اسرائیل

پس از عملیات ناموفق حمله به یک کارخانه مرتبط با وزارت دفاع و تهدید ایران به دادن پاسخ متقابل، صهیونیست ها خود را آماده پاسخ احتمالی میکنند.

سرویس جهان مشرق - پس از حمله سه روز پیش به یک مرکز مرتبط با وزارت دفاع در اصفهان، کارشناسان و مقامات سابق رژیم صهیونیستی به صورت غیر مستقیم به نقش اسرائیل در این عملیات اشاره کردند تا برخی از رسانه های خبری به صورت مستقیم از نقش صهیونیست ها در این حمله صحبت کنند.

اکانت عبری زبان breaking news در این رابطه نوشت این تنها آغاز راه است، ایران تاوان حمایت از سازمان های مقاومت فلسطینی را می دهد. روزنامه جروزالم پست نیز از در رابطه با حمله اصفهان اعلام کرد که حمله هواپیمای بدون سرنشین به ایران در اصفهان یک موفقیت فوق العاده بوده است. همچنین تامیر هیمن بدون اینکه درباره نقش اسرائیل در این عملیات صحبتی انجام دهد، اظهار داشت که حمله به اصفهان رویداد مهمی است، چرا که تاسیسات مهمی که با حوزه نظامی و هسته ای مرتبط هستند در این استان قرار دارد. همچنین مئیر جاودانفر، با اشاره به عملیات شهادت طلبانه اخیر بر علیه صهیونیست ها در بیت المقدس گفت که این اقدام میتواند انتقام اسرائیل از ایران بابت حمایت از سازمان های مقاومت فلسطین باشد.

 چرا اجازه افشای نقش ‌اسرائیل در عملیات های ضد ایرانی را می‌دهید؟ / حملات علیه ایران هیچ خللی برای آنها ایجاد نمی‌کند/ باید خود را آماده پاسخ ایران به عملیات اصفهان کنیم

اظهاراتی از این دست، در سه روز اخیر از کارشناسان، تحلیلگران و مقامات سابق رژیم صهیونیستی بیان شد که به صورت مشخصی به این واقعیت اشاره میکند که اسرائیل و به صورت مشخص، موساد در پشت این عملیات ناموفق قرار دارد. اظهاراتی که قطعا میتواند برای رژیم اشغالگر قدس تبعات و پیامد های جدی داشته باشد.

وحشت از تبعات اظهارات بیجا

اظهارات فوق، مسئله ای که همواره مورد انتقاد برخی از کارشناسان حوزه امنیتی رژیم صهیونیستی بوده است. پیشتر بن مناحم، کارشناس برجسته صهیونیستی در مسائل اطلاعاتی و حوزه غرب آسیا در رابطه با اظهارات مقامات یا تحلیلگران صهیونیست در رابطه با ارتباط اسرائیل با عملیات های ضد ایرانی گفت:

«من نمیفهمم، پس رئیس ستاد کل ارتش و سازمان سانسور نظامی کجا هستند؟ چگونه می توان به برخی از افراد اجازه داد تا نقش اسرائیل در اقدامات ضد ایرانی را افشا کنند؟ این اطلاعات حساس ملک خصوصی آنها نیست. وقت آن رسیده است که رئیس ستاد ارتش اسرائیل به امور یک سر و سامان بدهد و دنبال کننده گان این موضوعات و اطلاعات را سرزنش کند. نباید با افشا سازی های خود انگشت در چشم ایرانیان کنیم. ایرانیان، به ویژه رهبر عالی ایران، آیت الله خامنه ای و ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور ایران، نسبت به عزت ملی خود بسیار حساس هستند. آیا مجبورید ایرانیها را از طریق اعلام عملیات موساد تحریک کنید؟ انتظار می رود که اسرائیل از این امر آسیب ببیند.»

آمریکایی ها از شدت ترس، عملیات را گردن صهیونیست ها انداختند!

رویترز به نقل از سرتیپ «پاتریک رایدر»، سخنگوی پنتاگون اعلام کرد به نظر می رسد تل آویو پشت حمله اخیر هواپیمای بدون سرنشین به یک مجتمع صنعتی نظامی در ایران بوده است و افزود که درعین حال هیچ نیروی نظامی آمریکایی در حمله مذکور به ایران دخیل نبوده است.

همچنین روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی به این مسئله اشاره کرد که سازمان موساد اسرائیل پشت حمله ریز پرنده ها به تاسیسات مرتبط با وزارت دفاع ایران قرار دارد و مسئولیت این عملیات را به گردن صهیونیست ها انداخت. وال استریت ژورنال نیز گزارش داد رژیم صهیونیستی پشت حمله تروریستی شکست‌خورده به مرکز مرتبط با وزارت دفاع ایران در اصفهان قرار داشته است.

 چرا اجازه افشای نقش ‌اسرائیل در عملیات های ضد ایرانی را می‌دهید؟ / حملات علیه ایران هیچ خللی برای آنها ایجاد نمی‌کند/ باید خود را آماده پاسخ ایران به عملیات اصفهان کنیم

این واکنش سریع آمریکایی ها به حمله اخیر در اصفهان و اعلام مستقیم این موضوع که آمریکا و نیروهای آمریکایی هیچ نقشی در این حمله نداشته اند، مؤید یک واقعیت و آن ترس و نگرانی آمریکایی ها از پاسخ تلافی جویانه ایران است که قبلا بارها طعم آن را چشیده اند. نظامیان آمریکایی در منطقه در سال های اخیر به صورت مستمر و سایه تهدید و ناامنی بوده اند و ژنرال های آمریکایی علاقه ای ندارند که شرایط خود را از چیزی که در حال حاضر است، ‌ بدتر کنند. آنها به خوبی میدانند که نباید با طناب صهیونیست ها وارد چاه تقابل با ایران شوند، خصوصا در مسئله ای این چنینی که حمله به مرکز مورد نظر شکست خورده و هیچ دستاوردی برای آنها در این رابطه وجود ندارد.

حملات تاثیری بر پیشرفت های ایران ندارد

در طرف دیگر ماجرا، کارشناسان برجسته و مطرح رژیم صهیونیستی از جمله افرادی مانند عاموس یادلین، رئیس سابق سازمان آمان ارتش اسرائیل، معتقدند که حملات این چنینی، حتی در صورت موفقیت، هیچ تاثیری بر عملکرد ایران در حوزه های علمی، هسته ای و نظامی نخواهد داشت و در درازمدت ایران برنامه های خود را تسریع می کنند و آنها را به سایت های زیرزمینی محافظت شده تر منتقل می کنند و این اقدامات و حملات صرفا میتواند حجم زیادی از خشم و عصبانیت برای ایران ایجاد کند و این امر آنها را وادار به واکنش در برابر اسرائیل خواهد کرد، واکنشی که مسئولان رژیم صهیونیستی به خوبی میدانند توانایی تحمل تبعات سنگین آن را نخواهند داشت.

 چرا اجازه افشای نقش ‌اسرائیل در عملیات های ضد ایرانی را می‌دهید؟ / حملات علیه ایران هیچ خللی برای آنها ایجاد نمی‌کند/ باید خود را آماده پاسخ ایران به عملیات اصفهان کنیم

برخی از تحلیلگران عبری زبان با صراحت این موضوع را بیان کرده اند که مسائلی مانند حوزه هسته ای ایران، ‌ هیچ راه حل نظامی ندارد و نخواهد داشت و چنانچه دست به یک اقدام نظامی علیه ایران زده شود، این تقابل منحصر میان ایران و اسرائیل نخواهد بود، بلکه کشورهای متحده ایران و سازمان های مقاومت نیز به این جنگ ورود کرده و سراسر منطقه غرب آسیا برای صهیونیست ها ناامن خواهد شد. به عقیده آنها چنین حمله ای حتی مشروعیت بین المللی نخواهد داشت و کشورهای جهان رژیم صهیونیست را بخاطر انجام چنین اقدامی که پیامد های ویرانگری برای منطقه و جهان خواهد داشت، سرزنش خواهند کرد.

باید خود را آماده پاسخ ایران کنیم

بلافاصله پس از ارزیابی رسانه ها و کارشناسان خارجی و داخلی مبنی بر قرار داشتن موساد در پشت حمله مذکور و اظهارات یک مقام ایرانی در مصاحبه با شبکه الجزیره مبنی بر اینکه «نشانه‌های اولیه حاکی از دست داشتن رژیم صهیونیستی در این تهاجم ناموفق است و اسرائیل بخوبی می‌داند که پاسخ آن را دریافت خواهد کرد و این همان چیزی است که پیش از این نیز، به دور از هر گونه سروصدا و اظهارنظرهای متوالی اتفاق افتاده است. کسانی هستند که با آتش بازی می‌کنند. ما تردیدی نداریم که اگر برای آغاز یک جنگ منطقه‌ای تصمیم بگیرند؛ خودشان نخستین کسانی هستند که خواهند سوخت»، رسانه های صهیونیستی اعلام کردند که سازمان های امنیتی اسرائیل، خود را برای پاسخ ایران آماده میکنند و سطح هشدار و آماده باش را افزایش میدهند.

 چرا اجازه افشای نقش ‌اسرائیل در عملیات های ضد ایرانی را می‌دهید؟ / حملات علیه ایران هیچ خللی برای آنها ایجاد نمی‌کند/ باید خود را آماده پاسخ ایران به عملیات اصفهان کنیم
خبرنگار صهیونیستی:
سازمان های امنیتی اسرائیل خود را برای پاسخ احتمالی ایران آماده میکنند

عاموس یادلین، ژنرال سابق و برجسته رژیم صهیونیستی در این رابطه میگوید: «حملات به اهداف ایرانی در منطقه، از جمله حمله به یک کاوران در مرز عراق و سوریه، تهران را به تصمیم گیری برای پاسخ به اسرائیل با انجام اقدامات انتقام جویانه و بازدارنده می رساند، همانطور که قبلاً در گذشته انجام داده است. از نظر اطلاعاتی و عملیاتی باید برای پاسخ ایران آماده باشیم. ایران میتواند در صحنه های گوناگونی پاسخ دهد، پاسخ در دریا، شلیک موشک یا پرتاپ پهپاد از سوریه، لبنان، عراق و یمن، حملات سایبری، حمله به اهداف اسرائیلی و یهودی در خارج از اسرائیل یا با اقدام مستقیم از سوی ایران. در برخی موارد ایران نیز برای ایجاد فاصله بین واشنگتن و بیت المقدس به حمله به پایگاه های نظامی آمریکا متوسل شده است که این احتمال هم اکنون نیز وجود دارد.»

باتوجه به آگاه صهیونیست ها از عواقب اقدامات خود علیه ایران و هشدار مقامات ایرانی مبنی بر محاسبات اشتباه از سوی صهیونیست ها و انجام اقدامات خرابکارانه، باید دید مقامات اسرائیلی کماکان در توهمات خود باقی میمانند یا تنها وقوع یک اتفاق غیر مترقبه در سرزمین های اشغالی میتواند آنها را از توهم در بیاورد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 51
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 9
  • عقرب سیاه IR ۰۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    4 1
    خیالتون راحت ....
  • US ۰۱:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    13 21
    این اسباب بازی ها توسط مزدوران اجیر شده داخل ایران انجام دادند ، وگرنه این همه راه را نمی توانند این اسباب بازی ها طی کنند، البته فردی که در لحظه شکار پدافند فیلم می گرفت از کجا می دانست که چنین چیزی اتفاق خواهد افتاد!؟ درآن قسمت!!!
  • ر. تسلیمی IR ۰۱:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    15 27
    پاسخ کوبنده در شان و منزلت ایران باید به این رژیم کودک کش داده بشه. طوری بزنید که نفهمند از کجا و کی خوردند.
  • IR ۰۲:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    15 30
    اسراییل هرچه به پایان عمر ننگینش نزدیک تر میشه وحشیانه تر و احمقانه تر عمل میکنه
  • IR ۰۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    9 6
    انامن المجرمین منتقمون
  • IR ۰۳:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    4 0
    اتفاقا مطلب برعکسه درواقع سازمان های اطلاعاتی اسرائیلی با یک تحلیلی دنبال درز اطلاعاتی می رن که مسئولیت چنین حوادثی دقیقا گردن اسرائیل باشد
  • US ۰۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    9 1
    خودشونو با تبلیغات دارن بزرگ می کنند
  • علی IR ۰۴:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    11 2
    متاسفانه هیچ برخوردی باشون نمیشه نظام به شدت محافظ کار شده
  • IR ۰۵:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    16 9
    اين چرت و پرت ها چيه منتشر ميكنيد ؟!
  • IR ۰۶:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    8 7
    همه صهیونیستهای شیطانپرست و منافع اقتصادی،نظامیشان در دنیا، اهدافی مشروع برای حقطلبان عالم هستند،۶۸۳۶۸
  • IR ۰۶:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    25 12
    این جریان ربطی به اسرائیل نداره کار یه شهروند اصفهانی بوده الان هریک از افراد این مملکت یه اسرائیل ودشمن وکابوسی دردناک برای شما خواهند بود.
    • IR ۱۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
      6 24
      تجربه منافقین وطن فروش رو داشتیم که با صدام هم پیمان شدند همه وطن فروشها روسیاه تاریخ میشند و غلطی نمیتونند بکنند
    • ایرانی IR ۱۴:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
      5 23
      جناب «کابوس دردناک» خیییلی ترسیدیم و وحشت کردیم! خخخخخخ....... وطن فروش بدبخت اینو توی مغزت فرو کن که اربابت شیطان بزرگ و تمام نوچه هاش 44 ساله با تمام هارت و پورتشون نتونستن از پس ایران و ایرانی بر بیان اونوقت شما جوجه برعندزا که نیاز به پوشک دارین میاین نقش لات کوچه خلوت رو در فضای مجازی بازی میکنین؟:-)))) خیییییلی متوهم و احمق و حقیر هستین به خدا!
    • IR ۱۴:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
      16 1
      ۱۴:۳۶ جوجه اخر پاییز میشمارن مجازی مشرق میبینمت با دلار100تومنی
  • IR ۰۶:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    2 12
    اینترنت سالهای اخیر اسران مطلوب غربی ها نیست چون هرلحظه میتوانست قطع شود لذا هل دادن ایرانیان به سمت استارلینک بوسیله قطع اینتذنت فعلی میتواند مطلوب غرب باشد. امیدواریم فرزندان انقلاب در زمین غرب بازی نکنند و مثل همیشه هوشیار عمل کنند
  • IR ۰۶:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    3 6
    اینترنت سالهای اخیر ایران مطلوب غربی ها نیست چون هرلحظه میتوانست قطع شود لذا هل دادن ایرانیان به سمت استارلینک بوسیله مسدودی اینترنت فعلی میتواند مطلوب غرب باشد. امیدواریم فرزندان انقلاب در زمین غرب بازی نکنند و مثل همیشه هوشیار عمل کنند. _ شاید نام دیگر طرح صیانت طرح استارلینک باشد
  • IR ۰۶:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    9 6
    فقط شنا کردن یاد بگیرید. بقیه آموزش ها بدردتان نمی خورد.
  • ایران قوی IR ۰۶:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    7 5
    نمیدونم این اسراییل یها جونشون چرا میخاره .ما که راه خودمون میریم چرا میاید دس تو لونه زنبور میکنید .حتمن حکمتی داره!شاید خدا میخواد محو اسراییل زودتر انجام بشه!
  • علی IR ۰۷:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    6 17
    دولت تند روی بنیامین نتانیاهو بمنظور انحراف افکار عمومی خود از اعتراضات گسترده ای که حکومت نیم بند و لرزان او را در معرض سقوط قرارداده مجبور به انجام تحرکی کور و اینچنینی بوده تا نگاه صهیونیستها را به خارج از مرزها معطوف کرده و چون میداند ایران انتقام خواهد گرفت به صهیونیستها بگوید دست از اعتراض بردارند و فعلا با دولت او کاری نداشته باشند و به ایران فکر کنند
  • IR ۰۷:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    7 9
    قشنگ معلومه دستتون با این کثافتا توی یک کاسه است برای فریب و بدبخت کردن ملت ایران
  • IR ۰۷:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    7 9
    دستتون با این کثافتا توی یک کاسه است برای فریب و بدبخت کردن ملت ایران
  • IR ۰۷:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    4 13
    اون یکی بزنه ده تا میخورن !
  • IR ۰۷:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    12 4
    انتقاااام سخخخت چی شد پس
  • IR ۰۸:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    4 15
    محکم پاسخ بدید و اگر پاسخ ندید منتظر حمله بعدی اسراییل با برنامه ریزی بهتر باشید. خدا و ولی خدا را در پیروزی فراموش نکنید و دایم از آنها یاری بطلبید.
    • ناشناس IR ۰۰:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
      0 16
      ایران به موقعش جواب میده هماتطور که به آمریکاا جواب داد پایگاه به آن عظمت را با خاک یکسان کرد امثال شماها انگشت حیرت به دندان گزیدید اما دیدیدکه ارباب شما مثل بید ازترس ایران میلرزید اینو من نمیگم تمام دنیا دیدن و خیرت زده شدند
  • IR ۰۸:۰۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    2 9
    حدس میزنم این کار از طریق آدربایجان انجام شده باشه. وگرنه چرا باید بره تو لاک ضد ایرانیش؟
  • مصطفی IR ۰۸:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    8 14
    خدارو شکر که انقدر از ما می ترسند. نباید فراموش کرد که این عزت رو مدیون دعای امام زمان و مردم . درایت رهبری و فداکاری های بچه های ایرانی هستیم. خداوند این مردم و کشور رو سربلند کند . ان شالله
  • ج د ا IR ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    4 5
    خخخخ حکومتی که به گفته خودشون داره از بین میره که دیگه ترسیدن نداره... مگر اینکه بدانند که این حکومت از بین رفتنی نیست... این قطار همچنان میتازد...
  • ناشناس IR ۰۸:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    8 19
    بایدبزنیم پدراسراعیل رودربیاریم به گفته ای امام رحمته الله علیه اسراعیل. این غده سرطانی بایدازبین برود
  • ناشناس IR ۰۸:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    2 1
    همه می دانند
  • IR ۰۸:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    9 22
    کل ساختمانها و مراکز مهم نظامی و سیاسی و اقتصادی صهیونیسم را در یک تا دو روز میتوانیم از صحنه روزگار محو کنیم.
    • IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
      26 7
      البته با رجز خونی میتونید.ههههههه
    • IR ۱۱:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
      7 11
      وقتی دست هرفلسطینی یه مسلسل ودوش پرتاب وتک تیرانداز ونارنجک ها دادیم وپهبادمی فهمندههههه
    • CA ۱۴:۴۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
      13 1
      ۱۱:۴۷ - بازم رجز خونی.هههههه
  • IR ۰۸:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    7 3
    این کار یادم حکایت بگم بگم احمدی نژادافتادم.
  • IR ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    2 8
    این جوری که بوش میاد ایران پاسخ بده نیست
  • IR ۰۹:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    4 12
    من تعجب می کنم با این همه پستی وگرگ صفتی که منشاء آن اینترنت چرا ان را باز گذاشتند
  • IR ۰۹:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    11 6
    گوشت کیلویی سی صد وپنجاه هزار تومان.
  • IR ۰۹:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    2 14
    آن سطل آبی را که امام امت بر علیه اسرائیل مطرح کردند در واقع رمز واژه ای بود که امروز کابرد آن بسیار محسوس بنظر می‌رسد و آن بستن شاهراه آبی دریایی تردد کشتیهای اقتصادی اسرائیلی است چیزی که بشدت از طرح آن هراس دارند
  • IR ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    6 15
    چرا همش مینویسید حمله پهبادی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مگر کواد کپتر با حد اکثر دو پوند مواد منفجره پهباد است؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • دلم می سوزد IR ۰۹:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    10 9
    این جور عملیاتها را نه دشمنان بلکه آنها که در کف خیابان کتک میزنید و روی زمین میکشید
  • علی افصحی IR ۱۰:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    7 14
    امام خامنه‌ای بارها فرموده‌اند که دشمنی آمریکا با اصل انقلاب اسلامی و آرمان های آن است.دشمنی استکبار و سگ هار منطقه ای شان رژیم موقت اسرائیل با جمهوری اسلامی ایران عزیز یک دشمنی هویتی است نه دشمنی موضعی ، بودن جمهوری اسلامی ایران عزیز ، یعنی نبود استکبار. شیاطین خطایشان این است که خیال می کنند می توانند با بازی «کی بود کی بود من نبودم!» جنایات حود را در میان این هیاهو گم و گور کنند در حالتی که امام خامنه‌ای فلز دیگری دارد این ولی فقیه هرگز اسیر احساسات و تعجیل و حرکت های بی ارزش نشده و بر اساس اصل خردمندانه اولویت ها انتقام سخت علیه جبهه استکبار را طراحی کرده و نیروهای فدایی ولایت فقیه آن را به دقت اجرا می کنند. چرا که در سیره نبرد ائمه با دشمنان هرگز عنصر شخصی دخالت نداشته و همه شمشیرشان بهر حق بود که بالا و پایین می آمد. چون حق مبنای انتقام ولی فقیه از جبهه استکبار است لذا بسیار مؤثر ، دردناک و بنیان کن است. شروع انتقام از لحظه ناکار ساختن ترقه بازی دشمن علیه تأسیسات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عزیز شروع و رعب همه جانبه ای که بعد ازآن ،جبهه استکبار را در بر می گیرد ادامه یافته و دست آخر «ضربه اساسی»است که به موقع از جانب فدائیان ولی فقیه بر دشمن واردمی شود ادامه می یابد.چنان که تاکنون هم چنین بوده است. این که آمر حمله نا موفق کی بوده و مجری آن چه کسی بوده و فضا دهنده ها چه کشور یا کشورهایی بوده اند نزد ولی فقیه آشکار است و هیچ ابهامی ندارد پس آماده باشند برای ضربات دردناک فقط!بدون هر ابراز به ظاهر نظر که در حقیقت القاء نظر برای غبار آلود ساختن فضاست. انتقام حق ولی فقیه است به دست ولائیان فدایی در زمان و نیز مکانی که حضرت امام خامنه‌ای به عنوان فرمانده کل قوا تعیین می فرمایند. سلامتی و طول عمر امام خامنه‌ای صلوات.
  • ایرانی IR ۱۱:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    4 21
    میگن هر عملی عکس العملی دارد اگه به موقع جواب دندان شکن ندهند گستاخی رژیم کودک کش تکرار میشه باید ثابت کنیم ایران با هیچ کس شوخی ندارد.
    • CA ۱۱:۵۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
      19 5
      جواب شما فقط رجزخونی دربرابر دشمنانتون هست وبس.ههههه
  • IR ۱۵:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    0 21
    از نظر اسرائیل بلند کردن یک اسباب بازی با مقداری ترقه از یکی از خیابانهای اصفهان پیروزی فراتر از تصور است. بقیه وجودشان و حیاتشان را هم با همین مقیاس باید سنجید. اسرائیل از خانه عنکبوت هم سست تر است.
  • محمدرضا شاه IR ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    0 1
    لبیک یا خامنه ای
  • IR ۰۰:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
    15 3
    عوامل غاصب متاسفانه جوری تجهیز هستند که بمب و موشک به انها نفوذ نمیکند و تلفات نمیزند و از طول و عرض و قطر کلاهکها مطلع اند و مقاوم به ان ساخته اند مثل انفجار در عراق که ساختمان با 4 موشک خراب نشده بود
    • ناشناس IR ۰۰:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
      0 5
      اتفاقابرعکس تلفاتشون بسیار زیاد است اما این تلفات به بیرون درز نمیکنه مثل عین الاسذ تمام خبرها وگزارش ها سانسورشده است
  • IR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
    0 0
    این کار توسط هر فرد ممکنه و وسایلش در بازار هست
  • IR ۰۰:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
    0 0
    این کار توسط هر فرد ممکنه و وسایلش در بازار هست
  • احمد IR ۲۰:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۱
    0 0
    در نظر سنجی های متعددی که انجام دادهایم خودم ودوستانم بالای ۸۵ درصد اعتقاد عمیق ومصرانه داشتند که چون اسراییل قدرتی اتمیاست و زرتخانه موشک های قارهپیمای هسته ای دارد وهمپیمانانش هم امریکا،انگلیس وفرانسه همگی قدرتهای اتمی هستند ایران برای دفاع از خودش وداشتن امنیتی پایدار هیچ چارهایی به جز اتمی شدن ندارد والا دیر یازود تهران هم به غزه تبدیل میشود واصفهان به خانیونس وتبریز بدیرالبلح مطمن باشد ازن اتفاق خیلی زود خواهد افتاد وان وقت با این راکت ها وموشک های معمولی هیچ کاری نمی توانیم برای دفاع از اینمملکت انجام داد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس