خط‌ونشان سرمربی برای پرسپولیس و هوادارانش؛ فرافکنی و توهم توطئه تا کجا آقای گل محمدی؟!

یحیی گل محمدی در نشست خبری پس از بازی با آلومینیوم حرف های عجیبی بر زبان آورد و به جای پاسخ به عمکلرد فنی تیمش، ترجیح داد فرار رو به جلو داشته باشد.

به گزارش مشرق، تساوی روز گذشته تیم‌های پرسپولیس و آلومینیوم اراک علاوه بر اینکه باعث شد تا پرسپولیس بعد از حدود ۱۱۱ روز صدرنشینی در لیگ برتر را از دست بدهد، زمینه ساز حواشی جدید برای این تیم بود. گذشته از عملکرد فنی پرسپولیس در این بازی که نقدهای زیادی به آن وارد است اظهارات یحیی گل‌محمدی در نشست خبری بعد از بازی همانند بنزین روی آتش، حواشی پرسپولیس را بیشتر از هر زمان دیگری شعله‌ور کرد.

گل‌محمدی در ابتدای صحبت‌های خود از دست‌هایی نام برد که به دنبال این هستند تا پرسپولیس قهرمان ایران نشود. او حتی در اقدامی عجیب اعلام کرد که از بازی بعدی با تیم امید پرسپولیس وارد مسابقات لیگ برتر می‌شود تا به این شکل اعتراض خود را به اتفاقاتی که به زعم او اشتباهات داوری سازمان یافته است، نشان دهد. سرمربی پرسپولیس پیام عجیب دیگری هم به هواداران این تیم داد و اعلام کرد که تا یک سال و نیم آینده آنها نباید منتظر قهرمان شدن تیم‌شان باشند چرا که این تیم از این «جام‌های فلزی» زیاد دارد (حالا بماند که این جام‌های فلزی روزگاری با ارزش بوده و ارزشمندترین عنوان را برای هر باشگاهی به ارمغان می‌آورند!). اشاره او به این بود که به دلیل حضورش در پرسپولیس اجازه قهرمانی به این تیم را نمی‌دهند!

بیشتر بخوانید:

دو استقلالی صدر را از پرسپولیس گرفتند

«سرخ‌پوشان در هفته هفتم لیگ برتر (اشاره به بازی با تراکتور و شکست مقابل این تیم) قهرمان واقعی شده و مردم حامی این تیم هستند!» این یکی از عجیب‌ترین صحبت‌های گل‌محمدی بود که البته با واکنش هواداران در فضای مجازی هم روبرو شد. سرمربی پرسپولیس حتی هشدار عجیبی هم به مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره این باشگاه داد و اعلام کرد که او را نمی‌توانند از سمتش برکنار کنند چرا که مردم پشتیبان پرسپولیس هستند. او حتی اعلام کرد که حکم اخراجش را از بالا بالاها صادر می‌کنند! او حتی در این نشست خبری پر حاشیه اعلام کرد که تیمش حکومتی نیست!

خط‌ونشان سرمربی برای پرسپولیس و هوادارانش؛ فرافکنی و توهم توطئه تا کجا آقای گل محمدی؟!

این صحبت‌های عجیب و حملات تند گل‌محمدی در حالی بیان شده که تیم تحت هدایت او از ۶ امتیاز دو بازی اخیر تنها یک امتیاز را گرفته و این مسئله باعث شده تا صدرنشینی را به سپاهان اصفهان واگذار کند. در شرایطی که خبرنگاران در نشست خبری، هواداران پرسپولیس پای گیرنده‌های خود منتظر بودند تا چرایی عدم نتیجه‌گیری در این دو بازی از سوی سرمربی پرسپولیس مطرح شود اما اظهارات، حول و حوش مشکلات داوری و وجود دست‌های پنهان برای قهرمان نشدن پرسپولیس گشت تا کسی متوجه نشود که چرا سرخ‌پوشان در دو بازی ابتدایی دور برگشت ضعیف‌ترین شروع چند سال اخیر خود را داشته است.

صحبت‌های گل‌محمدی در نشست خبری روز گذشته نکات زیادی دارد و از چند بعد می‌توان آن را بررسی کرد.

گل‌محمدی اعلام کرده که با تیم امید در رقابت‌های لیگ حضور پیدا می‌کند! پس احتمالا لئاندرو پریرا که قطعا هزینه زیادی را هم برای حضور او در تیم کرده‌اند، را باید در ترکیب تیم امید پرسپولیس ببینیم! فارغ از عملیاتی نبودن چنین مسئله‌ای به دلیل قرارداد بازیکنان با تیم بزرگسالان پرسپولیس این سؤال در اذهان متبادر می‌شود که آیا سرمربی یک تیم قادر به اتخاذ چنین تصمیم عجیبی است یا نه؟! در این بین میلیون‌ها هواداری که روز و شب‌شان با این تیم گره خورده در این تصمیم عجیب و البته احساسی چه جایی دارند؟

بیان چنین صحبت‌های احساسی توسط این سرمربی آن هم در حالی که تیمش در بحران فرو رفته چیزی جز افزودن تنش در پی ندارد.

خط‌ونشان سرمربی برای پرسپولیس و هوادارانش؛ فرافکنی و توهم توطئه تا کجا آقای گل محمدی؟!

یحیی گل‌محمدی از این صحبت کرد یک سال و نیم با پرسپولیس قرارداد دارد و در این مدت هواداران منتظر قهرمانی نباشند. در خصوص این صحبت‌های عجیب سؤالات زیادی به وجود می‌آید؛ اول اینکه نا امید کردن هواداران در چنین شرایطی چه اتفاق مثبتی تلقی می‌شود که سرمربی پرسپولیس بعد از ناکامی در دو بازی آن را به زبان می‌آورد؟

موضوع دوم که قابل بحث است این است که وقتی تیم صدرنشین با پرسپولیس هم‌امتیاز است چرا گل‌محمدی اینقدر زود دست‌ها را به علامت تسلیم بالا برده و روحیه جنگندگی را در تیمش می‌کُشد؟

و موضوع سوم سؤالی است که خود سرمربی پرسپولیس باید به آن پاسخ بدهد چرا هواداران پرسپولیس بابت یک سال و نیمی که از قرارداد گل‌محمدی باقی مانده نباید لذت قهرمانی را بچشند؟ آیا این مصداق فرار رو به جلو برای توجیه شکست های احتمالی آینده نیست؟

یکی دیگر از موارد مطرح شده در عجیب‌ترین نشست خبری تاریخ سرمربیگری یحیی گل‌محمدی اشاره غیر مستقیم او به اتفاقات بازی با تراکتور در هفته هفتم بود؛ که باعث شکست مقابل این تیم شد.

ذکر این نکته خالی از لطف نیست که در آن زمان چه حواشی در اردوی سرخ‌پوشان شب قبل از بازی با تراکتور به وجود آورد که حتی باعث اختلاف‌نظر بین بازیکنان و جر و بحث بین تعدادی از آنها حتی در جلسه فنی شد. این اقدام باعث رقم خوردن شکست پرسپولیس مقابل تراکتور در زمین بازی شد اما شکست اصلی آنجا بود که یکی دو بازیکن با هدایت برخی افراد سردمدار باعث انجام چنین کاری شدند تا پرسپولیس هم از نظر امتیاز ضرر کند و هم اینکه عواقب بعدی گریبان آنها را بگیرد. پرسپولیس بر خلاف نظر گل‌محمدی برای قهرمانی در هفته هفتم، وقتی شب بازی حساس با تراکتور برخی از بازیکنان تا ۲ بامداد با چت در واتساپ در این باره به دنبال یارکشی بودند، بازنده شد!

نکته دیگری هم که باید یادآور شد این است که چطور وقتی قهرمانی‌های متعدد و پرتعداد برای پرسپولیس رقم می‌خورد،این حرف‌ها وجود نداشت؟ حالا که در دو بازی اتفاقات طوری رقم خورده که به زعم او، داوری به سمت تیم حریف بوده، می‌خواهند پرسپولیس قهرمان نشود؟ این حرف‌ها بیشتر به ضرر خود پرسپولیس است؛ یعنی قهرمانی‌های این تیم هم برنامه‌ریزی شده بود؟ آقای گل محمدی فرافکنی نکنید، قرار نیست ناکارآمدی خود را به عوامل دیگر ربط دهید تا بتوانید با این کارها هزینه ایجاد کنید.

خط‌ونشان سرمربی برای پرسپولیس و هوادارانش؛ فرافکنی و توهم توطئه تا کجا آقای گل محمدی؟!

فوتبال در همه جای دنیا ابزاری برای لذت بردن از یک ورزش مهیج است که طبیعتاً در آن برد و باخت هم جزو لاینفکش خواهد بود. قرار نیست روزی که برنده می‌شویم همه چیز را به دانش فنی خود ربط بدهیم و روزی که شکست می‌خوریم از زمین و زمان ایراد بگیریم اما هیچ اشاره‌ای به مشکلات فنی نکنیم. بزرگترین مربیان دنیا در قوی‌ترین تیم‌های جهان هم شکست می‌خوردند اما خیلی راحت با آن کنار آمده و آماده بازی‌های بعد می‌شوند. در این بین اما انجام صحبت‌های احساسی که تنها باعث دلسردی هواداران می‌شود نه تنها دردی از تیمی که صدرنشینی را از دست داده دوا نمی‌کند بلکه این اظهارات، هیزمی خواهد بود که باعث بیشتر شدن آتش حواشی می‌شود.

قطعاً لیگ برای پرسپولیس تمام نشده و این تیم بازی‌های زیادی تا پایان مسابقات دارد. سرخ‌پوشان با بررسی نقاط ضعف و تزریق روحیه هنوز شانس قهرمانی دارند.

پرسپولیس در زمان برانکو به مراتب روزهای سخت‌تر از این را هم به چشم دید. شاید فرق آن تیم که با ۱۴ بازیکن (بازیکنانی مثل حمیدطاهرخانی، آدام همتی، سعید حسین‌پور و احسان حسینی) به فینال آسیا رفت با تیمی که دو جین ستاره در اختیار دارد همین باشد؛ نبود اعتماد به نفس و البته فرافکنی و توهم توطئه!

خود گل‌محمدی بهتر از هر کسی می‌داند که بهترین بازیکنان ایران را در پرسپولیس در اختیار دارد؛ پس شکست از آن تیمی است که تا آخرین روز نجنگد حتی تیمی که «جام‌های فلزی» زیادی در تالار افتخاراتش داشته باشد!

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 18
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
    17 19
    شما یک باخت تیم گل‌محمدی‌رو نشون بدید که مقصر داور و فدراسیون و ... نبوده باشـه!!!!
    • بشار عبدالواحد IR ۱۶:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
      1 0
      دوچرخه سواران و ترکتور که مالی نیستند نسبت به تیم النصر ما
  • استقلال IR ۱۴:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
    24 4
    گل محمدی رد داده.
    • بشار عبدالواحد IR ۱۶:۲۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
      1 1
      تو رد دادی مردک. زر زیادی نزن پشمک
    • IR ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
      0 0
      شما اگر قضاوت خط دار داوران را علیه پرسپولیس بررسی کنید متوجه می شوید گلمحدی حق دارد
  • IR ۱۴:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
    22 4
    مردک کچل دست پیش گرفته تا پس نیفته،
    • حیدر IR ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
      0 0
      آقای گل محمدی مربی ارزنده ای است و بهتر از همه می داند که چه خبر است
  • IR ۱۵:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
    1 0
    مشرق جان: تقصير اين بنده خدا نيست، تقصير اون وزارتخونه اي كه مشتي ليبرال و از خدا بي خبر، پول بيت المالي رو كه حاصل عرق جبين اقشار كم در آمد و ضعيف بود رو دادند به اين بابا وامثالهم و گردنشونو كلفت كردند. آقاي گل محمدي شما خواهشا دم از مردم نزنيد.شمايي كه تو خوابت هم نمي ديدي بابت دو يا سه سال، 40ميليارد پول بي زبون از يه جايي بگيري. آيا تا حالا فكر كردي براي اين حقوقي كه مي گيري و مفت مي خوري، يك كارگر بايد چند صد سال كار كنه؟؟؟ نه آقاي معلم، شما از جنس مردم نيستي!!اين سيستم همان سيستمي است كه شما در آن، 5دوره متوالي قهرمان شديد!!! تقصير شما نيست استاد،همين پولهاي بي حساب و كتابي كه شما و امثال شما از بيت المال خورديدچشمتان را كور و زبانتان را دراز كرد... اللهم اجعل عواقب امورنا خيرا
  • حسین IR ۱۵:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
    3 0
    اگرپرسپولیس حکومتی نبود که تورا به مربی نمی گرفت وپول بیت‌المال وفقرا رابه جیب تونمی ریخت توکجای فوتبال خصوصی هستی ؟کدام تیم خصوصی دنیا دنبال توست،
  • بزرگمهر IR ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
    4 9
    راست‌میگه.همه‌چی‌سیاسی‌شده
  • IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
    0 0
    کسی که دنبال حاشیه است با همون حاشیه هم می رود
  • روجا IR ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
    11 1
    هر وقت گلمحمدی می بازد زمین و زمان و چپ و راست و مرد و زن و دختر و ... مقصر هستند . با این شامورتی بازی ها شکست خود را توجیه می کند.
  • محمد IR ۱۹:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
    7 3
    انصافا فوتبال تو ایران فقط حیف میل مزدا بی حد پول از بیت الماله
  • IR ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
    9 1
    گل محمدی حرف مفت زیاد میزنه
  • نه قرمز نه آبی نه شوتبال IR ۲۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
    2 0
    این نادون رو بزرگش نکنید. نادونه
  • مهدی IR ۲۳:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۳
    0 0
    سلام خدمت دوستان عزیز من یه پرسپولیس واقعاً چند آتیش هستم حقیقت تو این دوتا بازی حق پرسپولیس خورده شد ولی من با هر کی ته فوتبال ایران هست میگم مقصر خود آقای گل‌محمدی هست اگر راست میگه من جای بخاد ایراد فنیشو بگم
  • IR ۲۲:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۴
    0 0
    یحیی گل محمدی فقط حرف هایی میزنه که علی کریمی و براندازان ازش حمایت کنند... نظام تا کی میخواد زافت نشون بده
  • IR ۲۰:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۵
    0 0
    با سلام تمام مشکلات از روزی شروع شد که گل محمدی برای مردن مهسا همینی وارد گاراز استوری بازی شد واز ان موقع باتر از وازارت دنبال پایین اوردن خفه کردن گل محمدی هستندند زیرا با بردن وقهرمان شدن پرسپولیس با او اینهاقادر به این کار نستند .اقای عزیز مردم نان دانه ای ده هزار تومان می خورندن چهار بازی اخیر بطور کامل به ضرر پرسپولیس هست مردم شعور دارند لطفا به شعور مردم احترام بگذارید اگه دلتان خواست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس