کد خبر 1459942
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۵
قیمت خودرو امروز 10 بهمن 1401/ تغییر ساعتی قیمت‌ها در بازار

قیمت خودرو همچنان درگیر نوسان است و بازار از ثبات پیشین خود خارج شده است. کارشناسان و فعالان این بازار می‌گویند که تغییر قیمتی به صورت ساعتی اعمال می‌شود.

به گزارش مشرق، قیمت خودرو صفر داخلی روز دوشنبه، ۱۰ بهمن ۱۴۰۱، با توجه به آمار و قیمت روزانه سایت دیوار با تغییراتی همراه شد.

قیمت خودرو در سایت‌ها و مراکز خرید و فروش خودرو این روزها با نوسانات بسیار و بی‌ثباتی همراه شده است. بررسی‌ها نشان می‌دهد قیمت خودرو در روزهای گذشته روند نوسانی را در پیش گرفته است.

قیمت خودرو صفر داخلی در لحظه نگارش این گزارش در بازار ایران به این شرح است:

پراید ۱۱۱ که تولید آن مدت‌هاست متوقف شده، دیروز کانال‌شکنی کرد و وارد بازه ۳۰۰ میلیون تومان شد این خودرو امروز صبح با افزایش دو میلیون تومانی نسبت به روز گذشته در محدوده ۳۰۰ میلیون تومان به فروش رسید.

پراید ۱۳۱ نیز امروز چهار میلیون تومان گران شد و اکنون در نرخ ۲۹۲ میلیون تومان عرضه می‌شود.

گفتنی است اوایل سال جاری بود که پراید رکورد جدید قیمتی را در کارنامه خود ثبت کرد. اما حالا این خودرو در کمتر از یک سال ۱۰۰ میلیون تومان گران شده است.

تارا اتوماتیک هم که این روزها با افزایش قیمت قابل توجهی همراه شده است، طی چند روز گذشته روند نوسانی به خود گرفت. این خودرو امروز هفت میلیون تومان گران و در نرخ ۷۸۵ میلیون تومان در بازار خرید و فروش شد.

در میان نوسانات بازار پژو ۲۰۷ اتومات امروز پنج میلیون تومان افزایش قیمت را تجربه کرد و در محدوده ۷۷۵ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

دنا معمولی هم امروز مانند روز گذشته در نرخ ۶۱۵ میلیون تومان ثابت ماند.

پژو پارس اتوماتیک که در روزهای گذشته جهش قیمتی زیادی را تجربه کرد، امروز به نرخ ثابت ۶۰۰ میلیون تومان در بازار خودرو کشور رسید.

قیمت خودروهای پرطرفدار

حالا این پرسش مطرح است که خودروهای پرطرفدار ایرانی امروز با چه قیمتی معامله شدند؟

تیبا هاچ‌بک‌ پلاس که از خودروهای پرطرفدار این روزهاست، صبح امروز، یکشنبه، با یک میلیون کاهش قیمت نسبت به روز گذشته در محدوده ۳۱۶ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ که در روزهای گذشته با کاهش قیمت مواجه شده بود، امروز شش میلیون تومان کاهش قیمت را تجربه کرد و به نرخ ۴۶۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد. تیپ ۵ این مدل پژو نیز هفت میلیون تومان ارزان شد و به نرخ ۴۹۷ میلیون تومان رسید.

کوییک که جایگزین پراید شده و به قشر متوسط جامعه اختصاص یافته، در روزهای گذشته رکورد جدیدی را ثبت کرد و وارد کانال جدیدی شد. قیمت این خودرو به ۳۱۱ میلیون تومان رسید.

در این میان، شاهین G که در ماه‌های گذشته به مرز ۶۰۰ میلیون تومان نیز رسیده بود، امروز با پنج میلیون تومان افزایش قیمت نسبت به روز گذشته در قیمت ۵۱۴ میلیون تومان عرضه شد.

پیش‌بینی قیمت خودرو در روزهای آینده

فیروز نادری، کارشناس صنعت خودرو، گفت: در روزهای گذشته نوسانات قیمتی بالا رفت. اما با توجه به اینکه به عید نزدیک می‌شویم، خرید و فروش در بازار نسبت به هفته‌های گذشته افزایش یافته است و می‌توان گفت بازار از رکود خارج شده است.

او افزود: گرچه عرضه خودرو توسط خودروسازا افزایش یافته است، اما تقاضا همچنان بالاست و همین عامل افزایش قیمت خودرو به صورت ساعتی در بازار است. به نظر می‌رسد روند بازار در روزهای آینده نیز به همین شکل ادامه داشته باشد.

قیمت خودروهای پرطرفدار در بازار +جدول

منبع:تجارت‌نیوز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
    0 0
    خریدن اتومبیل برای اکثر 90 در صدی مردم آرزو ی دست نیافتینی شده است مجبورند با ماشینهای از رده خارج گذران امور کنند جناب آقای دکتر رئیسی لطف کنید بداد ملت برسید
  • رضا IR ۱۲:۵۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
    1 0
    علی برکت الله یکی از یکی هنرمند تر!!!!!!!!!!!!!!!
  • محراب IR ۱۳:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
    1 0
    مشرق به قیمتها کاری ندارم اما من جای شما بودم یه کلمه متاسفانه یا بدبختانه یا شوربختانه هم اضافه میکردم حقیقتا خیلی وقاحت و بی پروایی میخواد که این قیمتها رو برای آهن قراضه های سایپا و ایران خودرو اعلام میکنید !

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس