کد خبر 1460810
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۸
هاآرتص: نشست محمود عباس و بلینکن شکست خورد

روزنامه عبری زبان هاآرتص نوشت که نتایج نشست روز گذشته میان رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین و وزیر خارجه آمریکا بدون نتایج شایان ذکری درمورد فلسطینی‌ها و بدون هیچ امید و محتوایی پایان یافت.

به گزارش مشرق، این روزنامه نوشت، آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا از صحبت و حتی اعلام زمان افتتاح مجدد کنسولگری آمریکا در شرق قدس یا حتی بازگشایی دفتر سازمان آزادی بخش در واشنگتن اجتناب کرد.

هاآرتص نوشت محمود عباس امیدوار بود بلینکن یک اقدام چشمگیر سیاسی انجام دهد اما او فقط درمورد کمک‌های مالی به تشکیلات خودگردان و امدادرسانی مدنی و افزایش سطح شبکه آنتن دهی موبایل برای فلسطینی‌ها سخن گفته و این اقدامات را گام‌هایی برای اعتمادسازی تلقی کرد، اما او هیچ گام کارآمد و دارای اهمیت استراتژیک را آنطور که از کشوری مثل آمریکا انتظار می‌رفت، ارائه نداد.

این روزنامه نوشت، عباس از بلینکن شنید که او با تصمیم توقف هماهنگی امنیتی و تصمیم ادامه تلاش برای پیوستن به سازمان‌های بین المللی موافق نیست، اما رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین عنوان داشت که خویشتن داری در این امور ممکن نیست.

هاآرتص نوشت که هرگونه چشم انداز سیاسی در سایه حضور دولت تندرو نتانیاهو عملا بسته است و صحبت فقط در مورد جلوگیری از تشدید تنش بیشتر است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۲
    1 0
    گروه فتح نباشه صهیونیستاشکست میخورن چون اینا خودشون پا بودند واگه به مقاومت کرانه ملحق بشه چون باسران مختلف هم کاملا ارتباط دارندهزاربرابرازغزه قویترمیشه چون تسلیحش با سعودی وکاخ سفیدبوده بلینکن گفت دراین دیداربحثی درباره صهیونیست وماندنش نشده بلکه درکابینه فلسطین میخواد شراکت داشته باشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس