های عملیات‌کنندگان فلسطینی سلب شود. البته جزئیاتی درباره اینکه این اقدام چگونه و علیه چه کسانی اعمال می‌شود، ارائه نشده است.

در این بیانیه آمده است که در جلسه روز یکشنبه کابینه تل‌آویو، لایحه عدم صدور شناسنامه برای خانواده‌های مبارزان فلسطینی مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

طبق این گزارش، کابینه امنیتی رژیم کودک‌کُش صهیونیستی همچنین اقداماتی را برای تسریع و گسترش صدور مجوز سلاح گرم برای شهرک‌نشینان و تقویت نیروهای امنیتی به‌منظور بازداشت بیشتر فلسطینیان و عملیات هدفمند برای جمع‌آوری سلاح‌های رزمندگان مقاومت اتخاذ کرد.

یک مقام ارشد صهیونیست مطلع از مفاد جلسه کابینه امنیتی به واللا نیوز گفت که دقیقاً تصمیم‌گیری نشده که چه اقداماتی برای تقویت شهرک‌ها انجام می‌شود و در اواخر هفته جاری بحث جداگانه‌ای با حضور «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر تل‌آویو در این خصوص انجام خواهد شد.

بامداد یکشنبه همچنین یک فلسطینی بعد از نفوذ به شهرک صهیونیست‌نشین کدومیم در شمال کرانه باختری، به روی اشغالگران آتش گشود که نهایتاً بعد از درگیری به شهادت رسید.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس