کد خبر 1460709
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۴۵
اسرائیل

از زمان روی کار آمدن وزیر جدید امنیت داخلی رژیم صهیونیستی، اقدامات رادیکالی علیه فلسطینی ها در سرزمین های اشغالی شدت گرفته است.

سرویس جهان مشرق - با روی کار آمدن ایتمار بن گویر به عنوان وزیر امنیت داخلی، دستورالعمل برخوردها به زندانیان فلسطینی رنگ و بوی خشونت پیدا کرده است و بن گویر اعلام کرده است که زندان های امنیتی باید کمترین امکانات را داشته باشند.

در روزهای اخیر صهیونیست ها به صورت وحشیانه ای به اسرای فلسطینی در زندان ها حمله کرده اند و فلسطینیان را مورد ضرب و شتم قرار داده اند. اطرافیان بن گویر ادعا می کنند که وی قصد دارد گزارشی را که حاوی حداقل ۲۰ توصیه برای بدتر کردن وضعیت زندگی فلسطینیان در زندان های اسرائیل است، در اسرع وقت به کابینه دولت رژیم صهیونیستی بیاورد.

در جدید ترین اقدام، ایتامار بن گویر، دستور داد تا فورا نانوایی هایی را که در دو زندان امنیتی کار می کردند و هر روز نان تازه را برای فلسطینیان عرضه می کردند، ببندند. وی در واکنش به پخت نان در زندان های امنیتی گفت: "غیرممکن است که فلسطینی های منفور از چنین امتیازی برخوردار باشند."

بن گویر پس از این دستور در توییتی نوشت:

«من دستور دادم نانوایی های فلسطینیان را در زندان ها ببندند. من موظف هستم از داشتن امتیاز و راحتی فلسطینی های زندانی در اسرائیل جلوگیری کنم و آنها را از "حقوقی" که می توان به موجب قانون دریغ کرد، بازدارم. باید برای فلسطینی های زندانی باید مجازات اعدام وضع شود، اما تا آن زمان، ما باید مطمئن شویم که با آنها در زندان به عنوان تروریست رفتار می شود.»

هشدار جهاد اسلامی در رابطه با زندانیان فلسطینی

سازمان های مقاومت فلسطینی به صراحت درباره تبعات احتمالی چنین اقداماتی علیه اسرای فلسطینی هشدار داده و اعلام کرده اند که ادامه این روند میتواند باعث تشدید درگیری ها شود. سازمان جهاد اسلامی اعلام کرده است که ما از طریق واسطه‌ها به اسرائیلی ها پیام دادیم که آسیب رساندن به زندانیان، دکمه ای است که باعث انفجار بمب خواهد شد.

هشدار جهاد اسلامی در رابطه با زندانیان فلسطینی
طرح منتشر شده برای هشدار به صهیونیست ها:
"اسرا خطوط قرمز ما هستند"

با منصوب شدن بن گویر به عنوان وزیر امنیت داخلی، بسیاری از مقامات دولت سابق رژیم صهیونیستی، کارشناسان صهیونیستی و سیاستمداران خارجی نسبت به تبعات جدی طرح ها و اقدامات افراطی ایتمار بن گویر در برخورد با فلسطینیان هشدار داده و اعلام کرده اند که رفتارهای خشونت آمیز او میتواند آتش درگیری را شعله ور کند.

هشدار جهاد اسلامی در رابطه با زندانیان فلسطینی
کاریکاتور صهیونیست ها از بن گویر و آتش درگیری که با اقدامات خود به پا خواهد کرد


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس