کد خبر 1460701
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۷
اشتباهات عجیب چلسی در انتقال ستاره مسلمان

مهاجم تیم چلسی به دلایلی عجیب و غریب از حضور در پاری‌سن‌ژرمن محروم شده است.

به گزارش مشرق، مهاجم مراکشی تیم چلسی که در آستانه انتقال از چلسی به پاری‌سن‌ژرمن قرار داشت، به دلایلی عجیب و غریب، هنوز نتوانسته با تیم جدیدش قرارداد ببندد.

باشگاه پاری‌سن‌ژرمن به دلیل اینکه باشگاه چلسی مدارک مربوط به انتقال ستاره مراکشی به پاریس را سه بار اشتباه فرستاد عصبانی شده و این اوضاع را «سیرک درجه یک» خوانده است چراکه این انتقال در خطر انجام‌نشدن است.

اشتباهات عجیب چلسی در انتقال ستاره مسلمان

حکیم زیاش در آخرین ساعات پنجره نقل و انتقالات زمستانی، برای پشت‌سر گذاشتن آزمایش پزشکی و انتقال قرضی ۶ ماهه در پاریس حضور داشت اما به دلیل مسائل مربوط به ارسال مدارک از لندن، این انتقال فعلاً انجام نشده است.

نشریه اکیپ خبر داده پاری‌سن‌ژرمن حالا تقصیرها را به گردن چلسی انداخته و درخواست داده این انتقال پس از زمان قانونی انجام شود چرا که تیم لندنی مدارک مربوطه را چند بار اشتباه ارسال کرد.

انتظار می‌رود این تصمیم برای لیگ فوتبال فرانسه برای اینکه به نفع پاریسی‌ها رأی بدهد نیز دشوار باشد چراکه خود این نهاد هم در این افتضاح نقل و انتقالاتی دخالت داشته است. گفته شده رایانه‌های این نهاد فوتبالی فرانسه هم در آخرین روز پنجره نقل و انتقالاتی زمستانی دچار اشکال شده بود، مسئله ای که پاریسی‌ها برای جذب زیاش امیدوار می‌کند.

پیشتر گفته می‌شد درحالی که مهاجم مراکشی بر جدایی از آبی‌های لندن اصرار داشته، سران چلسی درباره این انتقال بر خواسته‌های خود پافشاری می‌کردند اما حالا مشخص شده این انتقال از نظر چلسی تمام شده بود و حتی زیاش در پاریس حضور داشت تا آزمایش‌های پزشکی را پشت‌سر بگذارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس