کد خبر 1460026
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۳
بورس نمایه

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز با کاهش ۲۵۰۶ واحد همراه شد.

به گزارش مشرق، بورس اوراق بهادار تهران امروز هم بعد از ریزش روز گذشته در مسیر کاهشی قرار گرفت به گونه‌ای که شاخص کل در پایان معاملات با کاهش ۲۵۰۶ واحد به رقم یک میلیون و ۵۳۹ هزار میلیارد تومان رسید.

همچنین شاخص کل با معیار هموزن با کاهش ۵ هزار و یک واحدی به رقم ۴۷۹ هزار ۶۳۹ واحد رسید. ارزش بازار در بورس تهران به بیش از ۵ میلیون و۶۶۵ هزار میلیارد تومان رسید.

معامله‌گران امروز بیش از ۱۱.۸ میلیارد سهام حق‌تقدم و اوراق مالی در قالب ۵۷۸ هزار فقره معامله و به ارزش ۶ هزار و ۸۳۳ میلیارد تومان داد و ستد کردند.

همه شاخص‌های بورس امروز قرمز شدند بگونه‌ای که شاخص کل و شاخص قیمت با نگاه وزنی ـ ارزشی ۰.۱۶ درصد کاهش یافتند. این دو شاخص با معیار هموزن یک درصد افت کردند. شاخص آزاد شناور ۰.۱ درصد کاهش یافت، شاخص بازار اول بورس ۰.۱۵ درصد کاهش یافت و شاخص بازار دوم بورس ۰.۱۸ درصد افت کرد.

امروز نمادهای پتروشیمی خلیج‌فارس، پتروشیمی فارس، پتروشیمی پردیس و پتروشیمی نوری به ترتیب بیشترین اثر افزایشی در شاخص بورس را داشتند و نمادهای هلدینگ معدنی خاورمیانه و همراه اول بیشترین اثر کاهشی در شاخص بورس را از خود به جای گذاشتند.

ادامه روند نزولی شاخص کل بورس +نقشه

در فرابورس ایران هم شاخص کل امروز با ۱۶۰ واحد کاهش به رقم ۲۰ هزار و ۶۲ واحد رسید. ارزش بازار اول و دوم فرابورس ایران به بیش از یک میلیون و ۹۵هزار میلیارد تومان رسید.ارزش بازار پایه فرابورس به ۳۹۳ هزار میلیارد تومان رسید.

معامله‌گران فرابورس امروز بیش از ۹.۳ میلیارد سهام حق‌تقدم و اوراق مالی در قالب ۳۳۹ هزار فقره معامله و به ارزش ۲۱۹ هزار میلیارد تومان داد و ستد کردند. البته لازم به یادآوری است مطابق روال دوشنبه‌ها امروز عملیات بازار باز در شبکه بانکی انجام شد که طی آن ۲.۵ میلیارد اوراق بدهی در قالب ۳۴۸ معامله و به ارزش ۲۱۵ هزار میلیارد تومان بین بانک‌ها داد و ستد شد وگرنه معاملات سهام به میزان ۵.۸ میلیارد ورقه و به تعداد ۳۰۶ هزار معامله و به ارزش ۲ هزار و ۶۷۸ میلیارد تومان بوده است.

ادامه روند نزولی شاخص کل بورس +نقشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۵:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
    1 0
    اساسنامه دارایکم و پالایش که هیئا وزیران تایید شد . امیدنامه هم فعال شد . چرا به ناو نمیرسن ؟ کدام وطن فروشی تو این صندوق ها خلل ایجاد میکنه ؟
  • IR ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
    1 0
    ریسک‌آفرینی مجدد دولت برای بورس #دارایکم #پالایشی یکم حق الناس
  • IR ۱۷:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
    1 0
    دولت بزرگترین ریسک سرمایه‌گذاری در بورس
  • IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
    1 0
    ابرقدرت موشکی ،چی شده ؟ چارتا موشک بفرست هوا تا شاختص بورست هم بره هوا ، پس موشک و پهباد بدرد اینچیرا نخوره ،برا چیه پس؟
  • IR ۲۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۰
    1 0
    مگه دیگه چیزی هم از این بورس مونده که باز هم توش کاهش شدید داریم. جل الخالق!!
  • IR ۰۵:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۱
    1 0
    بورس ،دیگه واقعا پکید همین روز هاست که پولها در بیان و برن سراغ دلار و طلا و خودرو!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس