.

در گذشته علی رغم درخواست های مکرر اوکراین برای دریافت موشک های دوربرد، امریکا به دلیل حساسیت مسکو و جلوگیری از تنش بیشتر، ارسال موشک های با برد زیاد (بالای 100 کیلومتر) برای اوکراین را ممنوع کرده بود.

به گزارش مشرق، چندین بنگاه رسانه ای امریکایی به نقل از منابعی در پنتاگون اعلام کردند در بسته حمایت تسلیحاتی جدید این کشور از اوکراین به ارزش 2.2 میلیارد دلار که در پایان هفته جاری اعلام خواهد شد قرار است تسلیحات دوربرد برای اوکراین ارسال شود.

به گفته این منابع سرانجام دولت بایدن موافقت نهایی خود برای ارسال موشک های دوربرد GLSDB با برد 150 کیلومتر که تمام مناطق تحت کنترل روسیه در اوکراین (به جز کریمه) و بخش زیادی از شهرهای روسیه را پوشش می دهد اعلام کرده است.

آمریکا از خط قرمز تسلیحاتی روسیه عبور می‌کند؟

پیش از این علی رغم درخواست های مکرر اوکراین برای دریافت موشک های دوربرد، امریکا به دلیل حساسیت مسکو و جلوگیری از تنش بیشتر، ارسال موشک های با برد زیاد (بالای 100 کیلومتر) برای اوکراین را ممنوع کرده بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 3
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    3 8
    روسیه مثل عثمانی تیکه پاره خواهد شد . پیشاپیش تاسیس ۱۲ کشور جدید رو تبریک میگم .
    • مانی IR ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
      1 0
      دوباره شام زیاد خوردی ؟!
  • چه گوارا IR ۲۰:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    3 0
    مشرق عزیز این سامانه هنوز در حال تحقیق و توسعه است وهنوز عملیاتی نشده است.این طرح با همکاری ساب سوئد و بوئینگ درحال انجام بود وتنها یک تست انجام شد ومحدودیتها و گلوگاههای خاص خود را دارد.آمریکا فقط یک قصد دارد سومالیزه کردن اوکراین ودر ادامه اشغال کامل اروپا .البته بعداز تخلیه ظرفیت نظامی اروپا .
  • IR ۰۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
    1 0
    باید به زیرساخت های اوکراین همانند راه اهن و فرودگاه ها و بنادر اوکراین حملات پهبادی شود نه موشکی گران قیمت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس